AndroidHealthClinic

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gaat gelukkig beter met me nu, was vanmiddag echt depri. Support gekregen van vrienden/vriendinnen hielp goed:)

ja 160 bench, ik word me toch morgen ff mad tegen die stang. Druk hem zo hard dat ie boven in het plafon zit:D

@klaver, als je verliefd bent doe je rare dingen. Ik heb er geen moment spijt van mijn acties maarja als het gevoel er niet is houd het op.

Die rare dingen maken verliefdheid ook leuk. Normaal gesproken is het juist leuk om een dame het hof te maken;)

Enne iedereen maakt in zijn leven wel een rare stap omdat hij/zij verliefd is/was. Ik in ieder geval wel:o:D

• Topic Starter Topic Starter
wat ik er van geleerd heb is wel dat ik op me gevoel af moet gaan, merkte de laatste 2 keren dat ze anders deed en voelde ook zo.

Oke nu genoeg over gepraat.
MORGEN KNALLEEENNN!!!!!!!

Training 16-04-2011

Training ging heeeeerlijk. Lekker ff nergens aan hoeve denken.

“The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you’re a god or a total bastard. The iron will always kick you the real deal. The iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But, two hundred pounds is always two hundred pounds.”

BP

• 10x60
  • 6x80
  • 4x100
  • 1x130
  • 1x145
  • 7x100
  • 8x100
  • 12x90

Incline (volgende keer incline eerst ff kijken hoe ik daar op knal, dan de flat)

• 12x80
  • 8x85

Flies

• 8x30
  • 8x34

Zon arnold oefening waarbij die op zijn knien met die kabels zit, geen idee hoe die heet maar is wel verdomd lekker. gewicht per hand

• 8x37,5
  • 8x37,5
  • 8x35
  • 8x30

en nog wat borst oefeningen

Ez curl

• 7x70
  • 8x60
  • 12x50
  • 8x50

DB crossover hammer curls

• 10x30
  • 8x32
  • 8x30

Triceps koek stond eigenlijk niet op het programma maar had ik ff zin in

pushdown

• 10x100
  • 8x100
  • 8x85
  • 8x85

Kickback

• 10x30
  • 8x26
  • 8x26
  • 8x26

Laatst bewerkt:
Nice weights brah maar waarom maar 2 setjes flies en incline?
Je opbouw afbouw kwa gewicht bij BP snap ik ook niet helemaal.

Laatst bewerkt:
Lol, ok dan blijkbaar werkt het voor je.:)

Eigenlijk is het altijd beter om incline te beginnen, dan naar flat te gaan, en dan eventueel decline :)

mooie training :)

Behoorlijke gewichten weer bro! 145 bench is sweet.

Nice nice!

Incline (volgende keer incline eerst ff kijken hoe ik daar op knal, dan de flat)
Had je nu incline of decline gedaan ;). Aparte sets bij het benchen maar af en toe schokkeren kan geen kwaad :D! Ga je volgen

Behoorlijke gewichten weer bro! 145 bench is sweet.

achja ff opwarmen

:p

Thnx

Had je nu incline of decline gedaan ;). Aparte sets bij het benchen maar af en toe schokkeren kan geen kwaad :D! Ga je volgen

Leuk man! ja was incline ;)

Zo ff cardio, normaal zou ik nu in de gym staan maar me ouders moeten ergens naar toe en eten we zo al. Boeieee :) ga ik lekker daarna :)

zo net ff cardio gedaan, rond de 300 kcal verbrand. Toen ik op de loopband aan het hardlopen was kwam er het een en ander naar boven, maar gelukkig wel binnen kunnen houden:)

Morgen rug

als in je werd misselijk?
of nog steeds lovesick?

Dat probleem heb ik dus ELKE keer bij DL

Nee niet echt misselijk maar het kwam naar boven.
Lovesick...tja nog steeds een beetje. vanaf zondag eigenlijk geen contact meer met haar gehad, wel jammer want was een hele leuk tijd.
Ik las het man, is k*t. Je komt weer een andere tegen waar je nog veel leuker mee gaat hebben, alleen als je erin dan lijkt het soms van niet :P. Trust me, been there done that. Komt goed :thumbs:

Ik las het man, is k*t. Je komt weer een andere tegen waar je nog veel leuker mee gaat hebben, alleen als je erin dan lijkt het soms van niet :P. Trust me, been there done that. Komt goed :thumbs:

Inderdaad komt goed, heb veel te veel achter haar aangelopen omdat ik echt wat voelde. En toen was het oppeens weg.

Trainen helpt wel, in de gym kan ik me uiten en afreageren op het ijzer:) zoals een bokser op een bokszak:p

Denk tijdens de training er ook totaal niet aan, ben dan bezig met de training en nix anders. Daarom train ik ook zo graag:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven