AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

cordon bleutje of een paar gehaktballen is 250 kcals ongeveer
225gr aardappelen rond de 200 kcals
beetje groenten erbij kom je wel aan de 500-600
lijkt me een prima schatting

Hangt van de hoeveelheden af hé Lynda

Als ik cordon bij de slager koop is dat wel een aardige joekel en kom ik zeker niet toe met 250kcal.
Zeker niet als je der 2 eet :) Idem met de gehaktballen ;)

En als er pasta in het spel komt, 125gr pasta (toch een standaard maaltijd), zit je al snel over de 400.
Dan nog wat saus en gehakt... kaas...

• Like
Waarderingen: LM
niet iedereen is zo'n veelvraat als jij robke.

Ik kom op trainingsdagen met 500 prima uit
60 gram pasta of rijst of 300 gram aardappeltjes, 200 gram groentjes, 100 gram vis of 125 a 150 gram vlees: netjes aan de 500 kcal hoor.
(op rustdagen zonder carbs nog flink minder)

Ja, en jullie zijn beide vrouwen...

40gr proteinez uit je vlees halen zit al op 200gr vlees of 250gr vis op zijn minst.
En als je dat uit cordons of gehaktballen wilt halen telt dat aardig wat op

cordon blue en gehaktballen zijn dan ook niet direct het meest eiwitrijke vlees

en joostD heeft ook wel een beetje een "koetiekoetiekoe" uiterlijk en niet formaat boksbal.

Hangt van de hoeveelheden af hé Lynda Als ik cordon bij de slager koop is dat wel een aardige joekel en kom ik zeker niet toe met 250kcal. Zeker niet als je der 2 eet :) Idem met de gehaktballen ;) En als er pasta in het spel komt, 125gr pasta (toch een standaard maaltijd), zit je al snel over de 400. Dan nog wat saus en gehakt... kaas...

ik haal mn vlees altijd bij de slager, Robert. de gemiddelde cordon blue weegt zo'n 132 grammen om precies te zijn.
omdat joossie zegt 'wat de pot schaft' leek het me niet dat mama eitwitrijk bodybuilding proof true natural mister10 approved ging koken.

/autism mode off

Wie eet er nu een cordon blue. En wie eet er maar 1tje als ze 130g wegen

Das not it mane

Ja, en jullie zijn beide vrouwen...

40gr proteinez uit je vlees halen zit al op 200gr vlees of 250gr vis op zijn minst.
En als je dat uit cordons of gehaktballen wilt halen telt dat aardig wat op

idd

gisteren 170gr gehakt gepakt (voor de zekerheid wat lager gepakt dan ik schatte), en dat was al 340 kcal

Hele pagina over cordon blue... :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.737
:roflol:

trust me, kheb het vaak zat met random maaltijden gecheckt ;)

Gotta love them meatballs :meal:

Minder dan 200 gram gehakt? Is dit Marvin zijn nieuwe log? :(

Het gaat de goede kant op, hoop volgende week trainen weer op te kunnen pakken. weekje deload kon zowieso geen kwaad denk ik. vanavond nog even langs de sportmasseur om de boel hopelijk wat te versnellen

Mooi mooi.

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Interessante discussie over Cordon Bleu, als je het mij vraagt een beetje ondergewaardeerd in de Nederlandse keuken ;)

Terug
Naar boven