AndroidHealthClinic

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
thnx! zie jij verbeterpunten of verhoudingen die niet helemaal kloppen? Ik hoor het graaag!:)

Borst lijkt een ietsie achter te lopen maar kan ook door de pose komen, dunno.Al met al een superresultaat gerelateerd aan je betrekkelijk korte trainingstijd.:)

thnx, borst is juiste beste spiergroep maar komt hier idd niet zo heel best uit:p

ga maar eens slapen, kijken hoe het morgen met de rug gaat. iig morgen middag cardio! Cutten gaat echt chill zie al goede resultaten!

Laatst bewerkt:
Dan ligt het aan de pic/pose bro.;)

Was al weer vergeten dat je een nieuw logje had geopend. Misschien die andere even sluiten voor de time being?
Ga je weer volgen uiteraard!

klinkt niet best ... get well soon !

Motivatie op z'n best hierzo! :)

Blijkbaar werkt dat vasten dus echt.

Was al weer vergeten dat je een nieuw logje had geopend. Misschien die andere even sluiten voor de time being?
Ga je weer volgen uiteraard!

Done en thnx!:)

klinkt niet best ... get well soon !

Gelukkig niet zo erg:)

Motivatie op z'n best hierzo! :)

Blijkbaar werkt dat vasten dus echt.

Vasten werkt zeker :D denk voor mij de beste methode om te cutten. Alleen moet nu wel wachtten tot 3 uur om te eten en heb best honger:p

De rug vandaag is eigenlijk wel wat ik er van verwacht had, alles wat stroef en bij sommige houdingen voel ik het wel. Maar denk niet dat het lang aan gaat houden:D

Bijna 3 uur brah, kan je lekker eten! Hoe is het verder nu... valt mee las ik ergens

Bijna 3 uur brah, kan je lekker eten! Hoe is het verder nu... valt mee las ik ergens

Jah af en toe met opstaan of sommige houdingen voel je wel een beetje maar het valt erg mee.:D

eating time! :D

en zo ff wat cardio :)

Me ma heeft ene of andere olie meegenomen die warm zou worden speciaal voor spieren en gewrichten. Vanavond voor slapen ff proberen :)

Laatst bewerkt:

Jah:p

Net ff chill gecardioooooooot, hoelang weet ik niet was lekker bezig, af en toe tussen door ff wat optrekken en hyperextensions om de rug een beetje flexibel te houden:)

en gevraagd of ze een dip belt willen aanschaffen, het zou worden voorgelegd..

als ze hem niet aanschaffen, schaf ik hem zelf aan...:rolleyes: dingen zijn niet zo duur toch?

Laatst bewerkt:
Jah:p

Net ff chill gecardioooooooot, hoelang weet ik niet was lekker bezig, af en toe tussen door ff wat optrekken en hyperextensions om de rug een beetje flexibel te houden:)

en gevraagd of ze een dip belt willen aanschaffen, het zou worden voorgelegd..

als ze hem niet aanschaffen, schaf ik hem zelf aan...:rolleyes: dingen zijn niet zo duur toch?
30-40 euro.. bij multi vitamine store is het 15 euro hoorde ik

heb je link daarvan? kan op hun website niet vinden:p

Ga je leangains ook gebruiken om te bulken?
Neem je een eetperiode van 6 of van 8 uur?

Succes nog met de rug.

Ga je leangains ook gebruiken om te bulken?
Neem je een eetperiode van 6 of van 8 uur?

Succes nog met de rug.

8 uur, ben in de bulk alleen wel van plan de eet periode wat langer te maken, oftewel het vasten wat korter. Niet zo denderend kort uurtje of 2 minder.

8 uur, ben in de bulk alleen wel van plan de eet periode wat langer te maken, oftewel het vasten wat korter. Niet zo denderend kort uurtje of 2 minder.

Enige probleem bij IF vind ik de combinatie met school. Als je pas laat thuis komt dan rekt de feeding-window zich wel een beetje uit tot in de nacht en dan kom je slaap te kort. :(

Is het resultaat al wat zichtbaar? Voel je je niet plat tijdens het vasten? Je traint fasted?

Enige probleem bij IF vind ik de combinatie met school. Als je pas laat thuis komt dan rekt de feeding-window zich wel een beetje uit tot in de nacht en dan kom je slaap te kort. :(

Is het resultaat al wat zichtbaar? Voel je je niet plat tijdens het vasten? Je traint fasted?

Ik weet niet hoeveel maaltijden je hebt maar je feeding windows hoeft zich niet zo uit te rekken als je ze gewoon bij elkaar zet.

resultaat is zeker zichtbaar, ben nu iets meer dan een weekje bezig en gaat goed. Voel me ook een stuk beter. Plat voelen heb je wel ja als je 16 uur niet eet maar daar stoor ik me niet aan. voordat ik train heb ik meestal 700/800 kcal op. Daarna meteen een flinke maaltijd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven