KapiteinKoolvis
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kcalorien verdijwenen toch niet zo maar, daar heeft honger niks mee te maken?
Is dit nu een reactie op wat ik zei? Of op Kapitein? Het is me niet geheel duidelijk wat je zegt hier.
Als ik eet wanneer ik honger heb ez 15 kop jou. Het honger gevoel heeft toch niet per se te maken met of je boven of onder je onderhoud eet? Sommige mensen hebben gewoon vaker/meer honger, maar dat betekend toch niet dat ze dan maar meer moeten eten als dat in strijd is met hun doelen?
op jou. Het honger gevoel heeft toch niet per se te maken met of je boven of onder je onderhoud eet? Sommige mensen hebben gewoon vaker/meer honger, maar dat betekend toch niet dat ze dan maar meer moeten eten als dat in strijd is met hun doelen?
Ik heb altijd begrepen dat als je honger hebt, dat je moet eten. Gewoon je lichaam die aangeeft dat het kcals nodig heeft. Als hij op 3100 kcals al honger heeft, vind ik persoonlijk nog eens 500 kcals droppen dus een huge stap. Zou ik dan rustiger aanpakken.
Imo hebben dermate hoge rackpulls niet zo heel veel nut, op een tik voor je herstel na.
Ik ga volgen, hopelijk kan je nu weer rustig met deadliften gaan beginnen. DRC je eerste wedstrijd?
Kan je gelijk zo met DRC meedoen? Ik dacht dat je eerst een beginners PL wedstrijd moest hebben gedaan?
Kan je gelijk zo met DRC meedoen? Ik dacht dat je eerst een beginners PL wedstrijd moest hebben gedaan?