MuscleMeat

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heeft nooit effect gehad op mij. Heb tijdens de training dat ik het nam, wel paar keer pr gezet. Maar week later zonder pre workout boosters verbeter ik die pr zonder moeite of wat dan ook.

Daarnaast eigen pre workout booster gemaakt, 2 maanden lang genomen. Toen ik stopte leek het wel of ik nog beter vooruit ging. Creatine en whey daar geloof ik in, rest vind ik maar onzin.
In de rest geloof ik ook niet maar Mesomorph is echt wel goed , maaruh ik ga traine , laatuuh.

In de rest geloof ik ook niet maar Mesomorph is echt wel goed , maaruh ik ga traine , laatuuh.

Gezien de ingrediënten van Mesomorph, heb ik bijna dezelfde stack gemaakt.

Beta A, Citruline, Result (4 creatines) icm met extra pre workout boosters en DMAA

effect was 0

nice video aan begin:O k start hem en wie hoor ik als eerst. stallone natuurlijk.
Wat een voorbeeld niet?(H) the italion stalion:P succes met je cut.

18?:O goden. netjes bezig ga je volgen...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Net alsof ik daar de hele dag half naakt loop haha, hele dag gun show met mijn minuscule armen en pec show

haha, we zien het wel aankomende zomer:D

Ik heb ziek veel zin in de training van morgen, benchen. Donder er gewoon 120/130 kilo op en probeer zoveel mogelijk reps, moet rond de 6-10 halen. Geen limiet just goooo:D:D (wel ff spotter er bij haha^^)
En curlen, vorige keer lukte 60 easy, deze week moet 65/70 ook wel lukken. energie zat

zon cardio dag vandaag is gwn gay maarja het moet:p

haha, we zien het wel aankomende zomer:D

Ik heb ziek veel zin in de training van morgen, benchen. Donder er gewoon 120/130 kilo op en probeer zoveel mogelijk reps, moet rond de 6-10 halen. Geen limiet just goooo:D:D (wel ff spotter er bij haha^^)
En curlen, vorige keer lukte 60 easy, deze week moet 65/70 ook wel lukken. energie zat

zon cardio dag vandaag is gwn gay maarja het moet:p

We'll see bro!;)
Kewl, ga morgen ook borst doen, presses maxen **** yeah!:D

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

marcel3000 for the win :D
Ik ook :(

Waterpoloer dwarft mij tegen die tijd denk ik...:sad:

Als er nog wat van me over is na de cut:p

Zo en waar ben je badmeester?, dan komt moeders even langs om alle meiden weg te werken:):slap:
Leuk man lekker buiten, goed geregeld:)

Die PWO die ik ooit bij mn straps kreeg, deed bij mij ook geen **** en smaakte ook naar niets :D (ben naam al vergeten :rolleyes:)

Nou lekker dan, veel positieve reacties over die pwo..:p
Sta ik daar morgen, zakje pwo op, merk ik niks..neem het van te voren kijken of er enigszins effect is anders neem ik gwn noxi:D

Vanaf vandaag best vroeg honger gekregen, vanaf 10.00 al. nu lekker eten:)
en zo borst!

Had 's ochtends toen ik opstond al honger.. heel irritant :(
Merk je al ergens een verschil door het dieet?

Ja dat honger gevoel zal nog wel ff aanhouden. Flinke omschakeling zo wah!

eetze en trainze

heb ook enorm honger als ik wakker word.. iemand tip om het te onderdrukken? Koffie?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven