Fitness Seller

Jorin vs MichaelSmink race naar de 300!

Yup, je bent lichter dan mij, maar de krachstats zijn van belang, als we gelijk zijn, dan zal dat niet veel uitmaken. Niet vergeten dat ik ook nog aardig wat vet bij me sjauw (schat zelf zo'n 20%), dus het is geen 89kg aan spier. :P
Ik ben tevens 1,74/1,75M. :)

welk weer? weleens getraind als het 30 graden was??

als je buiten loopt met een graadje of 22. en je ziet allemaal schaars geklede chicks, heb je veel meer zin om te trainen. en ook omdat je er dan weer als een superdude bij wil lopen op het zwembad.

maar uiteraard zullen jullie dat niet zo vinden;)

Ik train voor mezelf, omdat ik het leuk vind en het is een uitdaging, niet voor de chicks.

heb ik toch, p*ssy

hahahahhaha. kankertriest

Laten we geen vleeswaren en ziektes die je nog niet in je handen heb gehad gebruiken :) Haha dat je niet meer traint hoor je tegenwoordig vaak van die beachboy superdude jeugd. Nu je een vriendin hebt maakt dat ene procentje vet extra ook niet meer uit :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Klopt ook, heb sinds 3 maanden ook een meisje, wat veel tijd in beslag neemt. Maar dat is opzich nog geen excuus om niet te trainen. Op de dagen dat ik train zie ik er gewoon niet, klaar.

Klopt ook, heb sinds 3 maanden ook een meisje, wat veel tijd in beslag neemt. Maar dat is opzich nog geen excuus om niet te trainen. Op de dagen dat ik train zie ik er gewoon niet, klaar.

Afmatten die handel! :whip:

Overigens over die filmpjesidee:
Ik vind het leuk enz, maar ik heb nooit een trainingspartner bij me, dus filmen gaat beetje moeilijk, zal het wel proberen met me mobiel hoewel de kwaliteit daarvan nogal niet zo goed is.. (ook al is het 5-megapixel)

Dus het worden 5reps-set-records waar we voor gaan? :)

Laten we geen vleeswaren en ziektes die je nog niet in je handen heb gehad gebruiken :) Haha dat je niet meer traint hoor je tegenwoordig vaak van die beachboy superdude jeugd. Nu je een vriendin hebt maakt dat ene procentje vet extra ook niet meer uit :rolleyes:

gaan we b**chen?

en er staat nergens dat ik gestopt ben met trainen. ik train alleen minder consequent, vanwege redenen die jullie uiteraard niet kunnen begrijpen:rolleyes:

en er staat nergens dat ik gestopt ben met trainen. ik train alleen minder consequent, vanwege redenen die jullie uiteraard niet kunnen begrijpen:rolleyes:

Het is niet begrijpbaar dat je de mentaliteit en de discipline laakt. Je kan zekers wel trainen alleen ben je daar te lui voor, dat laat je toch duidelijk blijken. Overigens begin je nog te schelden ook, dus shut up and go squat!

Een typisch voorbeeld van een "mooiweersuperdude" Alleen maar training zodat ie in de zomer strakke bicepjes heeft :roflol:

Dus de regels zijn 5-setters als PR's? :)
En de PR's het lieftst filmen. (alhoewel mij dat niet echt altijd gaat lukken :P)

Ja dat klopt man! Zal er morgen als ik tijd heb ff een topic over maken. 5 rep pr's inderdaad! Liefst gefilmd.

Yup, oke. Hmm, ja zoals ik al zei filmen gaat niet altijd lukken en ik hoop dat je me erop kan vertrouwen dat me stats echt waar zijn, snap niet waarom iemand zou liegen erover in 1e instantie. :roflol: *wijst naar Wesking*

• Topic Starter Topic Starter
Nee pcies, maar is sowieso wel leuk om wat filmpjes in het log te hebben :).

Wat zit iedereen smink nou weer te bashen? Als hij niet wil trainen dan traint hij toch lekker niet? :roflol:

Er is geen excuus om niet te trainen homo.

Iedereen die niet traint, en wel hier rondhangt.. moet een long look in de mirror doen. Dan kan je jezelf toch niet serieus nemen.

Terug
Naar boven