XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
vandaag die gewichten :roflol: nog steeds sterk:D
Strx zegt iedereen in de gym dat je gebruikt:haha:

Zozo we zijn weer aan het knallen.

• Topic Starter Topic Starter
Echt dikke respect dat je als natural die gewichten verplaatst en dat ook nog in de cut :| sommige van die gewichten kreeg ik nog niet eens verplaatst toen ik on was, vind het daarom niet gek dat mensen denken dat jij on bent :p

WTF

150kg:eek: t*ring sterk

Echt dikke respect dat je als natural die gewichten verplaatst en dat ook nog in de cut :| sommige van die gewichten kreeg ik nog niet eens verplaatst toen ik on was, vind het daarom niet gek dat mensen denken dat jij on bent :p

Achja ik maak me er ook niet meer druk om wat andere in de gym er van denken:p thnx voor je compliment;)

Achnee:)

Ik neem aan BW+15 kilo * 6 reps ?
En hoeveel weeg je nu ?

Laatste keer gewogen na een cardio sessie op lege maag was 96.1

zijn idd 6 reps

Me ma heeft een eierkoker gekocht, wel van mijn geld maar was zwaar in de reclame :D
En ga nu ff een blender bestellen op een tegoed bon allemaal van princess:)

Laatst bewerkt:
paar weken geleden was je tog ook 96kg?

ja klopt heb me daarna niet gewogen;)

Net ff cardio @400kcal op de crosstrainer.

Mp4 is kapot, nouja dat was die al beeldscherm is wit en als ik hem wat buig dan krijg ik wel beeld. Dat maakt in principe niet uit wat geluid doet het nog 100%. Maar 1 oordopje is er mee opgehouden..tijd voor een nieuwe..iemand suggesties??

Laatst bewerkt:
hahah :P hartpijn he kilos minder wegen

Nee voel me er een stuk fitter bij, verder zijn me triceps ook groter geworden door 2x in de week te dippe:) en biceps zie je een mooie piek op zitten door het overloaden(of hoe dat ook heet) van de bicepjes, echt perfecte manier voor mij om ze te laten groeien dus ik ben erg tevreden!

Laatst bewerkt:
bam weer 400 kcals pleitos! klasse

ja klopt heb me daarna niet gewogen;)

Net ff cardio @400kcal op de crosstrainer.

Mp4 is kapot, nouja dat was die al beeldscherm is wit en als ik hem wat buig dan krijg ik wel beeld. Dat maakt in principe niet uit wat geluid doet het nog 100%. Maar 1 oordopje is er mee opgehouden..tijd voor een nieuwe..iemand suggesties??

Nieuwe oordopjes of Mp4?

Nieuwe Mp4 zou ik voor een iPod touch gaan :rolleyes: Ik heb er zelf ook 1, wel duur, maar ik kan er niet meer zonder.

Voor nieuwe oordopjes.. tja, er zijn zoveel, ik heb van Ultimate Ears (in-ear) van 25,- ik vind ze super..

En jij bent echt een beest, 18 jaar en die stats, jesus..

bam weer 400 kcals pleitos! klasse

Ja, maar vind cardio nog steeds niks aan haha:p achja het is ook maar voor 30 min dusja;)

:)

had liever een foto van de 150 bp gemaakt maargoed als je daar mee bezig bent denk je niet aan een foto te maken. :p:o

Nieuwe oordopjes of Mp4?

Nieuwe Mp4 zou ik voor een iPod touch gaan :rolleyes: Ik heb er zelf ook 1, wel duur, maar ik kan er niet meer zonder.

Voor nieuwe oordopjes.. tja, er zijn zoveel, ik heb van Ultimate Ears (in-ear) van 25,- ik vind ze super..

En jij bent echt een beest, 18 jaar en die stats, jesus..

Thnx voor je compliment:D

Ipod touch is idd een heel mooi ding, maar 210 euro voor een mp4 speler vind ik veel geld (zit max te denken aan 100/120. Ik ga vanavond even op MP kijken voor een 2e handse, of zon oudere ipod met 60 gyg ofzo die zijn ook goed. Ben echt een muziek freak en het gaat mij vooral om de kwaliteit. De sony had nog betere kwaliteit dan de ipod touch terwijl die 2 jaar daarna uitkwam (ligt aan de oordopjes).
Mijn originele oordopjes waren heel goed toen die kapot waren en ik nieuwe wou kopen waren ze geloof ik rond de 70 euro. Heb toen er toen van 20 euro iets mindere kwaliteit gehaald en dat merk je dan ook wel..:p

Achja, wou dat ik nog 96 woog :(

Anyways, 2 keer tricep aanpakken helpt idd zeer goed :D Merk het zelf ook nu! :D

Pics. Ik wil geen 96 kilo wegen. Niet mijn hobby:-O

Ga voortaan ook alles 2x in de week aanpakken op benen na die 1x (anders groeien ze uit verhouding) .

Groeit alles stukke sneller:D
Worden veel compound oefeningen, er is ook een oefeningen waar ik vandaag achter ben gekomen voor je vleugeltjes. Brede ding van de latpull aan het low row apartaat maken, recht op zitten en onderhands naar je toe trekken.
Verder ga ik voor biceps naast de overloaded ez bar curls nu ook dat optrekken voor je armen (weighted). Goede oefeningen kom ik helaas nu pas achter:p

@stuiter, nee ook vooral niet doen haha (vind vrouwelijke big bodybuilders niet mooi, veel te overdreven en al helemaal niet natuurlijk:p)

Laatst bewerkt:
Hehe dat ding aan row ding vastmaken doe ik al bijna een jaar :trollface:

Anyways, DL zou ik ook maar 1 keer per week doen als ik jou was :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven