- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kreeg net een sms dat ze me een leuke en lieve jongen vond maar niet verliefd was. Terwijl ze paar dagen geleden nog op msn zij hoe verliefd ze was.
Ik ben er echt kapot van en kan ook nu ff geen grappige opmerkingen waarderen
kreeg net een sms dat ze me een leuke en lieve jongen vond maar niet verliefd was. Terwijl ze paar dagen geleden nog op msn zij hoe verliefd ze was.
Ik ben er echt kapot van en kan ook nu ff geen grappige opmerkingen waarderen
k*t man, altijd lelijk als je zoiets niet ziet aankomen :O was het de eerste keer dat je echt verliefd was? ****ed up Gheb ook wel eens zoiets meegemaakt.
succes in ieder geval maar een beest als jou vind vast zo een betere chick![]()
hoelang ken je haar btw?1 keer in de eerste van de middelbare maar dat werd nix. Nu na zoveel jaren ben ik weer verliefd en loopt het zo af.
jah man, had haar gisteren nog kettinkje gegeven met een hartje er op. En dan de volgende dag dat smsje krijgen.
Gewoon lekker door blijven trainen en je voortaan richten op chicks van 20 jaar of ouder. Die weten tenminste wat ze willen en zijn niet van die onzekere bitches.

Gewoon lekker door blijven trainen en je voortaan richten op chicks van 20 jaar of ouder. Die weten tenminste wat ze willen en zijn niet van die onzekere bitches.