MuscleMeat

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
memorabele rows.

bij ons gaat de seated row tot 127 kg, kan ik wel op reppen maar is zwaar :D

Even zeuren, maar valt wel tegen:o Lat pulldown. Dus ik snap wel te snel:):):)

Ja dag jij bent de man onder ons :):):) enne 18 jaar en een beest:):D:D

• Topic Starter Topic Starter

Thanks man!:D

Ub/LB
Dag 1
Incline benchpress 4x8
dips 4x8
Standing militarypress 3x8
Lateral raise 3x8
Bor 5x5
Chins 3xmax 3x8
Cable row 3x8
Shrugs 3x8
close grip benchpress 3x8
Barbell curl 3x8

Dag 2
Frontsquat 4x8
Deadlift 4x8
Legpress 3x8
Leg extensions 5x8
Calfraises 3x12
buikspieren

Dag 3
Benchpress 4x8
Dips 4x8
Cable row 3x8
Close grip pulldown 3x8
Incline dbpress 3x8
Db shrugs 3x8
Dbcurl 3x8
Crossover hammer curl 3x8
Skull crusher 3x8

Ma,wo,vrij

Wat vinden jullie er van?

Laatst bewerkt:
Dag 1 veels te veel.

Wil je 3x per week trainen?

waarom volgde ik jou eigenlijk niet?!

daarom :)

zat net ff je pics te bekijken maar ziet er dik uit man :thumbs:

was ik maar zo buff als jij bent :P

en zo droog als ik nu ben :P

veel te veel niet, maandag heb ik de meeste energie.

Ja 3x per week, 4x per week overtrain ik mezelf langzaam

Waarvoor tips vragen, terwijl je hiermee interpreteert dat je er niks aan wilt veranderen. Dat je energie teveel hebt wilt niet zeggen dat je veel oefeningen moet doen. Heb altijd zin om extra te doen, maar dat is niet altijd nodig. Ben benieuwd hoelang je bezig bent met zo'n training.

10 oefeningen vind ik vrij veel. Daarnaast zou ik shrugs eruit gooien, bij dag 2 zou ik een leg curl erbij doen en hyperextensions.

Dag 3 is ook UB?, waarvoor heb je dan niks voor schouders?

Laatst bewerkt:
was ik maar zo buff als jij bent :P

en zo droog als ik nu ben :P

Ja achja ieder zijn voor en nadelen:)

Ik ben slapen, zo groei ik anders nooit haha
Laters!:D

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Waarvoor tips vragen, terwijl je hiermee interpreteert dat je er niks aan wilt veranderen.

10 oefeningen vind ik vrij veel. Daarnaast zou ik shrugs eruit gooien, bij dag 2 zou ik een leg curl erbij doen en hyperextensions.

Dag 3 is ook UB?, waarvoor heb je dan niks voor schouders?

Komt later wel, mijn schouders voelen de laatste tijd niet zo goed aan. Ff lekker rust pakken en alleen het nodige doen;)

Ik pas hem morgen ff aan:) thnx

Ja achja ieder zijn voor en nadelen:)

Ik ben slapen, zo groei ik anders nooit haha
Laters!:D

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Komt later wel, mijn schouders voelen de laatste tijd niet zo goed aan. Ff lekker rust pakken en alleen het nodige doen;)

Ik pas hem morgen ff aan:) thnx

Schouders voelen niet goed aan, maar wel 2x per week dippen + borst en triceps trainen.

Zit daar logica achter?

Schouders voelen niet goed aan, maar wel 2x per week dippen + borst en triceps trainen.

Zit daar logica achter?

ja mijn logica:p ik doe alleen de oefeningen die nodig zijn, zoals bp dips etc. Misschien laat ik de schouder oefeningen er wel helemaal uit voor een paar weken

ja mijn logica:p ik doe alleen de oefeningen die nodig zijn, zoals bp dips etc. Misschien laat ik de schouder oefeningen er wel helemaal uit voor een paar weken

Wat is er dan mis met je schouder?

Mss idee om dan gewoon week niet te trainen, als soort deload voor je schouder en overgang van je huidige schema naar je nieuwe schema.

Wat is er dan mis met je schouder?

Mss idee om dan gewoon week niet te trainen, als soort deload voor je schouder en overgang van je huidige schema naar je nieuwe schema.

Laatst tijdens cable side raises, toen ik de cable weg wou leggen kreeg ik een heel naar gevoel bij me schouder aan de zijkant. Met de druk er op geen probleem maar als ik los laat dan krijg ik het, niet lang binnen paar seconde is het weer weg.

ben nu echt slapen, ciao!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven