MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
french press is ook bijna hetzelfde als een skullcrusher, alleen laat je de barbell dan achter je hoofd zakken ipv boven je gezicht.

Is simplest strength een template van Wendler?

• #1.064
Treentje van gisteren, beetje koos motivatieloos en freek energieloos. is een beetje freestyle training, omdat ik wss deze week max 2x kan trainen. volgende week beginnen met wendler, kan voor de liefhebber mijn excel sheet uploaden zodat je kunt zien wat er de komende maand op de planning staat.

Pullups
shitload aan reps, tussen de 50-60 ongeveer.

nog wat rug machines, niet echt boeiend, wel goeie pump.

Barbell Goodmorning:
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Denk dat ik me 1rm voor wendler hierbij op 55kg ga zetten.

en training zit er weer op, zeer boeiende training
:o

Meh, je GM op 55 met zulke training? Beetje verkeerde aanpak imo. Nu zit je 'fris' bij je GM als je hem na SQ of DL gaat
doen is het gelijk een heel ander verhaal.

• #1.066
Meh, je GM op 55 met zulke training? Beetje verkeerde aanpak imo. Nu zit je 'fris' bij je GM als je hem na SQ of DL gaat
doen is het gelijk een heel ander verhaal.

hmm had ik nog niet rekening meegehouden nee, ik houd het wel gewoon blanco, en zie wel hoeveel ik er aan kan hangen.

• #1.067
Gisteren helaas niet kunnen trainen, moest toch nog wat laatste dingen aan me bed doen. vandaag kan ik ook niet trainen vanwege school, morgenavond bed plaatsen, vrijdagavond personeels uitje, deze week word dus als deload beschouwd. gewicht zit op 77kg en ga dit weekend even alles opnieuw meten zodat ik een duidelijke voor en na kan maken.

Foto van me werkzaamheden gisteren :D dimmer met afstandbediening is besteld, is nu wel heel erg fel.

2ildemg.jpg - 363629

Voor de geintresseerde ook me wendler opzet als bijlage toegevoegd, wil eigenlijk nog ergens shrugs toevoegen, maar dat word dan iets te veel denk ik...

Laatst bewerkt:
Nondepinne handige harry hoor!

kun je misschien een anatomie boekje lezen in bed ;)

*zucht* ik hoopte stiekem op een complete rekensheet, zodat ik deze ook kon misbruiken. Ik vergeet namelijk meestal progressive overload op mijn assistance en verval dan vaak in iedere week hetzelfde doen.

Is hier eigenlijk een goede setup voor? Schema ziet er overigens goed uit:thumbs:

*zucht* ik hoopte stiekem op een complete rekensheet, zodat ik deze ook kon misbruiken. Ik vergeet namelijk meestal progressive overload op mijn assistance en verval dan vaak in iedere week hetzelfde doen.

Is hier eigenlijk een goede setup voor? Schema ziet er overigens goed uit:thumbs:

Wat heb je nodig Marv? Ik heb wel wat templates liggen...

BEYOND? SVR? Regular + BBB?

• #1.073

assistance is uitgerekend door wat er op de hoofdpagina staat van excel, main lifts heb ik via een 5/3/1 calculator berekend :P

Ik denk dat je de shrugs best nog op de maandag kan toevoegen, als je die nog wilt doen.
Zie trouwens geen oefening staan waar je specifiek de rear delts mee pakt. Voor mezelf vind ik dat ik daar zeker altijd iets apart voor moet doen.
Ziet er verder wel netjes uit :thumbup:

• #1.075
Ik denk dat je de shrugs best nog op de maandag kan toevoegen, als je die nog wilt doen.
Zie trouwens geen oefening staan waar je specifiek de rear delts mee pakt. Voor mezelf vind ik dat ik daar zeker altijd iets apart voor moet doen.
Ziet er verder wel netjes uit :thumbup:

ga er volgende week vanzelf achter komen! ik train met 4 anderen, dus moet nog wel is wachten tot de rest klaar is (carpool) dus dan heb ik waarschijnlijk nog wel extra tijd voor assistance. ga in de loop van volgende week het schema nog wat aanpassen denk ik.

Wat heb je nodig Marv? Ik heb wel wat templates liggen...

BEYOND? SVR? Regular + BBB?
Hmm, gewoon de basis 5/3/1. Wilde er zelf een UB/LB schema van breien, maar normaliter zet ik bij assistance gewoon iets van 3x8-12 en doe ik bijvoorbeeld gerust elke week 3x12x20kg om maar een voorbeeld te noemen..geen overload of systeem om ook daarin sterker te worden..:o

Interessante aanpak heb je, Ik ben zelf geen voorstander om op een UB/LB schema, op LB dag een OHP te doen. Verder nette indeling.

Is er een reden waarom je hammer curls doet en geen biceps curls?
Je biceps zit hier in een ongustige positie en je pakt er meer je brachialis mee.
Nouja je brachialis werkt niet meer, je biceps gewoon minder :P.

Ikzelf ben groot fan van incline dumbell curls (myo reps variant).

ik zie ook dat je progressive overload hanteert bij de assistance, nice. I like :)
Je stopt goed veel tijd in de voorbereiding zie ik, goed bezig bro.

Edit: Ik mis een zijkant schouder oefening :( Of groeien jouw schouders al hard genoeg door OHP?

• #1.078
Interessante aanpak heb je, Ik ben zelf geen voorstander om op een UB/LB schema, op LB dag een OHP te doen. Verder nette indeling.

Is er een reden waarom je hammer curls doet en geen biceps curls?
Je biceps zit hier in een ongustige positie en je pakt er meer je brachialis mee.
Nouja je brachialis werkt niet meer, je biceps gewoon minder :P.

Ikzelf ben groot fan van incline dumbell curls (myo reps variant).

ik zie ook dat je progressive overload hanteert bij de assistance, nice. I like :)
Je stopt goed veel tijd in de voorbereiding zie ik, goed bezig bro.

Edit: Ik mis een zijkant schouder oefening :( Of groeien jouw schouders al hard genoeg door OHP?

heb ook nog barbell curls he ;) vind hammer curls wel goeie, pak ik meteen wat onderarmen extra mee.

ja zijkant schouders mist ook nog :( word waarschijnlijk DB side raises, zoals ik al zei moet nog wat dwingen tweaken.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Hmm, gewoon de basis 5/3/1. Wilde er zelf een UB/LB schema van breien, maar normaliter zet ik bij assistance gewoon iets van 3x8-12 en doe ik bijvoorbeeld gerust elke week 3x12x20kg om maar een voorbeeld te noemen..geen overload of systeem om ook daarin sterker te worden..:o

ik gebruik een speciale template voor assistance, waarin je de mogelijkheid hebt om redelijk wat "bodybuild" oefeningen toe te voegen. is misschien ook leuk voor jou.

Wide grip upright rows (1.5 a 2x schoudebreedte) zijn aanraders, srs.
Harpep had ze mij aangeraden een 3-tal maanden terug ofzo.
In het begin was het echt een klote oefening om goed uit te voeren en had ik moeite met 10x20kg

Nu doe ik 12x40kg met goede uitvoering.
Gewoon je ellebogen tot schouderhoogte, stopt de stang ongeveer bij je tepels.
En dan is het belangrijk om met je ellebogen te 'leiden' en niet met je polsen, anders gaat de uitvoering fout.
Is wennen maar superchill.

Wat vind jij van MYO-reps trouwens? eerste set is max-repout en dan telkens 30 seconden rust en dan +3-4 reps tot je aan je rep-aantal zit.

Dus bv:
Wide grip upright rows:
12x40kg
-30 sec rust-
5x40kg
-30 sec-
4x40kg
-30sec-
3x40kg
-30sec-
3x40kg
-30sec-
3x40kg
-30sec-
3x40kg
..tot de 40-50 total
etc.

Ik vind het echt fijn bij isolatie oefeningen waarbij ik bij de latere sets moeite heb om nog goed aantal reps te halen (incline db curl / wide grip upright row)

Het is eigenlijk ook helemaal niet moeilijk...

Je kiest een oefening met een bepaalde theoretische 1RM en dan ga je aan de slag met een percentage daarvan.
Weekje of 2, 3 probeer je dan beat the book te doen. Dus gewoon meer reps te pakken met idem gewicht.
Na die 2, 3 weken verhoog je het percentage van je lift. En ga je weer beat the book doen ;)

Terug
Naar boven