Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen touw en geen dumbbell, maar gewoon 1 arm met kabel.Santino88 zei:Ik denk van wel met het touw zou het gewicht veel hoger liggen, niet?

g-men zei:Squat komt weer een beetje terug zo te zien. Heb net effe je filmpje bekeken. Inderdaad prima wijdte maar wat een hoop vet! Het is dat je er voor kiest om jezelf zo te laten gaan tijdens het bulken maar ik kies er liever voor om mezelf met een relatief laag vetpercentage beetje voor beetje te verbeteren. Ik denk dat je met 12% bf toch ook echt wel vooruit kan gaan (alleen opbouwende kritiek!)
Voor 19 jaar verder goede basis qua massa.
Santino88 zei:

g-men zei:Squat komt weer een beetje terug zo te zien. Heb net effe je filmpje bekeken. Inderdaad prima wijdte maar wat een hoop vet! Het is dat je er voor kiest om jezelf zo te laten gaan tijdens het bulken maar ik kies er liever voor om mezelf met een relatief laag vetpercentage beetje voor beetje te verbeteren. Ik denk dat je met 12% bf toch ook echt wel vooruit kan gaan (alleen opbouwende kritiek!)
Voor 19 jaar verder goede basis qua massa.
AlexT zei:

18fitie zei:

thanksSantino88 zei:

18fitie zei:

punani zei:bf schat ik tussen de 18 en 20%...werk aan je schouders! voor de rest je bent vooruit gegaan blijf gemotiveerd en je gaat er komen!
Dani zei:Leuk filmpje, je gaat goed vooruit. Bf zal ergens rond de 18% liggen imo.

nou ja als het wat hoger is maakt het ook niet uit hoor. ik hoor het deze week wel wat het isg-men zei:Zit zekers hoger dan 12% wil je niet teleurstellen maar denk dat Dani in de buurt komt. Verder karma voor je dappere filmpjes.

18fitie zei:hehe succesverhalen, succes,; nice training.
Heb ergens wat gepost over 5x5 bij santino88(maar had je al gezien waarschijnlijk)