MuscleMeat

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd!

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend weer gezet, 125mg Primo en 125mg Test-E. En 25mg Proviron genomen.

Vandaag echter niet zo’n super workout maar ik verwacht waarschijnlijk te veel te snel. Liep nog steeds te kloten met 100kg bench press, drie sets keer tien. Probeer deze al 3 weken ofzo maar lukt me maar niet alle drie sets de tien herhalingen te halen. Super frustrerend. Ik wil weer plussen! :headbang:

Vandaag was Push A dus

Barbell Bench Press 3 x 8-10
Incline Dumbbell Press 2 x 10-12
Seated Cable Flyes 2 x 12-15
Dumbbell Shoulder Press 3 x 8-10
Dumbbell Y-Raises 3 x 10-12
Machine Dips 3 x 8-10
Rope Tricep Extensions 3 x 10-12

Alles vanaf de Shoulder Press heb ik wel ietssssjes zwaarder of meer reps kunnen doen. Als ik terugkijk was het geen slechte workout maar ik verwachtte waarschijnlijk te veel omdat ik nu weer “on” ben. :o

Voel me wel beetje apart, libido lijkt wat gezakt maar m’n CNS lijkt aardig in overdrive. Val moeilijk in slaap en ben ook weer vroeg wakker. Voel me alsnog niet per se moe, maar voel wel dat iets meer slaap me niet verkeerd zou doen. Voorheen als ik zo frequent en intensief trainde viel ik altijd als een blok in slaap, dus gok dat het met de AAS te maken heeft.

Bloeddruk en bloedglucosemeting vanochtend:

Bloeddruk: 129/64
Hartslag: 68
Bloedglucose: 5.2

Bloeddruk wordt steeds lager, waarschijnlijk omdat m’n gewicht is gezakt en ik minder vocht vasthoudt sinds ik ben gestopt met de deca en dosis test heb verlaagd. Ben benieuwd wat deze stack met m’n waardes zal doen, maar verwacht niks al te geks want het is een vrij milde stack.

Melatonine 3mg 30min voor je wilt gaan slapen zorgt dat je slaapt als een roosje en uitgerust wakker word ✌️

Kwam voorheen ook wat moeilijker in slaap en vaak nog moe als ik wakker werd, maar dankzij die melatonine slaap je veel dieper en na 7 uur slaap ben je echt goed uitgerust

Melatonine 3mg 30min voor je wilt gaan slapen zorgt dat je slaapt als een roosje en uitgerust wakker word ✌️

Kwam voorheen ook wat moeilijker in slaap en vaak nog moe als ik wakker werd, maar dankzij die melatonine slaap je veel dieper en na 7 uur slaap ben je echt goed uitgerust

Thanks goeie tip! Nu je het zegt, daar had m'n coach het ook al over een tijdje geleden, maar sliep toen gewoon lekker dus verder niet meer aan gedacht. Toch maar eens even proberen

Thanks goeie tip! Nu je het zegt, daar had m'n coach het ook al over een tijdje geleden, maar sliep toen gewoon lekker dus verder niet meer aan gedacht. Toch maar eens even proberen
Is ook heel erg persoonsgebonden en hangt er ook vanaf of je daadwerkelijk een melatonine tekort hebt.
Je.lichaam maakt zelf melatonine aan als het donker wordt.
Maar zeker het proberen waard.

Vandaag een goede training achter de rug. Ik heb het gevoel dat ik langzaaaaam weer iets sterker aan het worden ben. Hopelijk vanaf volgende week dat de krachttoename niet meer te betwijfelen is.

Vandaag woensdag dus Legs A

Barbell Squat 2x 8-10
Lying Leg Curls 3x 12-15
Hack Squat 2x 10-12
Dumbbell Romanian Deadlifts 3x 10-12
Unilateral Dumbbell Calf Raises 3x 15-20
Leg Extensions 2x 12-15
Seated Calf Raise Machine 3x 12-15

Squat zat ik al een tijdje op 120 kg voor twee keer tien reps (laatste weken van de cut ging ik iets achteruit en haalde ik net geen tien met m’n tweede set). Nu wou ik toch even plussen dus 125 kg gedaan, haalde beide sets 8 reps. Voelt toch soort van als progressie. Een mooi streven voor komende gain fase is 140 kg voor twee keer tien.

Gewicht vanochtend was 97,5 kg..het is allemaal nog even een beetje afwachten dus, er gebeurt nog niet heel veel. Maar we komen er wel gewoon lekker blijven knallen.

Is ook heel erg persoonsgebonden en hangt er ook vanaf of je daadwerkelijk een melatonine tekort hebt.
Je.lichaam maakt zelf melatonine aan als het donker wordt.
Maar zeker het proberen waard.

Afgelopen nacht wel weer lekker geslapen, misschien was het gewoon de spike Primo ineens die me wat onrustig maakte. Even aankijken, misschien is de melatonine niet nodig. :zzz:

Batterij van m’n weegschaal is al een paar dagen op en misschien maar goed ook, want werd er een beetje depri van ondertussen. :( Al twee weken nauwelijks buiten de 97 kg gevallen.. Moet zeggen dat ik er wel iets harder en meer vasculair uit begin te zien (de Primo begint waarschijnlijk zijn werking te doen)..maar de massa en volheid laat nog een beetje op zich wachten.

Gister check-in met m’n coach en mag gelukkig 50g carbs extra toevoegen. Wat mijn totaal brengt op;

550g carbs
210g Protein
70g Fats

AAS blijven voorlopig hetzelfde.

• Like
Waarderingen: Apw
Batterij van m’n weegschaal is al een paar dagen op en misschien maar goed ook, want werd er een beetje depri van ondertussen. :( Al twee weken nauwelijks buiten de 97 kg gevallen.. Moet zeggen dat ik er wel iets harder en meer vasculair uit begin te zien (de Primo begint waarschijnlijk zijn werking te doen)..maar de massa en volheid laat nog een beetje op zich wachten.

Gister check-in met m’n coach en mag gelukkig 50g carbs extra toevoegen. Wat mijn totaal brengt op;

550g carbs
210g Protein
70g Fats

AAS blijven voorlopig hetzelfde.
550 carbs x 2cal 1100
210 prot x 7cal 1470
70g fat x 9cal 630
3200 calorieen eet je voor je bulk op 97kg?

Ooh zo dan is het 3700 cal, dat is wel te doen.
Zit zelf nog in de cut en wat mij helpt is echt volop aardappels voor/na de training te eten om echt een power boost te krijgen 🤪

Ongeveer 3700 kcal inderdaad. Ik moet ook rondom mijn trainingen eten, Ik train in de middag en de maaltijd na mijn training heeft verreweg de meeste carbs. En dan in de avond ook nog een een maaltijd hoog in carbs, om alvast te loaden voor de training van de volgende dag.

• Like
Waarderingen: AK
We beginnen weer lekker te gaan! Kracht zit er sinds begin van de week steeds meer in, en vandaag was het niet meer te ontkennen. 160 kg Rack Pulls deed ik vorige week een setje 8 en een setje 6. Vandaag twee sets van 10. Voelde alsof ik eeuwig door kon gaan, heerlijk. Hier doen we het voor natuurlijk! :D

Dit was m’n volledige workout;

Dumbbell Rows 3x10 36 kg
Unilateral Cable Pulldowns 3x10 64 kg
Rack Pulls 2x10 160kg
Rear Delt Machine Flyes 3x12 36 kg
Incline Bench Rear Delt Flyes 3x15 10 kg
Cable Bicep Curls 3x12 59 kg
Seated Alternating Dumbbell Hammer Curls 3x10 20kg

Nu is het alleen nog wachten tot m'n lichaamsgewicht ook weer eens omhoog gaat en dan hoor je me niet meer klagen :rolleyes:

Updates

Gewicht bleef nog steeds hangen, dus vanaf gister 25g carbs toegevoegd wat me nu brengt op een totaal van;

575g carbs
210g Protein
70g Fats

En m’n AAS stack is ook iets aangepast, 50mg extra aan Primo erbij wat me brengt op een totaal van;

300mg Primo pw
250mg Test-E pw
25mg Proviron pd

Gewicht begon wel weer de goede kant op te gaan, gister 98,0 en vandaag 97,9. Dus met deze laatste aanpassing zal ik wel richting de 99 stijgen. Kan niet wachten om weer de 100 aan te tikken! :flex:

Vandaag Legs A

Barbell Squat 2x8 125kg
Hack Squat 3x12 100kg
Dumbbell Romanian Deadlifts 3x12 34kg
Leg Extensions 3xFailure 111 kg

Had een beetje haast dus kon niet de volledige workout afmaken. Normaal zou ik nog lying leg curls, standing calf raises en machine calf raises doen. Morgen ga ik kuiten inhalen, want kan me niet veroorloven die sate prikkers van me over te slaan.

Shape update:

20210811_133149.jpg

Werk is sinds een week of twee super hectisch, en m’n focus begon er onder te lijden. Wel gewoon getraind, meals geprept, en eigenlijk bijna alles volgens het boekje gedaan (op een paar geskipte workouts na) maar alles ging een beetje op automatische piloot en had door werk wel duidelijk minder energie. Nu vanaf deze week is werk weer stabiel, dus we kunnen er weer met volle focus en energie tegenaan.

Gewicht vanochtend was 99,2 kg, dus dat gaat de goede kant op. Kracht gaat ook wel goed. Geen absurde kracht gains als toen ik test, deca en winny pakte :o maar de nummers gaan wel langzaam maar zeker omhoog dus dat is prima.

Zodra ik de 100 kg aantik zal ik een update foto plaatsen

Die 800gr lichaamsgewicht gaan heel je fysiek transformeren?

Twee mijlpalen; eindelijk 100 kg lichaamsgewicht weer bereikt. :flexbiceps:

En gister eindelijk de 3x10 bench press met 100kg gehaald. Voelde zo soepel dat ik zelfs een paar pause-reps kon doen, zelfs bij de laatste set. Volgende week 105 kg proberen. Het streven deze bulk is wel 120 kg voor 3 sets van 8/10, Kicken als je gewichten op de bar gooit en je mensen ziet kijken denkend dat je een 1 rep max gaat doen, er er gewoon 10 uit pompt haha (ik train bij een fit for free dus het niveau ligt niet heel hoog :p )

Zoals beloofd bij 100 kg een physique update

20210831_075348.jpg 20210831_075121.jpg

Puntjes waar aan gewerkt moet worden in mijn ogen; die lats moeten nog steeds wijder. Traps mogen wat meer poppen. En benen moeten in het algeheel groter. Let's work!

Mooie progressie, persoonlijk mis ik vooral je kuiten. Hoevaak pak je die mee in je schema’s?

Terug
Naar boven