MuscleMeat

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zelf zit ik eraan te denken om meer te gaan eten en de eetperiode van 8 uur naar 9-10 uur te verlengen. Voorlopig blijf jij zeker cutten met je gewicht? Wat is je max trouwens met chins bw +kg?

Ja je moet gewoon doen wat je zelf lekker vind hou je ook het langst vol;)

Ik blijf nog wel ff cutten, denk begin juni rustig bulken. Mijn max is geloof ik 20kg en dan een 5/6 herhalingen gok ik. Ben meer een dip man haha, chest dips zijn echt geniaal:)

wtff 200gr brinta in 1x?? dat moet sirieus met 2 liter water/melk ofzo:P

wtff 200gr brinta in 1x?? dat moet sirieus met 2 liter water/melk ofzo:P

haha ja eigenlijk wel maar als je het snel doet kan het ook met 500 ml melk.

Morgen geen KT, heb last van me schouder en heb nog spierpijn dus rust ff lekker. Ga zondag ochtend weer ;)
Morgen ook eens gewoon ontbijten met eieren en shake. Denk dat me lichaam daar wel enigszins van gaat schrikken:p na bijna 6 weken niks anders dan om 3/4 uur smiddags te eten. ff een paar dagen rust van het dieet. Krijg wel alles binnen alleen geen lange pauze er tussen. Zondag er weer tegen aan ;)

Ik vind mijn 75gr brinta al veel :D

Moet jij niet ****ing hard skeiten na die 200gram brinta? :roflol:

hebben jullie dat ook, ontlasting is zacht, heb je echt rollen toilet papier voor nodig nadat je 100 g brinta hebt gegeten of meer

en meestal ook wat licht van kleur.:o

en een beetje plakkerig, blijft in de wc plakken

Bij mij persoonlijk; ik scheit gewoon een blok beton uit. Spoel de wc niet eens door, pak 'm er gewoon uit en fl**ker 'm in de tuin! :yarly:

Ik vind mijn 75gr brinta al veel :D

Moet jij niet ****ing hard skeiten na die 200gram brinta? :roflol:

Ja sochtends:p

Bij mij persoonlijk; ik scheit gewoon een blok beton uit. Spoel de wc niet eens door, pak 'm er gewoon uit en fl**ker 'm in de tuin! :yarly:

haha ja sochtends moet ik altijd wel als een malle

zo uit met me vriendin, en een vriendin van haar. Ben benieuwd!:D (maar voor nu eerst ff een bakje kwark, lol)

balen dat een vriendin van haar mee is :p dan gedragen ze zich toch anders vaker... maarja veel plezier man ;)

Dat wordt knallen vanavond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:trollface:

beetje raar dat der vriendin mee komt, hoop geen cockblocker voor je :P

trio

'nough said

ze ging niet mee, we hebben een leuke avond gehad :)

Laatst bewerkt:
Leuk dat het gezellig was met je meissie:):)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven