- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Oh ja
schat je trainingsmaxes gewoon ipv een sessie te vernken aan op alles maxen
Zo bewerkstellig je natuurlijk nooit hypertrofie op je ego eh.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk niet dat het heel optimaal is om alle 4 de oefeningen in 1 training te maxen of wel?
Zat te denken om gewoon me normale schema aan te houden volgende week, behalve dat ik dan begin met 1rm poging van die betreffende spiergroep.
Dus maandag benchpress maxen, dinsdag deadlift maxen, donderdag ohp maxen, en vrijdag squat.
Hoe moet je opbouwen naar je 1rm toe?
ohja want 1 training niet op optimale range getraind is natuurlijk 1 maand gains weggegooid
verder is maxen in training sowieso niet productief voor de overgrote meerderheid en nog eens extra stom als je niet bijzonder technisch vaardig bent op de lifts (dunno of joost dat is). dat betekent niet dat je het nooit mag doen maar waarom dan als 'begin' van een nieuw schema meteen onproductieve dingen gaan doen? Je kan op basis van een 5 rep max oid ook gewoon je max schatten.

Je "moet" toch ooit je 1RMs testen, aan het eind van een schema/cycle reeks is dan waarschijnlijk wel de beste mogelijkheid. Beter dan opeens 'willekeurig' middenin een schema, zou je zeggen.![]()
Denk niet dat het heel optimaal is om alle 4 de oefeningen in 1 training te maxen of wel?
Zat te denken om gewoon me normale schema aan te houden volgende week, behalve dat ik dan begin met 1rm poging van die betreffende spiergroep.
Dus maandag benchpress maxen, dinsdag deadlift maxen, donderdag ohp maxen, en vrijdag squat.
Hoe moet je opbouwen naar je 1rm toe?
je kan beter een solid rep squatten met 140kg dan helemaal naar de touwtyfusvinketering gaan met 150kg
waarom doe je dan niet gewoon een trainingsmax en sla je die x0.9 over ipv dat je onnodig zwaar gaat
---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------
1 goede rep met een gewicht waar je er hoogstwaarschijnlijk wel 3+ mee kan
voila trainingsmax
Volgende week geen 1rm meer testen dus met DL? Congrats met pr jonguh
alhoewel 1x135 er misschien nog wel inzit als ik wat minder opwarm.haha ja die ligt al ver vastalhoewel 1x135 er misschien nog wel inzit als ik wat minder opwarm.