- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Dan train je niet genoeg.. al de trainingen die ik hoef te onthouden waren danwel vandaag danwel gister.
heb jij überhaupt een log ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan train je niet genoeg.. al de trainingen die ik hoef te onthouden waren danwel vandaag danwel gister.
Jij hebt echt het IQ van een pinda, de t*ring zeg. Wat een debiel ben je.
Heb geen log nodig op een bb forum, ik en mijn trainingsmaat houden alles keurig bij met pen en papier. En Zolang ik nog meer dan 150 procent van jou gewicht ben hoef je niet zon toon tegen me aan te slaan.
Heb geen log nodig op een bb forum, ik en mijn trainingsmaat houden alles keurig bij met pen en papier. En Zolang ik nog meer dan 150 procent van jou gewicht ben hoef je niet zon toon tegen me aan te slaan.
Pen en papier doen wonderen.Hoe kan je aan iemands post op het internet zien hoe iemands toon is, het was gewoon een vraag.
Ik kan echt niet een hele training onthouden met precies hoeveel setjes ik doe en gewicht. Doe meestal verschillende reps, setjes en gewichten in een training en dan ook nog stuk of 6 verschillende oefeningen.
Dan moet je niet zeuren brah.Ja hehe maar ik heb het over dat je het zonder pen en papier moet doen. Zoals ik zei ik vul alles in tijdens mn training op een excel bestand in mn mobiel. Maar vlak voordat ik wegging ontdekte dat me mobiel leeg was.
En pen en papier doe ik zelf niet aan.
Maak een nieuwe account Jordy.
Alle hoop is verloren.

?