AndroidHealthClinic

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jezus gast.. Na een jaar dit soort gewichten verzetten is gewoon serieus insane. Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal, 150 gast!

Krijgen we binnenkort niet eens een filmpje te zien van deze impressive pushes/lifts?

Na regen komt zonneschijn. Ben jij effe blij:):):):):rocker2::rocknana::cheer:

Lekkere BP :)

• Topic Starter Topic Starter
zieke gewichten hoor! Lekker die PR ook 150 is echt sterk

Thnx, ook blij mee:)

Thnx man!:D

Jezus gast.. Na een jaar dit soort gewichten verzetten is gewoon serieus insane. Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal, 150 gast!

Krijgen we binnenkort niet eens een filmpje te zien van deze impressive pushes/lifts?

Ben niet zon filmer(heb trouwens geen vid cam) maar als je een keer wilt komen kijken ben je welkom! Geldt voor iedereen trouwens:)

:p

Na regen komt zonneschijn. Ben jij effe blij:):):):):rocker2::rocknana::cheer:

Zekers!:D wat 4 dagen rust al niet kunnen doen:p

Bench, preachers, Hammers..... focking sterkt dude!

Congrats met je 150 pr. Die is dik:)

Damn wat een training!

Wat een gewichten zeg!! gefeliciteerd met je pr joh :D

Als ik zo je blog lees zie ik zo'n positieve instelling.. dat werkt echt motiverend :)

Thnx, me happy:)

THNX!

Als ik zo je blog lees zie ik zo'n positieve instelling.. dat werkt echt motiverend :)

Oh dacht juist dat het demotiverend was door de slechte trainingen van de afgelopen weken haha:p

Probeer eind van de week;)

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Thnx, me happy:) alleen die rug is nog steeds niet gefixt, als ik ga rennen voel ik dat maar al tegoed in me onderrug :S

THNX!

Oh dacht juist dat het demotiverend was door de slechte trainingen van de afgelopen weken haha:p

Probeer eind van de week;)

brah, u juicin? haha gruwelijke PR

zieke PR ben benieuwd naar je foto's

Je bent zo happy dat je iedereen maar dubbelquote :D..

Laatst bewerkt:
Training 27-04-2011

Ging redelijk, rug nog niet hersteld. Voel bij het rennen pijnscheuten in me onderrug. Met machines lukt het allemaal heel goed, free weights ook wel maar bepaalde oefeningen niet. Vandaar de gewichten.

DL

• 10x100
  • 8x100
  • 8x120
  • 8x120

Chin up

• 6xbwx15kg
  • 7xbwx10kg
  • 7xbwx5kg

BOR

• 10x120
  • 8x120
  • 8x100

Low row

• 10x115
  • 10x115
  • wide
  • 10x100
  • 8x115

Pulldown

• 3x90 fail
  • 7x80
  • 8x65
  • 8x65

Shrugs

• 10x120
  • 10x140
  • 15x160
  • 10x170

Db laterial riase

• 8x26 beetje zwaai werk er bij
  • 8x24
  • 8x22

Pulldown triceps

• 8x100
  • 8x85
  • 8x75
  • 7x95

Kickbacks

• 10x26
  • 10x24
  • 10x22
Toen ik klaar was kwam er weer eentje naar me toe, ja ik moest vragen van..of jij gebruikte. Is een vriend van mij waarvan die dat moest vragen. Kerel waar ben mee bezig..kleine gym en word flink geroddeld zo te horen..

Laatst bewerkt:
Gadverdamme wat een beestachtige training weer maat!

Je gaat echt als een speer!

Ja wat een k*tgewichten. Jezus jonge, respect dat je met een pijnlijke rug dit er nog uitknalt! :D

Hij gebruikt gewoon anabolies, kan niet anders. :)

Wel nice training, nice training!

Hehe, lucky you

Wou dat ik ook zulke complimentjes kreeg :(

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Wil ik ook wel zien :D

Gadverdamme wat een beestachtige training weer maat!

Je gaat echt als een speer!

Ja 3 daagjes rust doet wondere, vrijdag knallen op de MP:D een keer 90 proberen kijken hoeveel reps er lukken

Ja wat een k*tgewichten. Jezus jonge, respect dat je met een pijnlijke rug dit er nog uitknalt! :D

Thnx man!

Hij gebruikt gewoon anabolies, kan niet anders. :)

Wel nice training, nice training!

Ja volgens mij denken ze bij mijn gym zo als je gewichten verplaatst die ze zelf niet kunnen dat ze het meteen op aas afschuiven, zo makkelijk...:rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven