MuscleMeat

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Neem je 's ochtends trouwens wel BCAA's?
Ik neem 's ochtends de EAS van XXL en visolie caps.

• Topic Starter Topic Starter
Neem je 's ochtends trouwens wel BCAA's?
Ik neem 's ochtends de EAS van XXL en visolie caps.

Nee niet nodig zit al in de whey die ik rondom mijn training neem ;)

Training 06-04-2011

wat een k*t training, sample van B&F zuigde alle energie weg leek het wel. Voor de training vol energie, neem ik die sample, leek wel een zoutzak. Training ging ook zwaar klote.

BP

• 7x60
  • 4x80 opwarmen
  • 1x100
  • 4x120 :mad:
  • 6x105
  • 7x100

Incline BP

• 8x80 (had hier wat zwaarder moeten pakken
  • 8x70

Chest dips weighted

• 8xbw+30kg
  • 7xbw+20kg

Ez bar curls/cheat curls

• 8x70
  • 7x65

Standing calf raises

• 8x180
  • 7x170

Laatst bewerkt:
Klote van je training brah!

Wat was dat voor een sample?

Gutt stuff yu' did there!

Hmmm ik heb ook zo'n zakkie liggen, zal vrijdag eens proberen, heb al eerder eentje gehad die was idd smerig en ik tindelde helemaal... Verder geen last eigenlijk.

ik had gisteren precies hetzelfde man
ook die sample genomen en een k*t training die nergens over ging, motivatie ook helemaal weg toen

Die sample laten we dus maar liggen zo te zien komende weken, komt wel keer in deload dan.

Alsnog een bench, waarmee ik zou willen ruilen!

NOT:p

Hmmm ik heb ook zo'n zakkie liggen, zal vrijdag eens proberen, heb al eerder eentje gehad die was idd smerig en ik tindelde helemaal... Verder geen last eigenlijk.

Raad het je niet eens, misschien zoals gezegd in een deload week. Vriend van mij was de eerste keer dat hij een pwo nam, was die. Hij reageerde er heel goed op.

ik had gisteren precies hetzelfde man
ook die sample genomen en een k*t training die nergens over ging, motivatie ook helemaal weg toen

Ja wat een troep zeg

Die sample laten we dus maar liggen zo te zien komende weken, komt wel keer in deload dan.

Alsnog een bench, waarmee ik zou willen ruilen!

:) ja idd, zooo de prullebak in:)

Volgens instructeur doe ik mijn ademhaling verkeerd, ik hou namelijk me adem in bij benchen bij de eerste 2/3 reps, volgende keer ff aan denken

Laatst bewerkt:
Pff jankerd, 4x120 wat zeur je nou?Het is niet alle dagen feest he?;)

Pff jankerd, 4x120 wat zeur je nou?Het is niet alle dagen feest he?;)

Als je had gezien hoeveel moeite ik moest doen, niet alleen voor die 120 maar zelfs voor die 100, stond bij de laatste reps met reet omhoog. Zelfs instructeur vroeg wat er aan de hand was.
Ik zweette ook als een gek

Laatst bewerkt:
Als je had gezien hoeveel moeite ik moest doen, niet alleen voor die 120 maar zelfs voor die 100, stond bij de laatste reps met reet omhoog. Zelfs instructeur vroeg wat er aan de hand was.
Ik zweette ook als een gek

Goh, zweten tijdens je training, apart hoor.
J/k brah, we hebben allemaal wel eens van die dagen, better luck next time.;)

Ja, vrijdag squaten, moet goed komen:D

Het is toch normaal, met je nieuwe etenspatroon:)
Rustig maar, het gaat goed komen.

Het is toch normaal, met je nieuwe etenspatroon:)
Rustig maar, het gaat goed komen.

Ja het is echt wennen, heb niet echt veel motivatie meer in deze 3 dagen dat ik het doe. Moet resultaat zien, dan blijf ik gemotiveerd. In de bulk is dat geen probleem maar een cut is mentaal echt zwaar voor mij. Het is nu dus echt gewoon door bijten

Ik denk dat je alleen maar in kracht achteruit gaat, en dat je pas over een paar dagen misschien wat kan zien:(:rolleyes:
En ilk denk dat je moet oppassen dat je niet teveel spier gaat verliezen:o
Sorry de volgende ga ik weer lollig doen;):D

Ik denk dat je alleen maar in kracht achteruit gaat, en dat je pas over een paar dagen misschien wat kan zien:(:rolleyes:

Spierverlies gaat niet gebeuren, zit hoog in eiwitten iedere dag en ik blijf 200% trainen. Ben ik ook totaal niet bang voor.
Kracht maakt me ook niet uit, maar ik zie het als verspilde energie. Ben liever bezig met massa aan zetten dan met vet er af werken.

haha wat maak je hem bang :p komt gewoon door de sample had precies zelfde maar met noxipro

edit : vraag, wanneer eet jij weer? en hvl uur fast je eigenlijk, 8?

Af en toe heb je na een erg goede training een iets mindere training (denk dat het CNS dan zwaar belast is en moet herstellen ofzo). Toch nog goed doorgezet en zo hoort het!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven