XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ik ga naar bedje toe, morgen stage. Heb eigenlijk vakantie maar zo ben ik eerder klaar :)

155 bp moet lukken, 150 lukte met wat geschreeuw. Nu moet ik dus helemaal los gaan zodat ze eind van de straat horen:p maargoed als je er niet in gelooft gaat het niet lukken. Als ik onder de stang lig en ik denk dat het niet gaat lukken, dan lukt het ook inderdaad niet, hoef het dan niet eens te proberen:p

slaap ze people!:D

Nou eindelijk je foto's gezien, damn bro dat gaat echt goed!

En ik lees 3 pagina's stikkie shit. Nice man, lekker gevoel wah. Welkom in mijn wereld! Kom net weer terug van een heerlijk nachtje:)

Enjoy voor zo lang het duurt.

cheers

Brute trapezius heb je :o Nice V-rug ook! Succes met je crush haha. Wel blijven trainen als eerste prioriteit hè :D haha

Nou eindelijk je foto's gezien, damn bro dat gaat echt goed!

En ik lees 3 pagina's stikkie shit. Nice man, lekker gevoel wah. Welkom in mijn wereld! Kom net weer terug van een heerlijk nachtje:)

Enjoy voor zo lang het duurt.

cheers

Thnx man, gaat idd goed. Niet alleen met trainen:D

Brute trapezius heb je :o Nice V-rug ook! Succes met je crush haha. Wel blijven trainen als eerste prioriteit hè :D haha

Thanks man. Of dat me nummer 1 prioriteit is kan veranderen, steek liever tijd in haar dan op trainen op dit moment (niet dat ik niet ga trainen, maar ben gewend op vaste dagen te trainen. Zij traint trouwens ook 2x in de week:) dus wie weet trainen we wel eens samen:D

Training 02-04-2011

Bp

• 8x60
  • 6x80
  • 3x100
  • 1x120
  • 1x140 (ging tot de helft, vertrouwde de spotter niet helemaal was een kerel van gok 60kg:p)
  • 1x150:) (andere spotter ^^)
  • 7x110
  • 8x100
  • 6x90 (op)
Incline (zat niet bepaald veel meer in:p)

• 8x80
  • 9x70
Chest dips

• 5xbwx40
  • 6xbwx30
  • 8xbwx20

Db Flies

• 10x28
  • 10x30
Ez bar curls

• 10x50
  • 8x70
  • 10x60
  • 8x60
Crossover hammer curls

• 8x32
  • 8x30
En nog wat one arm cable curls;)

Laatst bewerkt:
Jonge jonge.... die fly's.... en die ez bar curls met je 60 kilo waanzin.

70 kg curls zelfs! Dat is behoorlijk ziek kerel:P. Lekkere training weer.

Jonge jonge.... die fly's.... en die ez bar curls met je 60 kilo waanzin.

Flies was mee voor de pomp, borst was echt keihard na de training;)

70 kg curls zelfs! Dat is behoorlijk ziek kerel:P. Lekkere training weer.

Ja voelt zo lekker, armen ontploffen bijna:p ik zweer er nog steeds bij dat biceps overloaden de beste manier is om grotere armen te krijgen samen met Crossover hammer curls, CGBP en chest dips.:D

hele gym weer kijken toen ik die 140 en 150 ging doen (lol)

Voel me voor de trainingen ook voller met energie, alleen is noxi bijna op. Soms had ik met noxi nog geen energie. Ga maar eens een nieuwe bestellen..alleen dan een andere

all onder het motto: Train insane or remain the same:D

Laatst bewerkt:
Nice bench

& lol, die flies :roflol:
Als ik dat met 30 kg doe, ligt ie in no time langs me op de grond lmao

vraag me af wat je gaat doen als je gaat bulken zeg 200 kg benchpress :p

Teh **** bro, wat een training!:woot:
Bench PR toch of niet?

Nice bench

& lol, die flies :roflol:
Als ik dat met 30 kg doe, ligt ie in no time langs me op de grond lmao

Flies lekkere oefening hoor. Weet zeker dat jij ook veel zwaarder kan als je het maar wilt en tot het uiterste wilt gaan en daar verder:D

vraag me af wat je gaat doen als je gaat bulken zeg 200 kg benchpress :p

haha, wil nog wel een keer 160 probere:p maargoed eerst maar eens 155:)
Vind op dit moment mijn voedingsschema erg chill, voor mijn gevoel groei ik er juist op. Want snap niet dat ik een pr zet terwijl ik in de bulk nog moeite had met 100kg soms.

Teh **** bro, wat een training!:woot:
Bench PR toch of niet?

Thnxx:) Nope, vorige week ook 150:p

ieder lichaam is anders volgens mij groei je zelfs als je je eiwitten hoog houd maar just my opinion :p ik zit te cleanbulken maar volgens mij kom ik gewoon veel vet aan..

ieder lichaam is anders volgens mij groei je zelfs als je je eiwitten hoog houd maar just my opinion :p ik zit te cleanbulken maar volgens mij kom ik gewoon veel vet aan..

Denk dat je ook moet spelen met carbs, doe op rustdagen low en trainingsdagen high. Heb je voor iedere dag hetzelfde schema?

Qua eiwitten ben ik totaal met je eens!

Ik doe nu momenteel cleanbulk (3 weken) en daarna 1 week cut leangaines met weinig carbs.

Heb nu beetje last van paar dingen heb jack3d even aangeschaft misschien kan het me een kleine boost geven.

Ik doe nu momenteel cleanbulk (3 weken) en daarna 1 week cut leangaines met weinig carbs.

Heb nu beetje last van paar dingen heb jack3d even aangeschaft misschien kan het me een kleine boost geven.

Probeer anders ook leangains voor een aantal weken:) na de training krijg je alle voedingstoffen binnen die je nodig hebt om te groeien. Van spierafbraak is echt geen sprake

JEZUS, wat een training. Die curls; met dat gewicht BP ik :D.

Maar jij vind dat je biceps overloaden dus het beste werkt? Zwaar pakken, uitvoering minder belangrijk (tot op bepaalde hoogte ofc.)..?

JEZUS, wat een training. Die curls; met dat gewicht BP ik :D.

Maar jij vind dat je biceps overloaden dus het beste werkt? Zwaar pakken, uitvoering minder belangrijk (tot op bepaalde hoogte ofc.)..?

Thnx:D, de laatste lijken meer op cheat curls. Uitvoering boeit volgens mij echt geen fuk bij curlen, zolang je je biceps maar voelt en geen andere spiergroepen:p

Thnx:D, de laatste lijken meer op cheat curls. Uitvoering boeit volgens mij echt geen fuk bij curlen, zolang je je biceps maar voelt en geen andere spiergroepen:p

Aight. Zal me daar ook 's wat meer op focussen. Blijf over 't algemeen vrij strikt namelijk. En die cross-body hc's ownen :D.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven