Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zieke gewichten hoor! Lekker die PR ook 150 is echt sterk

Jezus gast.. Na een jaar dit soort gewichten verzetten is gewoon serieus insane. Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal, 150 gast!
Krijgen we binnenkort niet eens een filmpje te zien van deze impressive pushes/lifts?

wat 4 dagen rust al niet kunnen doen
Bench, preachers, Hammers..... focking sterkt dude!
Congrats met je 150 pr. Die is dik![]()

Wat een gewichten zeg!! gefeliciteerd met je pr joh
Als ik zo je blog lees zie ik zo'n positieve instelling.. dat werkt echt motiverend![]()

Bench, preachers, Hammers..... focking sterkt dude!
Congrats met je 150 pr. Die is dik![]()
alleen die rug is nog steeds niet gefixt, als ik ga rennen voel ik dat maar al tegoed in me onderrug :SWat een gewichten zeg!! gefeliciteerd met je pr joh
Als ik zo je blog lees zie ik zo'n positieve instelling.. dat werkt echt motiverend![]()

Je bent zo happy dat je iedereen maar dubbelquote..

Jezus gast.. Na een jaar dit soort gewichten verzetten is gewoon serieus insane. Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal, 150 gast!
Krijgen we binnenkort niet eens een filmpje te zien van deze impressive pushes/lifts?

Gadverdamme wat een beestachtige training weer maat!
Je gaat echt als een speer!
een keer 90 proberen kijken hoeveel reps er lukkenJa wat een k*tgewichten. Jezus jonge, respect dat je met een pijnlijke rug dit er nog uitknalt!![]()
Hij gebruikt gewoon anabolies, kan niet anders.
Wel nice training, nice training!