- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt. maar heb jij zin om te trainen met dit hondenweer?
welk weer? weleens getraind als het 30 graden was??

Geen discipline.als je buiten loopt met een graadje of 22. en je ziet allemaal schaars geklede chicks, heb je veel meer zin om te trainen. en ook omdat je er dan weer als een superdude bij wil lopen op het zwembad.
maar uiteraard zullen jullie dat niet zo vinden![]()
Haha dat je niet meer traint hoor je tegenwoordig vaak van die beachboy superdude jeugd. Nu je een vriendin hebt maakt dat ene procentje vet extra ook niet meer uit 
Klopt ook, heb sinds 3 maanden ook een meisje, wat veel tijd in beslag neemt. Maar dat is opzich nog geen excuus om niet te trainen. Op de dagen dat ik train zie ik er gewoon niet, klaar.

Laten we geen vleeswaren en ziektes die je nog niet in je handen heb gehad gebruikenHaha dat je niet meer traint hoor je tegenwoordig vaak van die beachboy superdude jeugd. Nu je een vriendin hebt maakt dat ene procentje vet extra ook niet meer uit
![]()
en er staat nergens dat ik gestopt ben met trainen. ik train alleen minder consequent, vanwege redenen die jullie uiteraard niet kunnen begrijpen![]()
Een typisch voorbeeld van een "mooiweersuperdude" Alleen maar training zodat ie in de zomer strakke bicepjes heeft![]()
Dus de regels zijn 5-setters als PR's?
En de PR's het lieftst filmen. (alhoewel mij dat niet echt altijd gaat lukken)
Ja dat klopt man! Zal er morgen als ik tijd heb ff een topic over maken. 5 rep pr's inderdaad! Liefst gefilmd.
*wijst naar Wesking*