XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
kreeg net een sms dat ze me een leuke en lieve jongen vond maar niet verliefd was. Terwijl ze paar dagen geleden nog op msn zij hoe verliefd ze was.

Ik ben er echt kapot van en kan ook nu ff geen grappige opmerkingen waarderen

kreeg net een sms dat ze me een leuke en lieve jongen vond maar niet verliefd was. Terwijl ze paar dagen geleden nog op msn zij hoe verliefd ze was.

FAAKKKKKKKKK

for real??

been there bra, paar jaar geleden. nu laat ik me dit soort dingen ieg niet meer overkomen.

ws was je attitude niet voglens de "pua" normen. (srs)

succes man, life some iron.

Je weet wel dat dit internet en DBB is? Zal je niet focken, maar als je het op internet zet kan je wel zoiets verwachten.

Desalniettemin sterkte! Gewoon weer focussen op leuke dingen en dan is het zo weer weg!

Ik ben gewoon mezelf geweest maar merkte de laatste paar keren dat we samen waren dat ze zich anders ging gedragen. Meer afstandelijker, ik dacht oke kan, maar had dit echt niet verwacht.

Uiteten gweest, naar de film, bij haar thuis geweest en alles. En dan 1 smsje die wss me hele week naar de klote helpt.

K*t man, laat je niet teveel naar beneden halen erdoor.

Er zijn genoeg andere leuke meiden/vrouwen, al denk jij daar op dit moment waarschijnlijk niet zo over.

k*t man, altijd lelijk als je zoiets niet ziet aankomen :O was het de eerste keer dat je echt verliefd was? ****ed up G :( heb ook wel eens zoiets meegemaakt.

succes in ieder geval maar een beest als jou vind vast zo een betere chick ;)

****t up kerel.:mad:

k*t man, altijd lelijk als je zoiets niet ziet aankomen :O was het de eerste keer dat je echt verliefd was? ****ed up G :( heb ook wel eens zoiets meegemaakt.

succes in ieder geval maar een beest als jou vind vast zo een betere chick ;)

1 keer in de eerste van de middelbare maar dat werd nix. Nu na zoveel jaren ben ik weer verliefd en loopt het zo af.

jah man, had haar gisteren nog kettinkje gegeven met een hartje er op. En dan de volgende dag dat smsje krijgen.

wel misschien een les voor een volgende keer om niet ( ookal lijkt het alsof dat het beste is ) zo hard van stapel te lopen..... chicks willen nou eenmaal veroverd worden en als je te graag wilt knappen ze daar op af.

Laatst bewerkt:
in before klaver

wat d8 je dan eigenlijk? je komt haar net tegen beteken met haar te tongen en te zoenen, lijkt me geen normaal meid waar je lang een relatie mee kunt hebben ze heeft je gewoon ''gebruikt'' als ik jouw was zou ik haar geen aandacht gunnen ben je beter af zo.
Je training gaat goed laat het niet verpesten!
veel geluk bro

edit : in before klaver

Gewoon lekker door blijven trainen en je voortaan richten op chicks van 20 jaar of ouder. Die weten tenminste wat ze willen en zijn niet van die onzekere bitches.

Sterkte met dit 'verlies', maar dat dit ging gebeuren kon ik je van tevoren al vertellen.

Als een meisje zegt dat ze je wel een lieve en leuke jongen vind dan weet je waar het aan ligt. Maar als het goed is leer je hier alleen maar van zodat je de volgende keer wat minder achter de reet van een chick gaat lopen en de kettinkjes met hartje achter wegen laat.

Bijkomend voordeel is wel dat je nu extra hard kan knallen in de gym, nog een rep voor die b*ch wordt de mindstate. Ik voel een 160 kg bench aankomen deze week.

gaat gelukkig beter met me nu, was vanmiddag echt depri. Support gekregen van vrienden/vriendinnen hielp goed:)

ja 160 bench, ik word me toch morgen ff mad tegen die stang. Druk hem zo hard dat ie boven in het plafon zit:D

@klaver, als je verliefd bent doe je rare dingen. Ik heb er geen moment spijt van mijn acties maarja als het gevoel er niet is houd het op.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven