- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
memorabele rows.
bij ons gaat de seated row tot 127 kg, kan ik wel op reppen maar is zwaar![]()

Even zeuren, maar valt wel tegenLat pulldown. Dus ik snap wel te snel
![]()

nu wel?
daarom
zat net ff je pics te bekijken maar ziet er dik uit man![]()

veel te veel niet, maandag heb ik de meeste energie.
Ja 3x per week, 4x per week overtrain ik mezelf langzaam
was ik maar zo buff als jij bent
en zo droog als ik nu ben![]()

Waarvoor tips vragen, terwijl je hiermee interpreteert dat je er niks aan wilt veranderen.
10 oefeningen vind ik vrij veel. Daarnaast zou ik shrugs eruit gooien, bij dag 2 zou ik een leg curl erbij doen en hyperextensions.
Dag 3 is ook UB?, waarvoor heb je dan niks voor schouders?

thnxJa achja ieder zijn voor en nadelen
Ik ben slapen, zo groei ik anders nooit haha
Laters!
---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------
Komt later wel, mijn schouders voelen de laatste tijd niet zo goed aan. Ff lekker rust pakken en alleen het nodige doen
Ik pas hem morgen ff aanthnx
Schouders voelen niet goed aan, maar wel 2x per week dippen + borst en triceps trainen.
Zit daar logica achter?
ik doe alleen de oefeningen die nodig zijn, zoals bp dips etc. Misschien laat ik de schouder oefeningen er wel helemaal uit voor een paar wekenja mijn logicaik doe alleen de oefeningen die nodig zijn, zoals bp dips etc. Misschien laat ik de schouder oefeningen er wel helemaal uit voor een paar weken
Wat is er dan mis met je schouder?
Mss idee om dan gewoon week niet te trainen, als soort deload voor je schouder en overgang van je huidige schema naar je nieuwe schema.