Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx! zie jij verbeterpunten of verhoudingen die niet helemaal kloppen? Ik hoor het graaag!![]()

Borst lijkt een ietsie achter te lopen maar kan ook door de pose komen, dunno.Al met al een superresultaat gerelateerd aan je betrekkelijk korte trainingstijd.![]()

Was al weer vergeten dat je een nieuw logje had geopend. Misschien die andere even sluiten voor de time being?
Ga je weer volgen uiteraard!

Motivatie op z'n best hierzo!
Blijkbaar werkt dat vasten dus echt.
denk voor mij de beste methode om te cutten. Alleen moet nu wel wachtten tot 3 uur om te eten en heb best honger

Bijna 3 uur brah, kan je lekker eten! Hoe is het verder nu... valt mee las ik ergens

Me ma heeft ene of andere olie meegenomen die warm zou worden speciaal voor spieren en gewrichten. Vanavond voor slapen ff proberen![]()

dingen zijn niet zo duur toch?30-40 euro.. bij multi vitamine store is het 15 euro hoorde ikJah
Net ff chill gecardioooooooot, hoelang weet ik niet was lekker bezig, af en toe tussen door ff wat optrekken en hyperextensions om de rug een beetje flexibel te houden
en gevraagd of ze een dip belt willen aanschaffen, het zou worden voorgelegd..
als ze hem niet aanschaffen, schaf ik hem zelf aan...dingen zijn niet zo duur toch?
staat er niet bij, zou ze bellen en vragen.heb je link daarvan? kan op hun website niet vinden![]()
Ga je leangains ook gebruiken om te bulken?
Neem je een eetperiode van 6 of van 8 uur?
Succes nog met de rug.
8 uur, ben in de bulk alleen wel van plan de eet periode wat langer te maken, oftewel het vasten wat korter. Niet zo denderend kort uurtje of 2 minder.

Enige probleem bij IF vind ik de combinatie met school. Als je pas laat thuis komt dan rekt de feeding-window zich wel een beetje uit tot in de nacht en dan kom je slaap te kort.
Is het resultaat al wat zichtbaar? Voel je je niet plat tijdens het vasten? Je traint fasted?