Keiko
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 15%
Thanks. Gewicht is wel redelijk laag dus dat scheelt.

misschien eens een verbandje om die wond op je scheenbeen doen als je gaat deadliften, zou zonde zijn als je door zoiets het een tijd niet kan doen
Ja geprobeerd, maar ik pull er zo hard langs dat ik het verband eraf trek. Onder het motto 'als er geen haar op de grond ligt na het deadliften, sta ik niet dichtbij genoeg' zeg maar. Op zich geen probleem om alleen even snatch grip te doen.

Vervolgens wou ik squatten, staan er twee mong*len te curlen in beide racks. Nog met 20kg ook (barbell curls ja). Kansloos. Enfin, Setjes met 110 gingen erg goed. Forward lean bleef beperkt. Snelheid was ook decent. Kom langzaam uit de hole maar daarna kom ik echt easy omhoog. Is wel een aandachtspuntje voor de volgende cycle. BB Rows doe ik nu met een bredere grip en trek richting onderkant borst. Gewicht is beetje laag, maar ik voel het goed in de rhomboids. Erg tevreden!
Voelde redelijk zwaar. Ben benieuwd hoe 170 gaat volgende week. Dat zal dan alweer een 2xbw pull zijn, want m'n bw/bf blijft gestaag dalen. Voor de rest wel tevreden. Presses voelde niet heel zwaar.