MuscleMeat

Jorin vs MichaelSmink race naar de 300!

michael ik vind het zwak dat je nu niet meer traint, omdat je er "geen" tijd meer voor heb( wilt vrijmaken)

ja ik vind het ook zwak van mezelf. het komt wel weer

Zo ga je niet winnen Smink

haha, fail. beetje discipline gozer, nu word je nooit groot.

Trainen gaat toch voor op studeren , die keuze heb ik al lang geleden gemaakt :P gaat voor op vriendin ook of ongeveer gelijk xD

Wil je met mij de strijd aangaan Jorin? Wij verschillen niet zo echt veel qua stats, dus dat moet leuk worden. :D

Trainen gaat toch voor op studeren , die keuze heb ik al lang geleden gemaakt :P gaat voor op vriendin ook of ongeveer gelijk xD

stoer dat je zo gemotiveerd gaat praten op een bb forum.
maar ik neem aan dat je min of meer een grapje maakt?

en als je vol voor bb was gegaan had je er nu wrs wel anders uit gezien;)

• Topic Starter Topic Starter
Minotaures, lijkt me een leuk idee! Wat zijn je stats?

Minotaures, lijkt me een leuk idee! Wat zijn je stats?

Deadlift 5x100kg
Bench Press 7x60kg
Squat: 12x60kg

Dit is wat zo'n beetje in de buurt komt van een 5-setter voor zover ik heb getilt. :)
Ik weet niet of me 4x70kg squat nog telt. (heb geen squatrek, moet squatten vanuit een olympic bench, dus echt hoog kan ik niet gaan :()

Leuk! Die zijn eigenlijk wel gelijk aan die van mij ja! Hoe train jij? Krachtgericht met een fullbody schema, of een splitje?

Leuk! Die zijn eigenlijk wel gelijk aan die van mij ja! Hoe train jij? Krachtgericht met een fullbody schema, of een splitje?

Een UB/LB schema, meer massagericht. :)
Binnenkort begint me cut, dus ik weet niet of ik die stats zal blijven aanhouden, but we'll see. Overigens kan ik je wel zeggen dat me Squat aardig wat hoger wordt als ik me nieuwe gym heb geabboneerd, met squatrek! :wl:

Een UB/LB schema, meer massagericht. :)
Binnenkort begint me cut, dus ik weet niet of ik die stats zal blijven aanhouden, but we'll see. Overigens kan ik je wel zeggen dat me Squat aardig wat hoger wordt als ik me nieuwe gym heb geabboneerd, met squatrek! :wl:

Ik train nu rippetoe, dus 3x5. Wil wel samen een logje starten? Dat we daar ook onze trainingen posten, en als je een mooie pr behaald dat dat gefilmd word :).

Inderdaad MichealSmink jij doet triest.

@Jorin
Hou er wel rekening mee dat Minotaurus een stuk zwaarder is als jij.
Hoe lang ben jij minotaurus?

Klopt, hij is een stuk zwaarder, maar dat zegt toch niet heel veel?

Klopt, hij is een stuk zwaarder, maar dat zegt toch niet heel veel?
Gewichtsklases zijn er niet voor niks he;)

En zeg nou zelf wat vind jij beter/sterker. Als een persoon van 70kg 1x100 drukt of een persoon die zelf ook 100kg weegt. Snap je wat ik bedoel;)

En in princiepe is het als je zwaarder bent ben je ook sterker. Daarom word jij sterker as je bulkt en aankomt.

Maargoed hij heeft ongeveer jou kracht stats dus je kan een log beginnen met hem. Al zou ik liever een log beginnen met iemand van ongeveer mijn lengte en gewicht maar zo iemand is lastig om te vinden.

WIj zijn ongeveer even zwaar beginnen wij een log:o(grapje;))

Mag ik nog wel ff lang trainen wwe.. :P. Nee je heb gelijk hoor! maar ik ben rond de 18 kilo lichter, maar wel dezelfde krachtstats. Het gaat mij nu gewoon ff om de krachtstats en niet om het gewicht. Lijkt me leuk om een logje te openen met hem, houd mij ook gemotiveerd

Is goed , zeker doen dan :thumbs:

Terug
Naar boven