Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo tonijn en kwark naar binnen werken en slapen, enige voordeel is dat ik morgen kan trainen/cardio. tenminste nog iets leuks.. Maar was toch liever ff gegaan...
Lekkere trainingen man, vooral je squats en schouders doe je goed. Wat zijn je stats eigenlijk?
)
)
)hai, hai, zo dat is zeker een lekker nummer om te knallen. heel relaxed.
Je bent weer zoals altijd super goed bezig![]()

ja lekker he haha
Thanks, hoe gaat het met jou dan?![]()
echt een hele drukke week gehad
Ik heb er zin in om weer lekker bezig te zijn. Enne morgen ga ik voor het eerst naar de nieuwe gym, ben benieuwd
Op dit moment lig ik letterlijk in mijn bed, zo moe ben ikecht een hele drukke week gehad
Ik ga vandaag rustig aan doen en morgen ga ik weer beginnen met trainen en weer op mijn voeding letten. Ik kan dan echt weken weer gaan concentreren op de trainingIk heb er zin in om weer lekker bezig te zijn. Enne morgen ga ik voor het eerst naar de nieuwe gym, ben benieuwd
![]()
iedereen kent elkaar en het zit ook aan het eind van de straat bij mij dus echt ideaal.
ben iedere week 50/60 euro aan prepaid tegoed kwijt, is ook niet helemaal de bedoeling en ben dan meteen van het gezeur met die opwaardeer kaarten af 
Haha oke dan, veel succes morgen. En tja een nieuwe gym, ik zou niet weg kunnen bij me oude vertrouwde kleine gymiedereen kent elkaar en het zit ook aan het eind van de straat bij mij dus echt ideaal.
Nu ff een blackberry abbo bestellen,![]()
wat hebben mensen met blackberry.. hier heeft iedereen hem ook

)
)Sterk sterk weer!Die dips is dat x30 reps of bedoel je +30 kilo![]()
haha ja was het maar zon feest 30 reps, maar is het aantal kg
Thankshaha ja was het maar zon feest 30 reps, maar is het aantal kg
![]()