- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup
thanks!Goei instelling Joosdt en succes verder nog met herstel![]()
kom dan
eten gaat redelijk, alleen hard voedsel nog niet echtBikkel hoor Joost. Alleen dreumesmelk binnen kunnen krijgen en nog wel gaan trainen![]()
pasta enz geen problemdankeschon
viel tegenChill dat het goed gaat! Gewoon lekker placebo's klappen.

jup
thanks!
kom dan
eten gaat redelijk, alleen hard voedsel nog niet echtpasta enz geen problem
dankeschon
viel tegen
Training:
Squat:
10x50
10x50
10x50
70% van me main lift. tevens nu ook mezelf omgedraaid zodat ik niet meer in de spiegel kan kijken, had altijd het gevoel dat ik scheef stond.
Deadlift:
3x110
3x110 -> voelde echt niet lekker
3x100
3x100
3x100
doe nu ook geen touch&go meer, misschien dat het daarom zo moeilijk was.
Shrugs:
15x60
15x60
15x60
Nice and easy, geen zin om zwaar te doen.
Nog wat abwheels.
Lekker bloed tuffen, voor de rest bijna geen pijn![]()
Deadlift zonder touch is natuurlijk geen deadlift meer .... wel heftig voor je rug, en je grip.
Hij bedoelt volgens mij dat ie niet meer de grond 'touched' en door gaat. Oftewel de grond een beetje aantikken. Dat levert ook een kleine bounce op. In plaats daarvan legt hij nu de bar stil op de grond (dead), en tilt em dan weer op. Dus meer de 'echte' deadlift. Daardoor mist ie wel die bounce, waardoor het wat zwaarder wordt.
Toch maar weer mooi getraind!
Ik ben ook gestopt met touch&go en dat maakt inderdaad een wereld van verschil. Vooral op high reps is het killing!!
Komt binnenkort een meet aan, perfect om je techniek te laten verbeteren.Ik zou is heel gauw door iemand laten beoordelen of je echt scheef staat met squatten, want daar moet je mee uitkijken.
Deadlift zonder touch is natuurlijk geen deadlift meer .... wel heftig voor je rug, en je grip.
Bloed tuffen is erg alpha! (beetje goor op de vloer, maar OK)
Hij bedoelt volgens mij dat ie niet meer de grond 'touched' en door gaat. Oftewel de grond een beetje aantikken. Dat levert ook een kleine bounce op. In plaats daarvan legt hij nu de bar stil op de grond (dead), en tilt em dan weer op. Dus meer de 'echte' deadlift. Daardoor mist ie wel die bounce, waardoor het wat zwaarder wordt.
ego opzij zetten en gewoon wat lichter liftenToch maar weer mooi getraind!
Ik ben ook gestopt met touch&go en dat maakt inderdaad een wereld van verschil. Vooral op high reps is het killing!!

OK, zo kan je het ook zien. In de oude situatie 'stuiter' je het gewicht een beetje tegen de grond en bovendien maak je erg gebruik van stretch in je pezen en spieren (stretch shortening cycle), wat idd makkelijker is dan neerleggen, en helemaal vanuit rust weer omhoog trekken.
Zeker killing!
achja, ik voelde me goed (wss door de 600mg ibuprofen) dus ben toch maar even gaan trainen.Respect dat je toch bent gaan trainen Joost! Deads met deadstop zijn zeker wel wat zwaarder dan T&G, maar IMO wel lekkerder uiteindelijk..
Beste train voor de omstandigheden manNog ff doorbijten (such joke) en dan kan je weer goed gainen
Bevalt Wendler eigenlijk een beetje, nu je een paar weken verder bent?

Beste train ondanks de omstandigheden. Je zusje heeft weinig medelijden met je![]()
ben al bijna maand gestopt met wendler, zal naam gelijk is aanpassen. Werk nu op 5x5 met wekelijkse ophoging.