XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

Maar wie was goede form

haha ziet er leuk uit, maar we hebben hier twee laying leg curl apparaten en twee seated :p
En toch zou ik die staande eens proberen in de extention. Lying leg curls zijn ook heerlijk! Die zittende zou ik lekker vrijlaten voor huisvrouwen en fitnessers..:rolleyes::o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.669
zegt de man die abductions doet :roflol:

Abductions, zegt de man die vrouwen verbergt in zijn kelder in Belgie ;)

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

En toch zou ik die staande eens proberen in de extention. Lying leg curls zijn ook heerlijk! Die zittende zou ik lekker vrijlaten voor huisvrouwen en fitnessers..:rolleyes::o

De staande leg curl heb ik een keer geprobeerd, was wel zo'n goede workout voor de hams dat ik hem in mijn volgende programma wil inpassen.

• #1.675
eerst even het serieuze werk op de main lifts en daarna lekker pompen

de goat trainingsmethode

Vind em wel lekker joa

Abductions, zegt de man die vrouwen verbergt in zijn kelder in Belgie ;)

:roflol:

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

De staande leg curl heb ik een keer geprobeerd, was wel zo'n goede workout voor de hams dat ik hem in mijn volgende programma wil inpassen.

toch maar eens proberen dan

:roflol:

• #1.676
Training van gisteren ruk, bij 3de setje deadlift schoot het in me rug. Meteen gestopt en hopen dat et afzakt. Vorm was ruk bij eerste rep.

bummer....hoop dat het rap wegtrekt!

That sucks, hoezo was je form ruk?

Balen Joostinio. Beter op vorm letten :(

Ouch.. beterschap gast, hopen dat het niks ernstigs is.

Terug
Naar boven