Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe die vraag stelde je nog geen maand geleden ook al![]()
dus een pwo.

Jah klopt, word een pwo. Op lege maag trainen doe ik niet meer. Heb toch aparte cardio dagendus een pwo.
Aanraders? Behalve noxi dan
---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------
keertje: http://www.bodyenfitshop.nl/pre-workout/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power-pill
besteld![]()
Gewoon caffeine-capsules en L-citrulline?
Qua whey vind ik lean gainer wel goed, zitten ook mct's in. Gewoon ff de site van powersupplements checke, boardsponsor.
goedkoop en het doet zijn werk prima!

Ik heb ze ook besteld net, heb er goeie ervaringen van gelezen (hier op het forum)
Heb je ze gisteren al besteld dan, dat je ze morgen binnen krijgt? Vandaag zal er niet veel gedaan worden namelijk bij TNT neem ik aan
Nee vandaag, maar kreeg al wel een bericht de bestelling verzonden was en dat ik de status kan bekijken.
MooiNee vandaag, maar kreeg al wel een bericht de bestelling verzonden was en dat ik de status kan bekijken.
![]()
mjah misschien komt het morgen wel gewoon wie weet.Die krijg je sowieso altijd volgens mijmjah misschien komt het morgen wel gewoon wie weet.
Nog aan het cutten trouwens?
maar wel lekker $$
dus misschien gewoon 1 lange clean bulk
Koop DMAA / Cafeine en citrulline los op internet/ebay/marktplaats
Heb je voor 1 jaar lang, circa 200 trainingen een pwo die even sterk is als noxi enzovoort voor 40 euro.
Tada klaar.
?
Nee ik vind pre workout boosters onzin. Al stuk of 10 geprobeerd, zo ook cafeine en DMAA los geprobeerd in meerdere verhoudingen/doseringen. Werkt totaal niet.
Al werkt het voor mij, dan wel ja. Op ebay heb je al 5 gram voor 15 dollar ongeveer. In noxi zit 0,025gram. Reken maar uit hoeveel trainingen je met 5 gram kan doen![]()
je verkoop toch ook geen 0.025 gr coke
Ja hoe kan je dat ooit afwegen danje verkoop toch ook geen 0.025 gr coke
![]()

haha
maar sommige sups zijn gewoon leuk
Word trouwens geen superset training bart morgen, voor schouders wel maar benen niet. Moet de volgende dag werken, denk niet dat ik dan nog normaal kan lopen door de spierpijn