MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
bummer....hoop dat het rap wegtrekt!

That sucks, hoezo was je form ruk?

Ouch.. beterschap gast, hopen dat het niks ernstigs is.

hoop et ook, nou ik ging te ver door me benen heen denk ik, waardoor het eerder een halve goodmorning werd. bij de eerste rep schoot et er gelijk half in, meteen gestopt. toen wou ik een schijf van de grond afpakken en schoot het er verder in. nu valt de pijn opzich wel mee, kan redelijk pijnloos bewegen, heb al vaak zat gehad dat ik een week niet kon bukken.

Sterkte kerel!

Oei oei ik moet er niet aan denken, sterkte ermee!

ook met goede vorm kan het in je rug schieten

hoop dat het meevalt, lekker weekje foamrollen en rekken

klote man! Beter stop je gewoon met deadliften, zijn toch overrated

Deadlift is wss niet de oorzaak van het probleem, maar gewoon een trigger die het probleem doet leiden naar klachten. Je moet de oorzaak gaan zoeken en die aanpakken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.689
Hij geeft aan: "heb al vaak zat gehad dat ik een week niet kon bukken." als je zo iets krijgt van deadliften is het dan nog de moeite waard?
Ik bedoel dat je ook zonder te deadliften een prima fysiek/rug op kan bouwen.

Deadlift en het daarbij verstevigen van me onderrug heeft er juist voor gezorgd dat mijn onderrug klachten afnamen ;)

Deze week maar even een deload inplannen.. kan even geen kwaad, waarschijnlijk mezelf kennende cardio ipv kracht (wel voeding hetzelfde). Tevens van de fysio te horen gekregen dat excentrisch trainen misschien mijn pees klachten kan verhelpen bij me elleboog. zie hier een artikel daarover:http://www.optimaalsporten.nl/training/excentrisch-trainen-en-excentrische-oefeningen.asp

Hij geeft aan: "heb al vaak zat gehad dat ik een week niet kon bukken." als je zo iets krijgt van deadliften is het dan nog de moeite waard?
Ik bedoel dat je ook zonder te deadliften een prima fysiek/rug op kan bouwen.

Misschien deadlift hij dan gewoon verkeerd. Of hij is een p*ssy.

een week niet bukken??
the horror :eek:

Succes deze week dan, beetje balen!

joehoe!
hoe drink je je koffie zo dadelijk meneer Joost??

at your service!!

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Leuk een gezicht bij onze bekende Joost te hebben gezien. Doe je je zus de groetjes terug??

Terug
Naar boven