- Waardering
- 885
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga nog even spelen met vorm, wat voor alternatieve stel je voor?Zou dips weglaten als je er last van hebt, heb me linker schouder er ook aardig mee verneukt door gewoon door te gaan. Zijn genoeg andere (betere) oefeningen als je tijdens last hebt
Ik ga nog even spelen met vorm, wat voor alternatieve stel je voor?
Overigens stel ik wendler nog een week uit omdat ik amper kan trainen deze week. Bed komt vrijdag [emoji4]
wss 2x deze week trainen

Ik kan zelf niet dippen omdat gelijk de aanhechtingen van mijn borst op mn borstbeen opspelen.
Zou het niet gaan forceren. Doe gewoon cgbp voor de triceps, ideale compound voor triceps.
mss nog een pushdown variant of een frenchpress erbij doen omdat et kan...of 1 kapsalon..joostd;8833172[B zei:Rating:5/5 Worstenbroodjes (50% marvin ze kcals)[/B]

..of 1 kapsalon..
Lekkere training in ieder geval! "Fanpicture' opgeslagen in fap-map..
*nohomo*

Je maakt er wel wat werk van met dat excel bestand
Voel me wel altijd slap als ik bij mensen 5x10 of weighted pullups zie staan. Kom zelf amper verder dan 8 reps na de eerste set![]()

doe ik almss nog een pushdown variant of een frenchpress erbij doen omdat et kan.

Nee![]()
Je hebt al een press dus kan je beter opteren om een extension te doen![]()
cable of DB overhead extension icm je press heb je dan wel je volledige tricep gehad

Hoog assistance volume draai je met wendler.
Bench, gevolgd door OHP, en dan 50 reps chinups, gevolgd door croc rows, gevolgd door een curl variant? Damn.. succes.
Lekkere PR's trouwens. Moest een eindje terug scrollen om ze te vinden, je log is te popi.

Denk dat hij dag 1 OHP+CGBP bedoeld.ik zie nergens bp en ohp op 1 dag hoorhet is sws nog even aftasten of het te veel van het goede gaat zijn ja of nee.
ik zie nergens bp en ohp op 1 dag hoor
het is sws nog even aftasten of het te veel van het goede gaat zijn ja of nee.