XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Brute deadlift man!

whoooooooooooop dikke basta PR dude, gewoon van BAM Koek koek:)

Poe, heavy duty man

Hoeveel had je toen al gegeten?

• Topic Starter Topic Starter
Poe, heavy duty man

Hoeveel had je toen al gegeten?

Rond de 700 kcal + noxipro:)

zo ff cardio:)

Heb net de nieuwe whey binnen gekregen, nouja nieuw, een andere smaak. Whey perfection van B&F (sunny peach:D) lekker smaakje! en een sample van een pre workout van B&F:D Morgen eens uitproberen.

Vandaag contract getekend voor mijn vakantiebaantje die ik vorig jaar ook had:D zo chill he badmeester in een openlucht zwembad met het zonnetje op je bol

hahah idd goed vakantie baantje beetje chickies checken :)

hehe wtf chill vakantie baantje..
Succes met het opdrinken van de PWO, echt super vies dat spul

voor mij deed het niks, ben benieuwd wat jij er van gaat vinden:D

ja, noxi pro voelde ik ook niet.. Kan der niks aan doen :(

Ga eens Mesomorph gaan proberen , echt waar bijzonder spul..

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

O.T : Brute training braddah , keep it up

Haha, heb denk wel stuk of 8 geprobeerd. Heb er nog 4 liggen, geen enkele heeft wat bij mij gedaan op crash na de training na.

Geloof ook niet zo in pre workout boosters.
Ik heb ook vaak PWB gebruikt en telkens na de 2e keer dat ik ze gebruikte gaf het geen effect meer, ik heb nu Mesomorph aangeschaft en heb nu al 2weken lang hetzelfde effect.. Zelfde dosis.. Het is wel duur maar het is goed .. Er staat 25 doseringen maar je kan er meer uit halen hoor ;)

Ik heb ook vaak PWB gebruikt en telkens na de 2e keer dat ik ze gebruikte gaf het geen effect meer, ik heb nu Mesomorph aangeschaft en heb nu al 2weken lang hetzelfde effect.. Zelfde dosis.. Het is wel duur maar het is goed .. Er staat 25 doseringen maar je kan er meer uit halen hoor ;)

Heeft nooit effect gehad op mij. Heb tijdens de training dat ik het nam, wel paar keer pr gezet. Maar week later zonder pre workout boosters verbeter ik die pr zonder moeite of wat dan ook.

Daarnaast eigen pre workout booster gemaakt, 2 maanden lang genomen. Toen ik stopte leek het wel of ik nog beter vooruit ging. Creatine en whey daar geloof ik in, rest vind ik maar onzin.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven