- Waardering
- 8.812
Bij de action heb je goedkoop bakjes,
5. Stuks voor 1€![]()
Die nemen alleen wel exotische vormen aan als je ze in de vaatwasser stopt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de action heb je goedkoop bakjes,
5. Stuks voor 1€![]()
Die nemen alleen wel exotische vormen aan als je ze in de vaatwasser stopt
Niet alleen de vaatwasser is te heetAh heb ik niet zo veel last van, misschien dat jullie vaatwasser te heet is ofzo

Ik zou hem zo aanraden:
7:15: Havermout + whey
10:00:2 volkoren Boterham met pindakaas + appel
12:30: rijst met kip
15:00: rijst met kip/tonijn Banaan
18:00: avondeten rond de 600 kcals
20:00: Havermout + whey + banaa (post workout)
23:30: Kwark met WF pancake syrup en vaak zit er tussendoor nog wat eten als ik me niet kan inhouden
Op deze manier heb je gelijk verdeeld 6 maaltijden met carbs per dag wat je insuline levels mooi stabiel houdt.
Remember, een stabiele insuline level is high importante
Ik heb ook de tijden lichtjes aangepast van je maaltijden zodat je wat ongeveer om de 2,5 a 3uur een maaltijd heb.
Verdeel de porties carbs (dus havermout en rijst) zo gelijk mogelijk. Stem je porties carbs zo af dat je in totaal ongeveer 2800kcal hebt (als dit te weinig is verhoog je je carbs zodat je bijv 3000kcal hebt)
Drink geen kcal houdende dranken. (los van melk)
Eet geen extra noten etc. Je zit met dit dieet high in carbs, van extra vetten zal je kcal snel te hoog van worden en zal je snel wat hoger in vet% kunnen gaan staan.
Dit is niet DE manier, want er zijn zoveel manieren naar succes. Dit is enkel hoe ik het zou aanraden/zelf zou doen![]()

Er leiden meerdere wegen naar rome, wat voor sniez werkt werkt misschien niet voor een ander.
Maar ik vind het interessant om deze discussie te volgen, en ik ga ook zeker me voeding aanpassen naar al die tips hier![]()
Ik heb eerst ook heel veel aangeklooit, maar toen volgens de manier gaan eten zoals sniezel die beschrijft. Toen ineens een hoop vocht en vet verloren. Wat ik dan wel doe is elke 4e dag op onderhoud eten (dus hoger in koolhydraten). Daarnaast neem ik zaterdags een 'cheatmeal'; hierbij let ik wel op ivm zout. Nou ben ik wel aan het cutten dus is wat anders, maar het principe voor bulking blijft natuurlijk hetzelfde.
Trial en eror idd , ben benieuwd wat het gaat doen . Heb zelf altijd wel problemen met heel laag in vet , 0,7 gr per kg bw is bij mij gemiddeld wel min ongeveer. Merk jij er zelf wat van ?

een appel EN een banaan RIP in fructose
srs not srs semi srs not srs pseudo srs srsn't
had ik niet gezien iddavondeten staat niet meegerekend he. ik ga btw als pre bed snack twee gekookte eieren invoeren. ben toch stiekem verslaafd aan eitjes![]()
Eitjes hngg 
Pasta heeft een hogere GI (Glycemic index) wat wil zeggen dat het je bloedsuikerspiegel sneller doet stijgen.
Hoeveel calculeer je ongeveer in voor avondeten dan? Macro's zien er vooralsnog prima uit!![]()

Pasta heeft een hogere GI (Glycemic index) wat wil zeggen dat het je bloedsuikerspiegel sneller doet stijgen.
Lekker bezig! Missch een schepje muesly door je kwark voor t slapen gaan?
Dat is gewoon die meest goedkope budget shit in de winkel met enkel een verdwaald rozijntje erinzal van de week is opzoek gaan naar muesli zonder toevoegingen