- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze bedoelde natuurlijk dat je te vroeg begonnen bent met supersets
voor supersets moet je minimaal 2 jaar ervaring hebben
maar wel goed teken

Denkt toch de helft alzaten na de training bij de sportsschool van bartje buiten aan het praten (met de eigenaresse(?)) en die zei dat ik te vroeg begonnen was met rotzooien (ik dacht huh wat bedoelt ze) toen ik zei dat ik iets meer dan een jaartje trainde. En zij geeft begeleiding aan bodybuilders dus weet waar ze over praat
dat was wel ff de druppelOok wel grappig eigenlijk
![]()

U roept, wij draaien!
Squat - Lunges
Legpress - Hacksquat
Leg extensions - lying hamstring curls
Seated calfraises - standing calfraises
Jij wilt echt gesloopt worden he![]()

Zoals je zegt, om te laten schrikken. Zou blijven afwisselen. Maar je zou 't imo best een paar weken kunnen doen..

Dus niet iedere training, 3x per week? Ik wissel wel af van spiergroepen natuurlijk. Niet dat ik alleen maar supersets doe. Maar bijv 1e week borst, schouders armen. Daarna benen/kuiten rug. Dus elke training voor 1 spiergroep(en) een superset![]()

Ja natuurlijk kun je dat doen. Ik heb de afgelopen trainingen m'n triceps en biceps gemegaset. 3 oefeningen van triceps achter elkaar. En dat 4x. Past soms ook wat beter qua tijd!![]()

oke beters! supersets zijn echt geniaal. Kan niet wachten tot maandag weer te beginnen met borst-armen
Echt schema houd ik op dit moment niet aan. Wel alle spiergroepen maar gewoon lekker op gevoel![]()
Zo lang het goed voelt, en je blijft groeien.. Lekker blijven gaan. Wel om de +-6 weken even een weekje deloaden. Is zeer belangrijk!

Noujah, dan wacht je net zo lang tot dat er wat scheurt. Dan moet je wel deloaden!![]()

Zo net 30 min hardgelopen, even in het bos en vooral over wegen
Ik voel nu heel raar allemaal hele korte samentrekking van spieren over me hele rug en gedeelte van me been heen, enig idee hoe dat kan en waarom?![]()

Morgen ook upright row, face pulls en front raises. jeeeeejjj
Ben echt verslaafd geraakt aan eieren de laatste tijdsoms wel 7/8 op een dag
![]()
Ik eet er nu zo'n 4 a 5 per dag. Vindt dat al heel wat.