XXL Nutrition

Jordybuilds 58kg>90kg++

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jij hebt echt het IQ van een pinda, de t*ring zeg. Wat een debiel ben je.

Hij is wel als een beest bezig op het "wat is jouw streeffysiek" topic :D

Go jordy go!

• Topic Starter Topic Starter
Heb geen log nodig op een bb forum, ik en mijn trainingsmaat houden alles keurig bij met pen en papier. En Zolang ik nog meer dan 150 procent van jou gewicht ben hoef je niet zon toon tegen me aan te slaan.

Hoe kan je aan iemands post op het internet zien hoe iemands toon is, het was gewoon een vraag.

Ik kan echt niet een hele training onthouden met precies hoeveel setjes ik doe en gewicht. Doe meestal verschillende reps, setjes en gewichten in een training en dan ook nog stuk of 6 verschillende oefeningen.

Hoe kan je aan iemands post op het internet zien hoe iemands toon is, het was gewoon een vraag.

Ik kan echt niet een hele training onthouden met precies hoeveel setjes ik doe en gewicht. Doe meestal verschillende reps, setjes en gewichten in een training en dan ook nog stuk of 6 verschillende oefeningen.
Pen en papier doen wonderen.

Pen en papier doen wonderen.

Ja hehe maar ik heb het over dat je het zonder pen en papier moet doen. Zoals ik zei ik vul alles in tijdens mn training op een excel bestand in mn mobiel. Maar vlak voordat ik wegging ontdekte dat me mobiel leeg was.

En pen en papier doe ik zelf niet aan.

Ja hehe maar ik heb het over dat je het zonder pen en papier moet doen. Zoals ik zei ik vul alles in tijdens mn training op een excel bestand in mn mobiel. Maar vlak voordat ik wegging ontdekte dat me mobiel leeg was.

En pen en papier doe ik zelf niet aan.
Dan moet je niet zeuren brah.

Maak een nieuwe account Jordy.

Alle hoop is verloren.

Killy2, leuke naam.

Hey Bobby, mooie 4 daagse bump

ot::roflol:

Al een week niet getraint, voelde me niet zo lekker hele week. Vandaag maar weer borst en triceps doen :P

hoezo zit je nu weer op dit account

Week niet getrained omdat je je niet zo lekker voelt? Je bent een schade, dat ben je.

hoezo zit je nu weer op dit account

Hitte, ik ben serieus hele week niet op DBB geweest, raar he. Maar ik had geen behoefte aan om DBB vol te spammen. En mijn andere pc die op mijn kamer staat is gecrashed :p

Maar ik vandaag weer trainen. En ik heb geen kloon accounts ofzo.

Viel t trouwens op dat ik er niet was :P ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven