XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
zo tonijn en kwark naar binnen werken en slapen, enige voordeel is dat ik morgen kan trainen/cardio. tenminste nog iets leuks.. Maar was toch liever ff gegaan...

zo tonijn en kwark naar binnen werken en slapen, enige voordeel is dat ik morgen kan trainen/cardio. tenminste nog iets leuks.. Maar was toch liever ff gegaan...

Lekkere trainingen man, vooral je squats en schouders doe je goed. Wat zijn je stats eigenlijk?

hai, hai, zo dat is zeker een lekker nummer om te knallen. heel relaxed.

Je bent weer zoals altijd super goed bezig:):):)

Lekkere trainingen man, vooral je squats en schouders doe je goed. Wat zijn je stats eigenlijk?

krachtstats weet ik niet precies meer, zijn ondertussen veranderd

1x200 dl (hele tijd geleden toen ik niet door me rug was gegaan:p)
1x150/155 bp
1x170 sq (zelfde verhaal als deadlift..:rolleyes:)
1x90 MP (maar hier komt eerdaags verandering in:D)

hai, hai, zo dat is zeker een lekker nummer om te knallen. heel relaxed.

Je bent weer zoals altijd super goed bezig:):):)

ja lekker he haha

Thanks, hoe gaat het met jou dan?:D

ja lekker he haha

Thanks, hoe gaat het met jou dan?:D

Op dit moment lig ik letterlijk in mijn bed, zo moe ben ik:o echt een hele drukke week gehad:o
Ik ga vandaag rustig aan doen en morgen ga ik weer beginnen met trainen en weer op mijn voeding letten. Ik kan dan echt weken weer gaan concentreren op de training:D Ik heb er zin in om weer lekker bezig te zijn. Enne morgen ga ik voor het eerst naar de nieuwe gym, ben benieuwd:rolleyes:

Op dit moment lig ik letterlijk in mijn bed, zo moe ben ik:o echt een hele drukke week gehad:o
Ik ga vandaag rustig aan doen en morgen ga ik weer beginnen met trainen en weer op mijn voeding letten. Ik kan dan echt weken weer gaan concentreren op de training:D Ik heb er zin in om weer lekker bezig te zijn. Enne morgen ga ik voor het eerst naar de nieuwe gym, ben benieuwd:rolleyes:

Haha oke dan, veel succes morgen. En tja een nieuwe gym, ik zou niet weg kunnen bij me oude vertrouwde kleine gym:p iedereen kent elkaar en het zit ook aan het eind van de straat bij mij dus echt ideaal.:)

Nu ff een blackberry abbo bestellen, vodafone heeft een mooie actie :) ben iedere week 50/60 euro aan prepaid tegoed kwijt, is ook niet helemaal de bedoeling en ben dan meteen van het gezeur met die opwaardeer kaarten af :P

Laatst bewerkt:
wat hebben mensen met blackberry.. hier heeft iedereen hem ook

wat hebben mensen met blackberry.. hier heeft iedereen hem ook

Vriend van mij heeft hem ook, vind hem zwaar chill moet ik zeggen. Vooral het pingen en whats appe maakt het best aantrekkelijk moet ik zeggen. Heb ook niet zon duur abonnement genomen. En tja ze hadden een actie met deze BB :)

Zo net ff heerlijk gegeten, had een salade besteld met kipfilet, ei en die was lekker. Heerlijke saus en alles er door heen. Heb zelde zo lekker gegeten.
Hoofdgerecht biefstuk:D en nagerecht een dame blanche (ijsbolletjes met chocolade saus)

moet toch kunnen :D

Klinkt zeker goed:)

En??? smaaktje je ijsje volgens verwachting?

Training 23-05-2011

Ging weer lekkah, keer paar andere oefeningen gedaan

Incline (ga ik zeker meer doen:))

• 10x80
  • 7x100
  • 6x105
  • 7x90

Dumbbell flies

• 8x36
  • 8x36
  • 8x36
  • 7x36

Dips

• 8xbwx30
  • 8xbwx30
  • 8xbwx30
  • 8xbwx20
Machine chest press

• 10x85
  • 6x100
  • 8x90

Db laterial raise

• 8x26
  • 10x22
  • 10x22
  • 8x22

Nog wat schouder oefeningen

Preacher curls

• 8x50
  • 8x55
  • 10x50
  • 8x50
Optrekken voor biceps

8xbwx20
8xbwx15
8xbwx10

Pushdown triceps

• 10x100
  • 12x100 (burn baby burn:p)
  • 10x100
  • 8x80

Seated tricep dip

• 10x100
  • 8x115

Kickback (perfecte uitvoering)

• 10x22
  • 10x22
  • 10x22

Sterk sterk weer!Die dips is dat x30 reps of bedoel je +30 kilo???

pphhuuhh als die fly's per db zijn dan ben je mijn gewicht gewoon aan het trainen. what the ......, en dat voor je 18 jaar:lol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven