Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
srs, beetje raar vergelijking met ademhalen ken veel veel mensen die pfeiffer door zoenen hebben gekregen of door drinken van iemand anders.
dat is een nachtmerrie voor een bber... maakt je moe en je kan niks eten

Alleen achterlijke, immature "tjiks" willen dat bro(No offence)

nou was echt geen beetje tongen
Ik vertelde haar dat omdat ze weg moest. En zou jij dan met iemand naar bed gaan die je niet leuk vind?heb niet verteld dat ik verliefd was
ok nice even een vraag.
Als ik zon dame tegenkom bij het uitgaan denk ik altijd zo van shit moet ik haar wel zoenen straks heeft ze een ziekte ofzo.
Niemand zo?als je pfeiffer krijgt ben je ****ed voor life
nope,Zo bedoel ik mijn hele 'verhaal' ook niet. Laat ik het zo zeggen; als ik met een chick in bed lig, dan heb ik vaak niet van te voren zwart op wit gezegd dat ik haar leuk vind nee, is toch ook helemaal niet nodig?
Waarom zou je gelijk moeten zeggen dat je haar het einde vind? Zo kom je over als een jongetje dat voor het eerst verliefd is(wat in jou geval ook wel een beetje zo is maar alsnog) en voor het eerst een chickie heeft gefixt, maar dat is denk ik ook zo anders ga je het niet zo blij in je log vermelden.
---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------
Serieuze vraag, heb jij ooit wel eens gezoend?

nah vind prima zoDoh, ik zou dan eerst eens mijn sociale leven een beetje op orde krijgen in plaats van bodybuilding.
Ik denk dat we dit topic het beste op Waterpoloer gericht kunnen houden..
Veel succes met je chick, ze is nu ff weg zei je.. Dus je ff gedeisd houden en straks er in easen ^^

Gaat echt wat worden, iedere dag mailen en smse. En als ze terug is meteen afspreken, ze wou me snel weer zien en ik haar ook.me sooo happy
We horen het wel als je verkering hebt dan
Iedere dag mailen en smsen en je kent haar sinds zaterdag?We horen het wel als je verkering hebt dan
Hoever woont ze bij je vandaan?

Oke terug naar je bijna vriendin die ik 1 dag ken onderwerp. Als die 155kg lukt, lijk ik nog slapper![]()