Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1

Klopt, jij had verzonnen dat ik jou PMs had gestuur

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga dan toch maar weer aan de Billstar. Zodat ik nóg makkelijker win. Geintje manGaat lastig worden.
Oja, succes![]()
Ik zie dat Smink een gewone split volgt.
Als 1rm's je doelstelling is = powerliften, dan moet je ook als een powerlifter trainen...
Ons doel is minimaal 5 reps op max gewicht. Het lijkt me opzich leuk om de trainingen van ons beide hier ook te posten... Weet niet hoe michael hier over denkt. Word het gewoon een gezamenlijk log die we goed bijhouden. Dan laat ik mijn log nu even voor wat het is, want deed er ook opzich niet zo heel veel meer mee
Ons doel is minimaal 5 reps op max gewicht.
Ja opzich is het wel leuk. Maar dan wordt het wel een beetje onduidelijk naar mijn mening. Misschien kunnen we wel af en toe wat posten als we echt een lekkere training achter de rug hebben met een dik PR.

Ja heb ik gelezen dus dacht ik kom posten maar
Je kan de max op dit moment toch al geven.
Idd, voeding is erg lastig. Ook op school. Volgende week proefwerk week, 9 proefwerken.. Zal dus niet veel van trainen terecht komen.
Daarna vakantiedan knallen
![]()
Die staan op pagina 1.
Maarja, hier mijn stats:
DL: 90KG
SQ: 70KG
BP: 55KG
minimaal 5 reps zijn dat.
Tijdens proefwerkweek ben je toch altijd heel vroeg vrij...? Kun je toch juist meer trainen, zolang hoef je toch ook niet voor een pw te leren?
Maar vertel dat maar tegen me ouders. Die lopen serieus altijd te zeiken dan. Oeps dacht dat topic ouder was.
Nou wordt leuk om volgen. Succes!
Nee gisteren is het topic gemaakt.Verschilt. Af en toe al om 11:00uur, soms om 14:50uur.

je moet niet zo zeuren
ik ziet iedere dag bijna tot 15:00
. En dan blijft het log ook lekker actief, en leuk voor de mensen die meelezen.Ik zit 2 dagen tot 5 uur op school, daarnaast werk ik nog 3 dagen in de week van half 8 tot half 5.
En michael ga je nou gewoon door met je split of niet? Dat is me nog niet helemaal duidelijk. Ik ben er eigenlijk wel voor om hier onze trainingen gewoon samen te gaan loggen. Blijft leuk om in 1 oogopslag te kunnen zien hoe het met de ander gaat. En dan blijft het log ook lekker actief, en leuk voor de mensen die meelezen.
Oke is ook goed, we zien anders wel hoe het loopt
. Ff opletten of ie ze vorm niet verkracht hehehe. Post jij ook gewoon je trainingen hier michael. Komt helemaal goed
. Heb nog niet zoveel gezamenlijke logs gezien, dus dat is dan ook wel weer uniek 
Morgen post ik mijn training hier gewoon. Oude maat van me trained mee, die gaat billstar doen. Ff opletten of ie ze vorm niet verkracht hehehe. Post jij ook gewoon je trainingen hier michael. Komt helemaal goed
. Heb nog niet zoveel gezamenlijke logs gezien, dus dat is dan ook wel weer uniek
![]()
Misschien dat ik straks nog ff ga trainen. Ghehe oke. Veel plezier