MuscleMeat

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
achja zondag en maandag maar cardio dan..

Dat is vervelend:) Bij ons alleen morgen en overmorgen.

Bij mij is het zelfs open maandag

:trollface:

had vannacht iets raars..ging slapen nadat ik mijn tonijn en kwark naar binnen had gewerkt.

Probeer ik te slapen, me hart begon oppeens hard te kloppen, en kreeg misschien voor 15 sec geen adem. Dacht vannacht echt dat het me laatste nacht was..haal denk ik geen adem meer ofzo als ik in slaap val

schrok me de pleures,

Laatst bewerkt:
Ja grappig maar dat vond ik vannacht echt niet:( schrok ook opeens wakker.

Zo ff hardlopen, morgen werken:). Vanavond ff filmpie kijken, ben kapot zo slecht geslapen vannacht.

Ga savonds gewoon ff lekker zwemmen als de werktijd er op zit, tijd niet meer gedaan:)

Het klinkt niet fijn:(
neem je niet teveel rotzooi?

Klinkt idd niet lekker,gelukkig nog geen ervaring mee.
Qua supps zou ik wel zou houden als je nu hebt,noxi is niet noodzakelijk,maar bcaa en visolie zou ik niet weg laten.

Zwemmen moet ik ook weer is gaan doen,is leuk en het is nog cardio ook.

Klinkt idd niet lekker,gelukkig nog geen ervaring mee.
Qua supps zou ik wel zou houden als je nu hebt,noxi is niet noodzakelijk,maar bcaa en visolie zou ik niet weg laten.

Zwemmen moet ik ook weer is gaan doen,is leuk en het is nog cardio ook.

Noxi is wel lekker moet ik zeggen hoor, die energie die je er van krijgt. In de bulk wil ik een 3xfb workout aan gaan houden met misschien 1 fun dag(achterlopende spiergroepen). Noxi is daar bij wel handig om alles er uit te halen in die 3 dagen.

Ub/lb twijfel ik over, omdat mijn benen nogal voor lopen, en als ik ze dan 2x per week train worden ze nog groter..:p kan nu al nauwlijks goed passende broeken vinden.

Weet iemand nog een geschik FB schema/programma?

Net ff heerlijk buiten hardgelopen, met een sprint van gok 30/40 meter. Was wel ff lekker:D

Je symptomen googlen is nooit een slim idee. Ga je veel ergere dingen denken dan dat je daadwerkelijk hebt, dit kan ook gewoon eenmalig geweest zijn. Maar ik kan mij voorstellen dat je even geschrokken bent.

Ik kan dinsdag pas weer trainen in de gym ja. Maar gelukkig heeft mijn neefje een relaxte home gym waar ik morgen ff lekker supersets kan gaan doen:)

Welke BCAA's gebruik jij trouwens, en hoe bevallen ze je?

Je symptomen googlen is nooit een slim idee. Ga je veel ergere dingen denken dan dat je daadwerkelijk hebt, dit kan ook gewoon eenmalig geweest zijn. Maar ik kan mij voorstellen dat je even geschrokken bent.

Ja soms wel soms niet, had vannacht iig geen rare dingen meer. Sliep ook pas om 2 uur

Ik kan dinsdag pas weer trainen in de gym ja. Maar gelukkig heeft mijn neefje een relaxte home gym waar ik morgen ff lekker supersets kan gaan doen:)

beters! Ik heb nu 4 dagen volledige rust..echt klote maarja misschien kom ik er wel beter uit!:D

Welke BCAA's gebruik jij trouwens, en hoe bevallen ze je?

Ik gebruik ultra pure bcaa van B&F...kan je vertellen dat de smaak heel smerig is maar voor 10gram en 200ml water heb je het in 3 slokken weg.

En de werking..tja..geen idee merk iig niks van massa verlies oid. Ik merk eigenlijk helemaal niks van BCAA. Net zoals je van visolie niks merkt:p

Net gewerkt, morgen weer werken..koppie en armen zijn al aardig bruin. En ook ff 10 baantjes borstcrawl gezwommen. Kwam het water uit oppeens een zware pomp in me hele rug, echt nog nooit gehad.

Laatst bewerkt:
Misschien weer wennen aan het zwemmen. Niet teveel piekeren he, wel luisteren naar moeders. Lekker man in het zwembad. Welk zwembad is nu open dan?

Haha. Hij is erg goed.
Maruhh ik ben 1.85.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven