Fitness Seller

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik 1.88

Foutje 2.85

• Topic Starter Topic Starter
nooo spam:(

spam

Geen spam, maar de waarheid.haha

haha:D

Ooooooh kan dinsdag pas weer trainen, dat is ook meteen me 1e stage dag.
Wel klote we hebben om 13.00 pauze en daarna niet meer. Begin dus 2 uur eerder met eten..maargoed het is niet anders..:( krijg dan ook weer 100% klote reacties van een bepaalde collega (van stage) die mij probeert belachelijk te maken en als ik hem terug uitbok is die meteen stil. Is zelf een papz*k.

Mooi filmpje..
http://www.youtube.com/watch?v=Ibl132pm9_c

Laatst bewerkt:
Mooi filmpje. Zet je weer met de beide benen op de grond.

De enige vraag die jij aan die collega hoeft te vragen is: 'Heb jij er last van?'. Niet op in gaan en helemaal niet met allemaal tegenargumenten komen. Gaat er bij die mensen toch niet in.

De enige vraag die jij aan die collega hoeft te vragen is: 'Heb jij er last van?'. Niet op in gaan en helemaal niet met allemaal tegenargumenten komen. Gaat er bij die mensen toch niet in.

ja is zon irritant ventje die denkt dat hij alles is terwijl die overgewicht heeft. iedereen op de afdeling heeft respect voor wat ik doe en zien zelf ook progressie bij mij. Sommige hebben het zelf vroegah ook gedaan, in de trend van fitness dan.

Thnx voor je advies Roth

Hij is geen jelly, maar een patatzak. Haha, maar laat niet gelijk het achterste van je tong zien.

Vandaag gewerkt en ff 15 baantjes getrokken. Het water uit, zware pomp in biceps, rug , trapz en borst, ja ja zelfs in de schouders!. Heb me ook nog ff uitgeleefd in de kinderspeeltuin, pull ups en optrekken gericht voor biceps (weet naam ff niet meer) verder wat chest dips

Morgen begint mijn stage weer..:( wel die avond eindelijk na 4 dagen weer trainen..k*t feestdagen:mad:

Laatst bewerkt:
Hehe, dat is ook trainen hoor :P

Domme gym ook, dicht zijn op paasmaandag.. Slaat werkelijk nergens op :D

morgen weer lekker 2 x trainen:) ff inhalen die shit

Hihi. Gold's Gym(L).

u jelly?

Training 26-04-2011

lekkah lekkah energie, en daar moet je wat mee doen

BP

• 6x80
  • 7x90
  • 2x100
  • 1x120
  • 1x140
  • 1x150:D:D PR b*ch!!! (had hem tegen me borstkas aanlaten komen, spotters moesten me dus alleen ff van dat dode punt afhalen)
  • 8x100
  • 8x90
Kreeg meteen de vraag daarna of ik natural was van zon jongen...haha

Incline BP

• 8x85
  • 8x70

Chest dips weighted

• 5xbwx40kg
  • 7xbwx25kg
  • 8xbwx20kg
Preacher ez curl

• 8x50
  • 8x60
  • 8x70

Crossover hammer curls

• 8x32
  • 8x36

En nog wat dips (tri's)

zieke gewichten hoor! Lekker die PR ook 150 is echt sterk

Hij is gek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven