zodroog
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar je moet je voorstellen dat je de hele tijd niks eet tot een uur of 3. Dan de eerste maaltijd 700 kcal met wat kh en eiwitten. Is echt niet veel, normaal ga ik na het avond eten. Nu ervoor.nette training iron brother!
Is het normaal dat je krachtverliest? Denk het wel of niet...
komt door het slapen, elke keer als ik slaap en wakker word en train gaat het ook slecht

Heb ik ook altijd als je gaat trainen zou ik niet even gaan slapen.. weet ook niet waarom maar ben echt dan stoned als ik ga trainen ookal zijn we een uur verderZou kunnen..vrijdag eens niet slapen voor het trainen. Ik weet niks anders te doen van te voren, aan hw beginnen kan ik dan niet omdat ik nog geen hap door me keel heb. Daarom ga ik altijd maar ff slapen om uitgerust te zijn. Als ik dan noxi neem nadat ik wakker word merk ik er vrij weinig van moet ik zeggen![]()
Heb ik ook altijd als je gaat trainen zou ik niet even gaan slapen.. weet ook niet waarom maar ben echt dan stoned als ik ga trainen ookal zijn we een uur verder

We hebben je wel eens beter zien benchen, maar de rest van de training is ****ing bruut. Die curls ook, haha nice!

bro ben ook begonnen nu met leangaines en ga dood van de honger lol, kunnen we kijken hoeveel kg en bf we kwijt zijn in een maand later
De eerste paar dagen zijn het ergst, daarna ben je er aan gewend. Hou vol ! (ik was soms zelfs misselijk de eerste 2 dagen)
bro ben ook begonnen nu met leangaines en ga dood van de honger lol, kunnen we kijken hoeveel kg en bf we kwijt zijn in een maand later
bf gaat echt snel moet ik zeggen
Ik volg het nu ook, nu dat ik vakantie heb kan ik goed zien welk resultaat het heeft. Hoop dat dit ook effectief is met bulken.

Net je hele logje doorgelezen, op een jaar is dit echt ongelofelijk (heb dit al eens gezegd denk ik). Hoe stond je erbij voor je begon? Niet als een ecto van 60 kg denk ik
?

Toch had je al een degelijke bouw kerel. Dat verklaart je huidige fysiek ook wel.