AndroidHealthClinic

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nou je bent alsnog rete sterk kerel!!

nette training iron brother!

Is het normaal dat je krachtverliest? Denk het wel of niet...

• Topic Starter Topic Starter
shiiit, net 200 gram brinta. Ik denk doe het 'lekker' in een schaaltje met een appel er door heen. (doe het normaal in shake beker in en 2 min weg)
Nu moest er maarliefst iets van 3 liter water bij om die zooi een beetje vloeibaar te maken. Zo als pap moet ik kokhalzen. :barf:

Voortaan gewoon weer in de shakebeker en opdrinken die zooi. Heb al een keer havermout geprobeerd maar dat is nog smeriger :p

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

nou je bent alsnog rete sterk kerel!!

achja misschien volgende keer beter he;) maar je moet je voorstellen dat je de hele tijd niks eet tot een uur of 3. Dan de eerste maaltijd 700 kcal met wat kh en eiwitten. Is echt niet veel, normaal ga ik na het avond eten. Nu ervoor.

nette training iron brother!

Is het normaal dat je krachtverliest? Denk het wel of niet...

Jah denk het wel, maar dit schema is gericht op kracht. Heb sinds ik dit schema doe ook een aantal nieuwe pr's neer gezet, 3 dacht ik.

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen ga zo voort met bankdrukken. Dan zijn we over paar weken even sterk!

:trollface:

komt door het slapen, elke keer als ik slaap en wakker word en train gaat het ook slecht

komt door het slapen, elke keer als ik slaap en wakker word en train gaat het ook slecht

Zou kunnen..vrijdag eens niet slapen voor het trainen. Ik weet niks anders te doen van te voren, aan hw beginnen kan ik dan niet omdat ik nog geen hap door me keel heb. Daarom ga ik altijd maar ff slapen om uitgerust te zijn. Als ik dan noxi neem nadat ik wakker word merk ik er vrij weinig van moet ik zeggen:p

Zou kunnen..vrijdag eens niet slapen voor het trainen. Ik weet niks anders te doen van te voren, aan hw beginnen kan ik dan niet omdat ik nog geen hap door me keel heb. Daarom ga ik altijd maar ff slapen om uitgerust te zijn. Als ik dan noxi neem nadat ik wakker word merk ik er vrij weinig van moet ik zeggen:p
Heb ik ook altijd als je gaat trainen zou ik niet even gaan slapen.. weet ook niet waarom maar ben echt dan stoned als ik ga trainen ookal zijn we een uur verder

Heb ik ook altijd als je gaat trainen zou ik niet even gaan slapen.. weet ook niet waarom maar ben echt dan stoned als ik ga trainen ookal zijn we een uur verder

K thnx man, helemaal niet aan gedacht dat het zoveel invloed kon hebben. Denk wel dat het klopt dat het door het slapen komt.:o

Krachtverlies lijkt me normaal wanneer je cut. Desalniettemin nog steeds een sterke training! :)

We hebben je wel eens beter zien benchen, maar de rest van de training is ****ing bruut. Die curls ook, haha nice!

We hebben je wel eens beter zien benchen, maar de rest van de training is ****ing bruut. Die curls ook, haha nice!

Jah klopt, volgende keer niet slapen ervoor. Misschien dat het helpt, anders weet ik het ook niet dan is het gewoon krachtverlies:p

Curls voelen echt goed, hele gym ook kijken als je 70kg curlt op een ez stang :P

bro ben ook begonnen nu met leangaines en ga dood van de honger lol, kunnen we kijken hoeveel kg en bf we kwijt zijn in een maand later

bro ben ook begonnen nu met leangaines en ga dood van de honger lol, kunnen we kijken hoeveel kg en bf we kwijt zijn in een maand later

De eerste paar dagen zijn het ergst, daarna ben je er aan gewend. Hou vol ! (ik was soms zelfs misselijk de eerste 2 dagen)

Ik volg het nu ook, nu dat ik vakantie heb kan ik goed zien welk resultaat het heeft. Hoop dat dit ook effectief is met bulken.

+1 voor de vid in je beginpost. zwaar nice

Net je hele logje doorgelezen, op een jaar is dit echt ongelofelijk (heb dit al eens gezegd denk ik :D). Hoe stond je erbij voor je begon? Niet als een ecto van 60 kg denk ik :D?

De eerste paar dagen zijn het ergst, daarna ben je er aan gewend. Hou vol ! (ik was soms zelfs misselijk de eerste 2 dagen)

Vind het eigenlijk reuze meevallen, is wel ff chill niet de hele tijd aan eten hoeven te denken.

haha, ja is wennen he een lege maag:) bf gaat echt snel moet ik zeggen:D

Ik volg het nu ook, nu dat ik vakantie heb kan ik goed zien welk resultaat het heeft. Hoop dat dit ook effectief is met bulken.

Succes kerel!

+1 voor de vid in je beginpost. zwaar nice

^^ :D

Net je hele logje doorgelezen, op een jaar is dit echt ongelofelijk (heb dit al eens gezegd denk ik :D). Hoe stond je erbij voor je begon? Niet als een ecto van 60 kg denk ik :D?

Thnx, begon als endo/meso op 85 kg, had toen al aardig wat massa hoor Volgens mij heb ik nog een oud topic toen ik 2/3 maanden bezig was. ff kijken of daar nog wat instaat:p:D

aaah kijk hoe lief http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/3-maanden-serieus-trainen-243596/

toen had ik nog geen voedingsschema, ja ik at wel veel maargoed

Laatst bewerkt:
Toch had je al een degelijke bouw kerel. Dat verklaart je huidige fysiek ook wel.

Ja duh! Ik volg je logje toch, i know that shit brah

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven