MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

zo nog trainen, that's the spirit!

Goei instelling Joosdt en succes verder nog met herstel :(

Watje

Bikkel hoor Joost. Alleen dreumesmelk binnen kunnen krijgen en nog wel gaan trainen;)

besserschap joos

Chill dat het goed gaat! Gewoon lekker placebo's klappen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.827
zo nog trainen, that's the spirit!
jup
Goei instelling Joosdt en succes verder nog met herstel :(
thanks!
kom dan
Bikkel hoor Joost. Alleen dreumesmelk binnen kunnen krijgen en nog wel gaan trainen;)
eten gaat redelijk, alleen hard voedsel nog niet echt :D pasta enz geen problem
dankeschon
Chill dat het goed gaat! Gewoon lekker placebo's klappen.
viel tegen :o

Training:

Squat:
10x50
10x50
10x50
70% van me main lift. tevens nu ook mezelf omgedraaid zodat ik niet meer in de spiegel kan kijken, had altijd het gevoel dat ik scheef stond.

Deadlift:
3x110
3x110 -> voelde echt niet lekker
3x100
3x100
3x100
doe nu ook geen touch&go meer, misschien dat het daarom zo moeilijk was.

Shrugs:
15x60
15x60
15x60
Nice and easy, geen zin om zwaar te doen.

Nog wat abwheels.

Rating:
2ryomtz.png
2ryomtz.png
2ryomtz.png

Lekker bloed tuffen, voor de rest bijna geen pijn ;)

Lekkere training zo vlak na het trekken van je kiezen :cool:

jup

thanks!

kom dan

eten gaat redelijk, alleen hard voedsel nog niet echt :D pasta enz geen problem

dankeschon

viel tegen :o

Training:

Squat:
10x50
10x50
10x50
70% van me main lift. tevens nu ook mezelf omgedraaid zodat ik niet meer in de spiegel kan kijken, had altijd het gevoel dat ik scheef stond.

Deadlift:
3x110
3x110 -> voelde echt niet lekker
3x100
3x100
3x100
doe nu ook geen touch&go meer, misschien dat het daarom zo moeilijk was.

Shrugs:
15x60
15x60
15x60
Nice and easy, geen zin om zwaar te doen.

Nog wat abwheels.

Lekker bloed tuffen, voor de rest bijna geen pijn ;)

Ik zou is heel gauw door iemand laten beoordelen of je echt scheef staat met squatten, want daar moet je mee uitkijken.

Deadlift zonder touch is natuurlijk geen deadlift meer .... wel heftig voor je rug, en je grip.

Bloed tuffen is erg alpha! (beetje goor op de vloer, maar OK)

Deadlift zonder touch is natuurlijk geen deadlift meer .... wel heftig voor je rug, en je grip.

Hij bedoelt volgens mij dat ie niet meer de grond 'touched' en door gaat. Oftewel de grond een beetje aantikken. Dat levert ook een kleine bounce op. In plaats daarvan legt hij nu de bar stil op de grond (dead), en tilt em dan weer op. Dus meer de 'echte' deadlift. Daardoor mist ie wel die bounce, waardoor het wat zwaarder wordt.

Toch maar weer mooi getraind! :thumb:
Ik ben ook gestopt met touch&go en dat maakt inderdaad een wereld van verschil. Vooral op high reps is het killing!!

Hij bedoelt volgens mij dat ie niet meer de grond 'touched' en door gaat. Oftewel de grond een beetje aantikken. Dat levert ook een kleine bounce op. In plaats daarvan legt hij nu de bar stil op de grond (dead), en tilt em dan weer op. Dus meer de 'echte' deadlift. Daardoor mist ie wel die bounce, waardoor het wat zwaarder wordt.

Ik ben ook gestopt met touch&go en dat maakt inderdaad een wereld van verschil. Vooral op high reps is het killing!!

OK, zo kan je het ook zien. In de oude situatie 'stuiter' je het gewicht een beetje tegen de grond en bovendien maak je erg gebruik van stretch in je pezen en spieren (stretch shortening cycle), wat idd makkelijker is dan neerleggen, en helemaal vanuit rust weer omhoog trekken.
Zeker killing!

Respect dat je toch bent gaan trainen Joost! Deads met deadstop zijn zeker wel wat zwaarder dan T&G, maar IMO wel lekkerder uiteindelijk..

Beste train voor de omstandigheden man :) Nog ff doorbijten (such joke) en dan kan je weer goed gainen

• #1.835
Ik zou is heel gauw door iemand laten beoordelen of je echt scheef staat met squatten, want daar moet je mee uitkijken.

Bloed tuffen is erg alpha! (beetje goor op de vloer, maar OK)
Komt binnenkort een meet aan, perfect om je techniek te laten verbeteren.

Dit ja! :thumbs:

ego opzij zetten en gewoon wat lichter liften ;)

OK, zo kan je het ook zien. In de oude situatie 'stuiter' je het gewicht een beetje tegen de grond en bovendien maak je erg gebruik van stretch in je pezen en spieren (stretch shortening cycle), wat idd makkelijker is dan neerleggen, en helemaal vanuit rust weer omhoog trekken.
Zeker killing!
:thumbs:
Respect dat je toch bent gaan trainen Joost! Deads met deadstop zijn zeker wel wat zwaarder dan T&G, maar IMO wel lekkerder uiteindelijk..
achja, ik voelde me goed (wss door de 600mg ibuprofen) dus ben toch maar even gaan trainen.

Beste train voor de omstandigheden man :) Nog ff doorbijten (such joke) en dan kan je weer goed gainen

Heu heu, 19 maart weer terug...

Bevalt Wendler eigenlijk een beetje, nu je een paar weken verder bent?

Beste train ondanks de omstandigheden. Je zusje heeft weinig medelijden met je :D

• #1.838
Laatst bewerkt:
  • #1.840
Training van gisteren.

Benchpress:
warmup
5x75
5x75
5x75
5x75
5x75
Gvd voelde zwaar aan.. terwijl ik tijdje geleden nog 5x80 deed.

Pullups:
5xbw+5
5xbw+5
5xbw+5

BOR:
10x55
10x55
10x55
5kg zwaarder als vorige keer, had nog wat ruimte over voor verhoging.

Standing db press:
10x18
10x18
10x18
2kg zwaarder als vorige keer, was zwaar.

Facepulls:
10x40
10x40
10x40
Ik zoek nog een oefening voor achterkant schouders waarmee ik kan afwisselen..

Nog wat curls for them gurls gedaan.

Rating:
2ryomtz.png
2ryomtz.png
2ryomtz.png

Terug
Naar boven