XXL Nutrition

Jorin vs MichaelSmink race naar de 300!

• Topic Starter Topic Starter
Lange niet, zit steeds met een zere borst. Ben aan rippetoe begonnen, staat in mijn log. is inmiddels wel 4 kilo aan. Ik weet niet of michael nog trained eerlijk gezegd.

nou laat je horen smink, want volgens mij heb je die 300 al wel gehaald of zit je zeer dichtbij

Ik heb smink op msn, maar volgens mij trained hij niet meer consequent

He jorin zullen wij dan maar de strijd aangaan :P

Vind ik prima! Ben nu bezig met rippetoe, gaat wel relaxt! Hopen dat ik het nu wel kan volhouden :).

Wat zijn je verdere stats?

Haha twas eigenlijk meer grapj, maar ik kan zowiezo niet meedoen omdat ik ff niet kan squatten ivm rug. En welke stats wil je weten?

Wou dus eigenlijk de squat nog weten van je :P, maar die zit er dus niet in. Das balen man wat heb je met je rug?

zit teveel spanning op en als ik squat dan komt er nog meer spanning op en dan krijg ik last van me traps

waterpolo, vriendin en die shit?

waterpolo, vriendin en die shit?

jij begrijpt hem, ook heb ik werk, en moet ik natuurlijk met me school bezig zijn. vrije tijd benut ik nu met andere dingen. hopelijk dat ik tegen het voorjaar weer eerder de drang heb om te gaan sporten (gewichtheffen)

Heb het zelf nu ook vrij druk. Het is werk/vriendin/sporten. Vrienden zie ik niet veel meer, want die hebben allemaal hun studie nog en hebben het daar druk mee. Zie ze dan alleen soms met uitgaan. Maar blijf gewoon tijd vrij maken om te sporten. Wil eind deze maand de 70kg aantikken.

Dat is best een investering, maar zeker de moeite waard. Kan me voorstellen dat het op zijn leeftijd niet te betalen is, en je moet er maar de ruimte voor hebben. Zelf zou ik het niet kwijt kunnen, als ik op mezelf ga komt er zeker 1.

Dat is best een investering, maar zeker de moeite waard. Kan me voorstellen dat het op zijn leeftijd niet te betalen is, en je moet er maar de ruimte voor hebben. Zelf zou ik het niet kwijt kunnen, als ik op mezelf ga komt er zeker 1.

hij werkt toch dus dan is het best te doen als je het ook wilt.

jij begrijpt hem, ook heb ik werk, en moet ik natuurlijk met me school bezig zijn. vrije tijd benut ik nu met andere dingen. hopelijk dat ik tegen het voorjaar weer eerder de drang heb om te gaan sporten (gewichtheffen)

Bwhaahaha....15 jaar en dit soort shit posten.

Hoe kun jij jezelf nog serieus nemen, echt waar.

Terug
Naar boven