AndroidHealthClinic

jordy's trainings en voedings log

• Topic Starter Topic Starter
training zondag: quats en traps.

genoeg energie, en heb mijn trainings riem weer uit de kast gehaald.

begonnen met squaten:
15*50kg
10*90kg
8*120kg met riem
3*150kg met riem en kneereps. na 3* keer gestopt, begon sterretjes te zien.
10*90kg met riem

daarna frontsquat:
12*60kg
10*70kg
8*75kg met riem

als laatste legextension 1 been tegelijk
12*70lbs
10*100lbs
8*120lbs
7*140lbs

als laatste wat shugs gedaan met kabel en stang.
5*12*95kg

was weer een lekkeren training.
nu ga ik eten. tot de volgende keer.

goede squat, front squat is ook zeker net ;)

Goeie squat:)

nu aant cutte of bulke?

Squat komt weer een beetje terug zo te zien. Heb net effe je filmpje bekeken. Inderdaad prima wijdte maar wat een hoop vet! Het is dat je er voor kiest om jezelf zo te laten gaan tijdens het bulken maar ik kies er liever voor om mezelf met een relatief laag vetpercentage beetje voor beetje te verbeteren. Ik denk dat je met 12% bf toch ook echt wel vooruit kan gaan (alleen opbouwende kritiek!)

Voor 19 jaar verder goede basis qua massa.

g-men zei:
Squat komt weer een beetje terug zo te zien. Heb net effe je filmpje bekeken. Inderdaad prima wijdte maar wat een hoop vet! Het is dat je er voor kiest om jezelf zo te laten gaan tijdens het bulken maar ik kies er liever voor om mezelf met een relatief laag vetpercentage beetje voor beetje te verbeteren. Ik denk dat je met 12% bf toch ook echt wel vooruit kan gaan (alleen opbouwende kritiek!)

Santino88 zei:

:D ;)

g-men zei:

zeker een hoop vet, maar dat gaat er weer langzaam vanaf. heb ook 5 maanden gebult. dus ja is een beetje veel, maar vet% loopt al weer langzaamterug

na weer even wat knutselen heb ik een update filmpje gemaakt. en wat is het toch leuk een K7501i waar je van alles mee kan :D

[Link niet meer beschikbaar]

TIP: zet je geluid niet op max:p

Leuk filmpje:D, op hoeveel % zit je nu?

18fitie zei:
Leuk filmpje:D, op hoeveel % zit je nu?

wat denk je, ik weet het namelijk niet. buikspieren begin je al wel te zien, allen voor dat filmpje had ik net 2 liter water op :P
denk 12-13%

maar zal het wel even laten meten.

Leuk filmpje, je gaat goed vooruit. Bf zal ergens rond de 18% liggen imo.

Zit zekers hoger dan 12% wil je niet teleurstellen maar denk dat Dani in de buurt komt. Verder karma voor je dappere filmpjes.

bf schat ik tussen de 18 en 20%...werk aan je schouders! voor de rest je bent vooruit gegaan blijf gemotiveerd en je gaat er komen!

punani zei:
bf schat ik tussen de 18 en 20%...werk aan je schouders! voor de rest je bent vooruit gegaan blijf gemotiveerd en je gaat er komen!

motivatie is zeker prima nou, verder ik zal BF even laten meten deze week.

Dani zei:
Leuk filmpje, je gaat goed vooruit. Bf zal ergens rond de 18% liggen imo.

g-men zei:
Zit zekers hoger dan 12% wil je niet teleurstellen maar denk dat Dani in de buurt komt. Verder karma voor je dappere filmpjes.
nou ja als het wat hoger is maakt het ook niet uit hoor. ik hoor het deze week wel wat het is :p

vandaag weer getraint: borst en kuiten.

had er weer zin in, al had ik een hoop moeite met lopen van zondag.
ben van plan om de komende weken 5*5 te doen voor borst en vandaag begonnen. dit doe ik na het lezen van de succes verhalen van 18fitie.

begon met bench press.
15*50kg
10*70kg
5*77.50kg
5*77.50kg
5*77.50kg
5*77.50kg
4*77.50kg

daarna decine press.
12*50kg
5*70kg
5*70kg
5*70kg
5*70kg
5*70kg

daarna kabel cross over.
12*25
10*30
8*35
8*35

zo daarna was het tijd voor kuiten, sitted calfraise.

20*75kg
18*100kg
16*125kg
15*150kg

daarna nog een pompsetje staand kuitheffen,
20*fullblock 100kg

weer een lekkeren training, morgen rug :D

en zondag is het tijd voor een rokkie training, america football. :D

Laatst bewerkt:
hehe succesverhalen :D, succes,; nice training.

Heb ergens wat gepost over 5x5 bij santino88(maar had je al gezien waarschijnlijk ;))

18fitie zei:
hehe succesverhalen :D, succes,; nice training.

Heb ergens wat gepost over 5x5 bij santino88(maar had je al gezien waarschijnlijk ;))

haha ja idd, daarom ben ik het gaan doen;)

Terug
Naar boven