MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

Sterkte bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.703
at your service!!

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Leuk een gezicht bij onze bekende Joost te hebben gezien. Doe je je zus de groetjes terug??

Groetjes zijn gedaan, moet zo nog even groetjes komen doen van vince :(

:hello: vince
(vanwaar de sad smiley??)

en rock: daten?? :eyebrow:

wie regelt mij eens groenten dan word ik niet zo dik

joost kan je ook de groenten doen aan aron

Kan je al weer bukken Joost?

• #1.712
Kan je al weer bukken Joost?

Het gaat de goede kant op, hoop volgende week trainen weer op te kunnen pakken. weekje deload kon zowieso geen kwaad denk ik. vanavond nog even langs de sportmasseur om de boel hopelijk wat te versnellen

buk je maar niet voor de sportmasseur Joost!

• #1.717
wat ben je ook een voetveegje joost :lol:

huehue

:mad:

doesn't matter had coffee

voeding vanaf volgende week, fats zijn opgehoogd.

jgpoip.jpg

Laatst bewerkt:
Wat voor avondeten bevat maar 600kcal? Ik zit altijd rond de 800-1000 volgens mij

• #1.719
Wat voor avondeten bevat maar 600kcal? Ik zit altijd rond de 800-1000 volgens mij

heb het vaak zat gemeten, een bordje aardappelen met groente en een stukje vlees is niet echt meer dan dat.. hetzelfde geld met pasta's etc.
Ik houd gewoon 600 aan voor avond eten, toen ik begon met bulken heb ik dat langzaam opgebouwd, dus het is allemaal goed gecheckt. zit nu al een paar maanden op 2700/2800 en zit nog steeds hetzelfde in gewicht en dat wil ik zo houden.

heb het vaak zat gemeten, een bordje aardappelen met groente en een stukje vlees is niet echt meer dan dat.. hetzelfde geld met pasta's etc. Ik houd gewoon 600 aan voor avond eten, toen ik begon met bulken heb ik dat langzaam opgebouwd, dus het is allemaal goed gecheckt. zit nu al een paar maanden op 2700/2800 en zit nog steeds hetzelfde in gewicht en dat wil ik zo houden.

cordon bleutje of een paar gehaktballen is 250 kcals ongeveer
225gr aardappelen rond de 200 kcals
beetje groenten erbij kom je wel aan de 500-600
lijkt me een prima schatting

Terug
Naar boven