Fitness Seller

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ze bedoelde natuurlijk dat je te vroeg begonnen bent met supersets

voor supersets moet je minimaal 2 jaar ervaring hebben

:trollface:

maar wel goed teken

Denkt toch de helft al:p zaten na de training bij de sportsschool van bartje buiten aan het praten (met de eigenaresse(?)) en die zei dat ik te vroeg begonnen was met rotzooien (ik dacht huh wat bedoelt ze) toen ik zei dat ik iets meer dan een jaartje trainde. En zij geeft begeleiding aan bodybuilders dus weet waar ze over praat

dat was wel ff de druppel:p Ook wel grappig eigenlijk:o

Opschepper

:trollface:

je bent gewoon gifted brah, gebruik het goed :D

Damn, heavy :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.027
Laatst bewerkt:
U roept, wij draaien!

Squat - Lunges

Legpress - Hacksquat

Leg extensions - lying hamstring curls

Seated calfraises - standing calfraises

Jij wilt echt gesloopt worden he:)

• #1.029
U roept, wij draaien!

Squat - Lunges

Legpress - Hacksquat

Leg extensions - lying hamstring curls

Seated calfraises - standing calfraises

Jij wilt echt gesloopt worden he:)

Ja zekers haha. thnx again;)

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Om me lichaam te laten schrikken werken die supersets echt heel goed. Zou ik deze iedere training kunnen doen? dan wel wat mindere maten, maar nog steeds 200% intensief

Zoals je zegt, om te laten schrikken. Zou blijven afwisselen. Maar je zou 't imo best een paar weken kunnen doen..

• #1.031
Zoals je zegt, om te laten schrikken. Zou blijven afwisselen. Maar je zou 't imo best een paar weken kunnen doen..

Dus niet iedere training, 3x per week? Ik wissel wel af van spiergroepen natuurlijk. Niet dat ik alleen maar supersets doe. Maar bijv 1e week borst, schouders armen. Daarna benen/kuiten rug. Dus elke training voor 1 spiergroep(en) een superset;)

Dus niet iedere training, 3x per week? Ik wissel wel af van spiergroepen natuurlijk. Niet dat ik alleen maar supersets doe. Maar bijv 1e week borst, schouders armen. Daarna benen/kuiten rug. Dus elke training voor 1 spiergroep(en) een superset;)

Ja natuurlijk kun je dat doen. Ik heb de afgelopen trainingen m'n triceps en biceps gemegaset. 3 oefeningen van triceps achter elkaar. En dat 4x. Past soms ook wat beter qua tijd! :D

• #1.033
Ja natuurlijk kun je dat doen. Ik heb de afgelopen trainingen m'n triceps en biceps gemegaset. 3 oefeningen van triceps achter elkaar. En dat 4x. Past soms ook wat beter qua tijd! :D

oke beters! supersets zijn echt geniaal. Kan niet wachten tot maandag weer te beginnen met borst-armen :D
Echt schema houd ik op dit moment niet aan. Wel alle spiergroepen maar gewoon lekker op gevoel;)

oke beters! supersets zijn echt geniaal. Kan niet wachten tot maandag weer te beginnen met borst-armen :D
Echt schema houd ik op dit moment niet aan. Wel alle spiergroepen maar gewoon lekker op gevoel;)

Zo lang het goed voelt, en je blijft groeien.. Lekker blijven gaan. Wel om de +-6 weken even een weekje deloaden. Is zeer belangrijk!

• #1.037
Noujah, dan wacht je net zo lang tot dat er wat scheurt. Dan moet je wel deloaden! :p

Zo net 30 min hardgelopen, even in het bos en vooral over wegen:D
Ik voel nu heel raar allemaal hele korte samentrekking van spieren over me hele rug en gedeelte van me been heen, enig idee hoe dat kan en waarom?:p

• #1.039
Morgen ook upright row, face pulls en front raises. jeeeeejjj:D

Ben echt verslaafd geraakt aan eieren de laatste tijd:p soms wel 7/8 op een dag:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven