AndroidHealthClinic

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hmm

Ik doe ook altijd strict, maar begin stilaan het gevoel te krijgen dat je beter zo nu en dan wat cheat met heavy weights, en om de zoveel tijd 15reppers ZEER STRICT doet :D

Denk dat ik a la cheatstyle over enkele weken ga toepassen ^^

Kneiters sterke bench!

En die cheat curls zijn zeker een aanrader, vorige week gedaan. 1ste keer in 10 jaar ongeveer dat ik spierpijn in biceps had.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm

Ik doe ook altijd strict, maar begin stilaan het gevoel te krijgen dat je beter zo nu en dan wat cheat met heavy weights, en om de zoveel tijd 15reppers ZEER STRICT doet :D

Denk dat ik a la cheatstyle over enkele weken ga toepassen ^^

Als je gewoon 1x per week cheat is er niks aan de hand, herstel tijd genoeg. :)

Kneiters sterke bench!

En die cheat curls zijn zeker een aanrader, vorige week gedaan. 1ste keer in 10 jaar ongeveer dat ik spierpijn in biceps had.

Mooi! eindelijk eens iemand die het geprobeerd heeft!:D

Mensen let wel Ff op dat het cheaten van de oefening met te zware gewichten ook makkelijk zware blessures op kan leveren ;)

idd zou zelf niet cheaten voel het meteen

Als je geen spierpijn hebt, betekend het niet dat deze spiergroei niet groeit..
Pas zelf ook wel eens wat cheat reps toe op bb-curls, meestal is dit om aan m'n reps te komen, zeg max. 2 cheated reps.

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

OT: sterk brah

Als je geen spierpijn hebt, betekend het niet dat deze spiergroei niet groeit..
Pas zelf ook wel eens wat cheat reps toe op bb-curls, meestal is dit om aan m'n reps te komen, zeg max. 2 cheated reps.

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

OT: sterk brah

Ja maar zoals ik zei het ieder zijn eigen keuze, bij mij gaat het heel goed op deze manier.;)

ik mis mijn meisje, we smse wel de hele dag maar wil dr gwn zien:(:p

misschien moet je even fappen, dan is de 'lust' voor een tijdje minder:trollface:

Strong curlz boy

Dan is de lust voor hooguit 5 minuten voorbij :roflol:

Nuja, al fappend de week doorkomen.. Why not

Ja maar zoals ik zei het ieder zijn eigen keuze, bij mij gaat het heel goed op deze manier.;)

ik mis mijn meisje, we smse wel de hele dag maar wil dr gwn zien:(:p

K*t is dat toch, ik heb dat ook man. Wil ook elke dag bij der zijn.... Verliefd zijn is gewoon gay en maakt mannen softies... Je kan er verdomme ook niks aan doen, het gebeurd gewoon en voor je het in de gaten hebt huppelk*t je door de straten heen als een malle.

K*t is dat toch, ik heb dat ook man. Wil ook elke dag bij der zijn.... Verliefd zijn is gewoon gay en maakt mannen softies... Je kan er verdomme ook niks aan doen, het gebeurd gewoon en voor je het in de gaten hebt huppelk*t je door de straten heen als een malle.

Kan nooit goed zijn voor je testosteron die intense interesse in bosjes bloemen enzo....

doe je alles voor der word je gedumpt de kortste keren

Kan nooit goed zijn voor je testosteron die intense interesse in bosjes bloemen enzo....

Nee idd.... :D

doe je alles voor der word je gedumpt de kortste keren

Ja dat risico loop je altijd maar **** die shit. Verliefd zijn komt niet vaak aanwaaien (zeker niet bij mij) dus als het er is dan geniet ik er met volle teugen van. Geniet van wat er is en wat je hebt en maak je nooit druk om wat misschien wel eens zou kunnen gebeuren:D

Jezus het lijkt hier wel ellegirl forum onderhand, pffff.
:gay:

kijk bartje begrijpt mij:D ik ga er zeker van genieten en idd niet te ver gaan denken;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven