- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Het is geen main lift iig op deze manier.
brb ff 100kg mp'en

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Prima training. Eens over het lock verhaal!
Inb4 powerlifterrage

Als je niet in de latpulley wil gaan hangen kun je deze denk ik ook nog doen. Voor mij altijd een killer geweest.
http://www.youtube.com/watch?v=Rq_Iz4Jq5O0

En toch zou ik die staande eens proberen in de extention. Lying leg curls zijn ook heerlijk! Die zittende zou ik lekker vrijlaten voor huisvrouwen en fitnessers..haha ziet er leuk uit, maar we hebben hier twee laying leg curl apparaten en twee seated![]()

Die zittende zou ik lekker vrijlaten voor huisvrouwen en fitnessers..![]()

En toch zou ik die staande eens proberen in de extention. Lying leg curls zijn ook heerlijk! Die zittende zou ik lekker vrijlaten voor huisvrouwen en fitnessers..![]()

En toch zou ik die staande eens proberen in de extention. Lying leg curls zijn ook heerlijk! Die zittende zou ik lekker vrijlaten voor huisvrouwen en fitnessers..![]()
Abductions, zegt de man die vrouwen verbergt in zijn kelder in Belgie![]()

busted

eerst even het serieuze werk op de main lifts en daarna lekker pompen
de goat trainingsmethode
Abductions, zegt de man die vrouwen verbergt in zijn kelder in Belgie
---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------
De staande leg curl heb ik een keer geprobeerd, was wel zo'n goede workout voor de hams dat ik hem in mijn volgende programma wil inpassen.