XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zou haar gewoon meenemen :P
Dus je komt haar voor het eerst tegen en dan zoenen jullie en je vind dat ze geen sl*t is?

maar boeie, pics :P

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

wie ben jij:P

Nou dat slaat wel echt alles.. Als je op dezelfde avond met een meisje zoent als dat je haar leert kennen is zij een sl*t? Wtfffffffff

ok nvm wat ik zei, straks komt er een shitstorm op me af

• Topic Starter Topic Starter
Zoenen kwam later pas na een tijd gedanst te hebben, en hel yeah het was lekker...en ook wederzijds. Was echte liefde, meteen een klik alsof we elkaar al jaren kende maargoed hier word dat meteen bestempeld als sl*t...

Zoenen kwam later pas na een tijd gedanst te hebben, en hel yeah het was lekker...en ook wederzijds. Was echte liefde, meteen een klik alsof we elkaar al jaren kende maargoed hier word dat meteen bestempeld als sl*t...

Damn bro, je hebt het erg te pakken :(

Be happy dat je dat nooit hebt :)
Dikke shit.. [/emo]

Dat bedoel ik dus, dat verliefd worden.. Jij hebt het nu 2 keer gehad zei je.. lucky you dus :D nergens goed voor (tenzij het goed uitwerkt ofc)

Ga er geen spelletje van maken, denk dat als je beide enig sinds volwassen bent dat je gewoon kan zeggen wat je voelt.

Haha ga er geen spelletje van maken zegt hij na 1 keer een beetje tongen. Serieus, chicks diggen dat gay-achtig gedoe niet. De gemiddelde man beleeft erg veel plezier tijdens het bewandelen van de weg om een chick uit eindelijk (in bed) te krijgen, denk je dat een vrouw niet precies hetzelfde heeft? Als jij in 1 keer als een miet al gaat vertellen dat je haar erg leuk vind dan is voor haar de lol er ook snel af. Als jij lichtelijk doet alsof ze niet heel belangrijk is en genoeg andere dingen hebt te doen gaat ze je alleen maar meer interessant vinden.

Conclusie: wordt alpha.

nou was echt geen beetje tongen:)

Ik vertelde haar dat omdat ze weg moest. En zou jij dan met iemand naar bed gaan die je niet leuk vind?:p heb niet verteld dat ik verliefd was

Laatst bewerkt:
heb je haar tel of iets om af te spreken?

ok nice even een vraag.
Als ik zon dame tegenkom bij het uitgaan denk ik altijd zo van shit moet ik haar wel zoenen straks heeft ze een ziekte ofzo.
Niemand zo?:P als je pfeiffer krijgt ben je ****ed voor life

Laatst bewerkt:
ok nice even een vraag.
Als ik zon dame tegenkom bij het uitgaan denk ik altijd zo van shit moet ik haar wel zoenen straks heeft ze een ziekte ofzo.
Niemand zo?:P als je pfeiffer krijgt ben je ****ed voor life

Hahaha u srs bro?Dan stop ook maar met ademhalen daar kan je ook ziektes van krijgen.:D
Waterpoloer veel geluk met je tjik man, je moet het tog doen zoals jij denkt dat het goed is.;)

Hahaha u srs bro?Dan stop ook maar met ademhalen daar kan je ook ziektes van krijgen.:D
Waterpoloer veel geluk met je tjik man, je moet het tog doen zoals jij denkt dat het goed is.;)
srs, beetje raar vergelijking met ademhalen ken veel veel mensen die pfeiffer door zoenen hebben gekregen of door drinken van iemand anders.
dat is een nachtmerrie voor een bber... maakt je moe en je kan niks eten

srs, beetje raar vergelijking met ademhalen ken veel veel mensen die pfeiffer door zoenen hebben gekregen of door drinken van iemand anders.
dat is een nachtmerrie voor een bber... maakt je moe en je kan niks eten

:roflol:
Vaak ben je te bang en als je overal bang voor bent zou je niet eens je bed meer uit kunnen, laat staan erin gaan. Het leven is nou eenmaal een gok.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven