Fitness Seller

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
:D

ff kijken op marktplaats voor een leuke citta of fox 2de hands. Vorige citta was gejat en de fox is volledig naar de klote.

Citta altijd zo makkelijk en nooit gezeik mee, fox ook niet. maar citta is wel goedkoper en kan hem zelf maken :)

hé Sjonnie, hoe gaat die dan:)

Hahaha. Vraag dat maar morgen:o

hardlopen:o

Je training van gisteren gemist, sterk weer hoor, nice.:)

Je training van gisteren gemist, sterk weer hoor, nice.:)

thnx man,

Heb gevraagd aan instructeurs of ze een dip belt aan wilde schaffen, dan worden het pas heavy ass dips:D

Doe nu gemakkelijk bw+30kg:D dat word dan nog eens een training voor de triceps en borst. Damm..al weer zin in..

mijn bulk periode staat dain in het teken van chins en dips. Deed maandag voor het eerst chins. Heb nog wel ff een paar dagen daarna spierpijn gehad!:)

thnx man,

Heb gevraagd aan instructeurs of ze een dip belt aan wilde schaffen, dan worden het pas heavy ass dips:D

Doe nu gemakkelijk bw+30kg:D dat word dan nog eens een training voor de triceps en borst. Damm..al weer zin in..

Hm, vraag me af of je m'n +50 gaat toppen op reps rotjoch.:mad:
Jk brah jwt;)

vandaag en gisteren een rustdag.

Misschien het einde van de cut heb ik mijn streeffysiek behaald :D

1,86 (87kg) 8-10 bf

[afbeelding niet meer beschikbaar]

me

1,86 (100kg) 16% bf

Laatst bewerkt:
Training 11-04-2011

Door me rug gegaan met deadliften, wou 210 1 keer proberen. eerste 15 cm zonder problemen, oppeens hoor en voel ik een paar keer achter elkaar, knoep knoep..en ja hoor leek wel of me rug 3 cm verlengd is.

wel gwn door gegaan met trainen, rug andere oefeningen gepakt...heb ff geen zin om te posten sorry

Ik denk dat jij morgen moeilijk je bedje uit gaat komen...:aai:

Klote man, techniek ****ed up? Stond je rug hol ofzo?

Niet echt slim dat je door bent gaan trainen, heb ook keer dat gehad. Door getraind, maar weken erna voelde ik telkens een steek in me rug bij deadliften. Bijna half jaar niet gedeadlift en nu geen las meer van.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven