Bureauwlamp
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt of dat ik ook carnaval moet gaan vieren...maar dan minus het bier...Misschien heeft joost iets te enthousiast carnaval gevierd
2-3 jaar geleden was het voor mij elke dag minimaal 30 bier en een paar pizza's met carnaval. Zou me in dat geval kunnen voorstellen dat een cut daarna wel op zijn plaats is

joost klaagde echter voor carnaval al dat hij vond dat hij te dik was
komt wel goed schatje.
ja lekkel
tja
lol, dit hele topic = bulkWel snel om weer te cutten, je bent net een dikke maand het aan bulken of niet?
Trainingen blijven wel prima gaan zie ik![]()
die kracht komt wel.Als je nu gaat cutten komt die kracht niet sneller terug hoor
Verder wel nice pullups weer, echt jaloers!
thanks dikke
zoeits ja.Misschien heeft joost iets te enthousiast carnaval gevierd
2-3 jaar geleden was het voor mij elke dag minimaal 30 bier en een paar pizza's met carnaval. Zou me in dat geval kunnen voorstellen dat een cut daarna wel op zijn plaats is
echte mannen drinken bier. thx!Klinkt of dat ik ook carnaval moet gaan vieren...maar dan minus het bier...
Want die gore bocht krijg ik niet door mijn keel!
Beterschap Joost! Niet ziek worden![]()
joost klaagde echter voor carnaval al dat hij vond dat hij te dik was
Hahaha 'dikke' gebruikte ik hier toch echt als positief bijvoeglijk naamwoord![]()
danku moeder! neem je kopje kruidenthee voor me mee zaterdag?
thanks ouwe
ik vind jou ook liev.
Dunno, sportmasseur dacht dat ik de illopsoas moest uitrekken, maar dat werd meteen ontkrachtigd toen ik extra lenig bleek te zijn. ik denk dat het meer een stukje vorm is misschien. ik train altijd op nike air, en toen ik vorige week zonder schoenen deed squaten was het een stuk minder.Kort maar krachtig.
Wat heb je nou precies aan die illiopsoas? En doe je er oefeningen voor?
ik kan ipv dat kopje kruidenthee beter een paar nano's, converse of liters meenemen geloof ik!