Fitness Seller

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Zo weer ff nieuwe sup bestellen, whey en..bcaa of een pwo?
Wat is handig..?

Pwo in eerste instantie niet nodig maar is wel ontzettend chill tijdens het trainen. Die bcaa zal ik meer gebruiken om op lege maag cardio te gaan doen.

Hehe die vraag stelde je nog geen maand geleden ook al :P

• #1.043
Ik doe niet anaboleuh jongeuh :(

Maar neen :) Weet alleen dat bij mij blijkbaar niets werkt :P

Jah klopt, word een pwo. Op lege maag trainen doe ik niet meer. Heb toch aparte cardio dagen;) dus een pwo.

Aanraders? Behalve noxi dan:p

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

keertje: http://www.bodyenfitshop.nl/pre-workout/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power-pill

besteld:)

Gewoon caffeine-capsules en L-citrulline?

Qua whey vind ik lean gainer wel goed, zitten ook mct's in. Gewoon ff de site van powersupplements checke, boardsponsor.

• #1.046
Gewoon caffeine-capsules en L-citrulline?

Qua whey vind ik lean gainer wel goed, zitten ook mct's in. Gewoon ff de site van powersupplements checke, boardsponsor.

Lean gainer is toch een weightgainer? Heb ik echt niet nodig haha. Ik heb altijd whey perfection 4,5 kg:D goedkoop en het doet zijn werk prima!:)

Ik verwacht niet heel veel van die pillen het is weer een keer wat anders, dit moet ik er van verwachten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...er-pill-body-and-fit-sports-nutrition-242218/
De voordelen van de Pre-workout Power Pill:

-Fantastische en urenlange energie
-Geeft je een zeer prettig gevoel (feel good!)
-Mentale focus, concentratie en alertheid
-Versterkt zelfs de vetverbranding
-Vermoeidheid verdwijnt snel
-Meer weerstand tegen inspaning en stress

Krijg ze morgen binnen, als het niet veel bijzonders is bestel ik wel noxi of no-xplode .

Ik heb soms vrij weinig energie omdat ik die dagen druk ben geweest. Als dit bijdraagt aan een betere training is het goed en word het een blijvertje :)

Laatst bewerkt:
Ik heb ze ook besteld net, heb er goeie ervaringen van gelezen (hier op het forum)

Heb je ze gisteren al besteld dan, dat je ze morgen binnen krijgt? Vandaag zal er niet veel gedaan worden namelijk bij TNT neem ik aan

• #1.048
Ik heb ze ook besteld net, heb er goeie ervaringen van gelezen (hier op het forum)

Heb je ze gisteren al besteld dan, dat je ze morgen binnen krijgt? Vandaag zal er niet veel gedaan worden namelijk bij TNT neem ik aan

Mooi:D Nee vandaag, maar kreeg al wel een bericht de bestelling verzonden was en dat ik de status kan bekijken.:rolleyes:

• #1.050
Die krijg je sowieso altijd volgens mij :P mjah misschien komt het morgen wel gewoon wie weet.

Nog aan het cutten trouwens?

Achja zie wel, zou wel mooi zijn als die morgen kwam voordat ik ga trainen. Kan het wel gebruiken na het werk waar ik pas tot 8 uur klaar ben:( maar wel lekker $$:D

Ga nu beginnen met clean bulken tot half juni, dan 2 weekjes cutten en mooi clean bulken. Ligt er een beetje aan hoe het gaat, verlies nog steeds vet :) dus misschien gewoon 1 lange clean bulk:D
Dat spul werkt volgens mij ook als fatburner. Had net ff de stoffen opgezocht en ook Geranamine werkt als fatburner

Laatst bewerkt:
Koop DMAA / Cafeine en citrulline los op internet/ebay/marktplaats

Heb je voor 1 jaar lang, circa 200 trainingen een pwo die even sterk is als noxi enzovoort voor 40 euro.

Tada klaar.

Nee ik vind pre workout boosters onzin. Al stuk of 10 geprobeerd, zo ook cafeine en DMAA los geprobeerd in meerdere verhoudingen/doseringen. Werkt totaal niet.

Al werkt het voor mij, dan wel ja. Op ebay heb je al 5 gram voor 15 dollar ongeveer. In noxi zit 0,025gram. Reken maar uit hoeveel trainingen je met 5 gram kan doen ;)

• #1.054
Nee ik vind pre workout boosters onzin. Al stuk of 10 geprobeerd, zo ook cafeine en DMAA los geprobeerd in meerdere verhoudingen/doseringen. Werkt totaal niet.

Al werkt het voor mij, dan wel ja. Op ebay heb je al 5 gram voor 15 dollar ongeveer. In noxi zit 0,025gram. Reken maar uit hoeveel trainingen je met 5 gram kan doen ;)

Ja hoe kan je dat ooit afwegen dan:p je verkoop toch ook geen 0.025 gr coke:o

pm je nou gewoon met opzet niet terug... :mad:

ik ben ook van plan die pwo pills te halen ;)

Ik ben tegen supps:)

• #1.058

haha :o

maar sommige sups zijn gewoon leuk :D

Word trouwens geen superset training bart morgen, voor schouders wel maar benen niet. Moet de volgende dag werken, denk niet dat ik dan nog normaal kan lopen door de spierpijn

slim van je, je moet niet te gek gaan doen met supersets. is behoorlijk slopend voor je lijf:)

haha :o

maar sommige sups zijn gewoon leuk :D

Word trouwens geen superset training bart morgen, voor schouders wel maar benen niet. Moet de volgende dag werken, denk niet dat ik dan nog normaal kan lopen door de spierpijn

:gay:

Gewoon doen, **** spierpijn. Heerlijk toch met spierpijn werken, loop je het gewoon eruit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven