Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

thanks!
geen realnames aub! :trollface:

haha ik heb me 1rm niet geschat.. heb het uitgevoerd, moet toegeven dat ik voordat ik met wendler begon me nog flink verdiept heb in techniek.

Beetje teleurstellende plottwist vergeleken met de mister10 amfetamines maar vooruit :P
Inderdaad techniek verbetering scheelt een hoop, nice going :).
En je moest natuurlijk weer 1 rep meer in je repout doen dan ik hè.. ah well, as such is life.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Beetje teleurstellende plottwist vergeleken met de mister10 amfetamines maar vooruit :P
Inderdaad techniek verbetering scheelt een hoop, nice going :).
En je moest natuurlijk weer 1 rep meer in je repout doen dan ik hè.. ah well, as such is life.

mister10 heeft precies 2 reacties gegeven in dit topic voordat hij weer verdween :roflol:
twee dagen laten was me topic title aangepast.

en die repout, las je training net pas :roflol:

zat gister extern dus geen dbb.

mister10 heeft precies 2 reacties gegeven in dit topic voordat hij weer verdween :roflol:
twee dagen laten was me topic title aangepast.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ilding-wendler-372344/index3.html#post8706737

The legend is real!

en die repout, las je training net pas :roflol:

zat gister extern dus geen dbb.

Dat zeggen ze allemaal, maar achter m'n rug om wordt ik dik geBeta'd en uitgelachen. :mad:

Good stuff mate!

12 rep rep-out is niet uitzonderlijk bij je eerste cycle in 5/5/5 week. Dus goede inschatting wel ;)

hoe zijn je bevinding voor wat betreft de hyperextensions?

• #1.128
  • #1.129
het is weer blessure-donderdag!

Sinds twee dagen weer last van me shintsplint blessure, dit keer zo erg dat ik amper kan lopen.
Vrijdag naar een podotherapeut of ik misschien een doorgezakte voet heb oid, steunzolen zouden blijkbaar een oplossing kunnen zijn voor me blessure die ik al 2 jaar heb :o

Maar dat gaat me training van vanavond niet drukken, benchpress staat op het programma :D

Training van morgen word opgeschoven naar zaterdagochtend.

Gelukkkig heb je je schenen niet actief nodig bij de bench, je kan zelfs liggen.. :D!

• #1.131
Gelukkkig heb je je schenen niet actief nodig bij de bench, je kan zelfs liggen.. :D!

haha is eigenlijk ook alleen storend bij squat, maar zou toch wel fijn zijn als ik gewoon kan hardlopen van de zomer ipv op een shitty apparaat cardio te doen.

haha is eigenlijk ook alleen storend bij squat, maar zou toch wel fijn zijn als ik gewoon kan hardlopen van de zomer ipv op een shitty apparaat cardio te doen.

Snap ik, ben benieuwd wat de uitslag gaat worden, beterschap.

Inb4 spierdysplasie in de benen en permanente rolstoel
j/k
Komt vast goed
hier een smiley ter goed geluk -> :)

• #1.133
Snap ik, ben benieuwd wat de uitslag gaat worden, beterschap.

Inb4 spierdysplasie in de benen en permanente rolstoel
j/k
Komt vast goed
hier een smiley ter goed geluk -> :)

eigenlijk helemaal geen zin in steunzolen, moet je weer schoenen kopen waar je de zool kan uit halen :o

• #1.137
C1W1:Thursday

SS: Benchpress / Pullups:
5x32.5 / 5
5x40 / 5
3x47.5 /5
5x52.5 / 5
5x60 / 5
11x67.5 / 5
/ 5
/ 5
/ 5
/ 5

DB incline press:
10x20
10x24
10x28

Kroc rows:
30x20

DB overhead extension:
10x10
10x10
doet zeer aan ellenbogen, maar gestopt.

Barbell curls:
10x15kg
10x20
10x22.5
Stang was recht, en weegt 12 kilo

Nog wat crunches en leg raises gedaan, daarna nog 5 min cardio omdat ik moest wachten op me vrienden.

Rating:4/5 Worstenbroodjes, i like it!

Vandaag bij podotherapeut geweest, was heel interresant!

Ze wist precies te vertellen welke pees het probleem was, en dat mijn rechtervoet wat meer spanning op stond. overigens wist ze ook precies te vertellen dat ik met me linkerheup compenseer, wat wel kan kloppen omdat ik daar wat voel als ik een afstandje moet lopen.

Volgende week vrijdag zolen ophalen.

Waarom superset je in vredesnaam de benches met pullups binnen Wendler..dat gaat in een meer gevorderd stadium niet bepaald bevorderlijk zijn..:rolleyes:

• #1.139
Waarom superset je in vredesnaam de benches met pullups binnen Wendler..dat gaat in een meer gevorderd stadium niet bepaald bevorderlijk zijn..:rolleyes:

weet ik, was ook niet van plan dat te blijven doen :P vond dat et in deze week niet zo moest uitmaken.

en 5 reps is nou niet echt killing..

Terug
Naar boven