- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm
Ik doe ook altijd strict, maar begin stilaan het gevoel te krijgen dat je beter zo nu en dan wat cheat met heavy weights, en om de zoveel tijd 15reppers ZEER STRICT doet
Denk dat ik a la cheatstyle over enkele weken ga toepassen ^^

Kneiters sterke bench!
En die cheat curls zijn zeker een aanrader, vorige week gedaan. 1ste keer in 10 jaar ongeveer dat ik spierpijn in biceps had.

Kneiters sterke bench!
En die cheat curls zijn zeker een aanrader, vorige week gedaan. 1ste keer in 10 jaar ongeveer dat ik spierpijn in biceps had.

You kiddin'?
Ik heb geregeld spierpijn in biceps hoor![]()
. Vandaar dat ik het dus ook even cheat-style ga proberen
.Mensen let wel Ff op dat het cheaten van de oefening met te zware gewichten ook makkelijk zware blessures op kan leveren![]()

Als je geen spierpijn hebt, betekend het niet dat deze spiergroei niet groeit..
Pas zelf ook wel eens wat cheat reps toe op bb-curls, meestal is dit om aan m'n reps te komen, zeg max. 2 cheated reps.
---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------
OT: sterk brah

misschien moet je even fappen, dan is de 'lust' voor een tijdje minder![]()

Ja maar zoals ik zei het ieder zijn eigen keuze, bij mij gaat het heel goed op deze manier.![]()
ik mis mijn meisje, we smse wel de hele dag maar wil dr gwn zien![]()
K*t is dat toch, ik heb dat ook man. Wil ook elke dag bij der zijn.... Verliefd zijn is gewoon gay en maakt mannen softies... Je kan er verdomme ook niks aan doen, het gebeurd gewoon en voor je het in de gaten hebt huppelk*t je door de straten heen als een malle.
doe je alles voor der word je gedumpt de kortste kerenK*t is dat toch, ik heb dat ook man. Wil ook elke dag bij der zijn.... Verliefd zijn is gewoon gay en maakt mannen softies... Je kan er verdomme ook niks aan doen, het gebeurd gewoon en voor je het in de gaten hebt huppelk*t je door de straten heen als een malle.
Kan nooit goed zijn voor je testosteron die intense interesse in bosjes bloemen enzo....

doe je alles voor der word je gedumpt de kortste keren