AndroidHealthClinic

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Ik voel me kiplekker, zou het liefst iedere dag willen trainen maar dat is niet zon goed plan. Ik kan nu 200% knallen op de ub trainingen omdat het in principe maar 2x in de week is, hetzelfde geld voor lb.

Gewichten volgende week eens omhoog gooien:D

• #1.183
waterpolo boy stel je niet zo aan joh, laat men toch gewoon kritiek hebben. Ik zie niet wat het probleem daarvan is. En als het in je log gebeurt dan kan jij er misschien nog wat van leren.

@Waterpoloer, volgens mij ben je vergeten te reageren op mn post:)

Kritiek vind ik niet erg, juist goed want ik wil weten of er verbeter punten zijn. Maar mij iets aanpraten wat niet zo is gaat mij te ver.
Dan vecht het maar ergens anders uit als er mensen zijn die het denken beter te weten. Maar ik heb daar totaal geen trek in ;) hou me liever bezig met me trainingen & schema's.

• Like
Waarderingen: wwe
Oke, thnx dat je toch een reactie plaats man:)

Kritiek vind ik niet erg, juist goed want ik wil weten of er verbeter punten zijn. Maar mij iets aanpraten wat niet zo is gaat mij te ver.
Dan vecht het maar ergens anders uit als er mensen zijn die het denken beter te weten. Maar ik heb daar totaal geen trek in ;) hou me liever bezig met me trainingen & schema's.

Geloof je hetzelf?

Deadlift bij LB

---------- Post added do 9 jun 2011 at 19:51 ----------

Vind het btw een beetje een bagger schema kijk is naar de schema's van andere leden. Ook geen hamstrings..

Nee is een prima schema voor mij, vroeg ook niet om reacties er op maar toch bedankt:)

Veel compound oefeningen en vooral ook leuke oefeningen, ook niet onbelangrijk
Hamstrings doe ik afwisselend met extensions, dus seated leg curls;)

Morgen eens squaten till I puke:fire: misschien maxen, misschien ook veel 20 reppers. Benen hebben verandering nodig:)

Dit bedoel ik, en dan heb ik het ook niet over de discussie. Als we alleen mogen zeggen mooie training is een log nutteloos.

• #1.186
Een schema kan voor de een bagger zijn, en voor de ander super werken. Deze oefeningen slaan bij mij aan, terwijl een ander denkt wtf wat een schema.

Nieuw van mf:D

http://www.youtube.com/watch?v=6Iff_NVamEs

Een schema kan voor de een bagger zijn, en voor de ander super werken. Deze oefeningen slaan bij mij aan, terwijl een ander denkt wtf wat een schema.

Pff, je begrijpt het echt niet zo te zien. En dan zeg je tegen ons alsof wij tegen een muur praten.

Laatst bewerkt:
  • #1.188
waar maak je je nou zo druk om?

waar maak je je nou zo druk om?
Nergens, maar een log is om kennis op te doen en mensen te helpen. Geven we keer kritiek of opmerkingen en dan sluit je hem meteen, beetje triest of niet?

Vervolgens geeft iemand commentaar, en dan zeg je heel arrogant wil geen reacties maar vervolgens pas je hem wel aan naar zijn commentaar. Post het dan ook niet. Als wij geen kritiek mogen geven op jouw post begin dan ook geen log.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 22:56 ----------

wrm zeg je gewoon niks? laat hem lekke rdoen wat hij wilt mij een zorg en jouw.

btw leuke bench!!
Waarom moet ik niks zeggen? Het is hier niet het nationale billenlik forum met alleen maar berichtjes sterke bench. Als istimewa en ik keer kritiek op iets hebben sluit die hem meteen zonder de discussie aan te gaan.

Nergens, maar een log is om kennis op te doen en mensen te helpen. Geven we keer kritiek of opmerkingen en dan sluit je hem meteen, beetje triest of niet?

Vervolgens geeft iemand commentaar, en dan zeg je heel arrogant wil geen reacties maar vervolgens pas je hem wel aan naar zijn commentaar. Post het dan ook niet. Als wij geen kritiek mogen geven op jouw post begin dan ook geen log.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 22:56 ----------

Waarom moet ik niks zeggen? Het is hier niet het nationale billenlik forum met alleen maar berichtjes sterke bench. Als istimewa en ik keer kritiek op iets hebben sluit die hem meteen zonder de discussie aan te gaan.

dat is het juist wel, een billenlik forum.
Noem een log waar wel afvies word gegeven dan? overal hoor je ''oh goed gedaan blabla'' als ''motivatie''.

• #1.192
Ik sloot hem omdat de discussie nergens meer over ging.

En waar heb je het over bij het aanpassen van een post?:rolleyes:
waarom typ ik dit eigenlijk, net alsof het nog enigsinds zin heeft deze eindeloze discussie..

Ik ben naar de stad peeps, laters!;)

dat is het juist wel, een billenlik forum.
Noem een log waar wel afvies word gegeven dan? overal hoor je ''oh goed gedaan blabla'' als ''motivatie''.
Deels wel ja, maar ik probeer bij de logs die ik volg toch dingen te kunnen leren of tips te kunnen geven. En als iemand dat niet waardeert gaat ie ze log dicht. Wel erg makkelijk :')

vet dat je alsVIP gaat, maar Rick Ross... :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

1. De discussie ging wel degelijk ergens over.
2. Roth jij vind een deload onzin, maar toch heeft waterpoloer pijntjes.
3. Deload is vooral voor de long run, en die kun je niet voorzien. Even als roken niet slim is op de long run.
4. Waterpoloer, je spreekt jezelf 100 miljoen keer tegen. Enige reden dat mensen het hier met je eens zijn is om het feit dat je een uber fysiek hebt, en het voor als nog goed gaat.
Maar wees iig zo mans om toe te geven dat je de helft van de tijd ons verkeerd interpreteert of dat je het echt niet snapt.
5. Een schema kan voor de één bagger zijn en de andere niet, klopt! Maar dan is dit forum dus ook nergens meer voor nodig..

Daarnaast vind ik dat je waardevolle kritiek van kansloze trolling mag scheiden. Want dat is geen van dit. En die kritiek dan ook mag processen, en het niet meteen terug kaatsen en vervolgens jezelf tegen spreken.

• #1.197
pffffffffffffff net pas wakker, was rond 5.30 thuis:p

vanavond hardstyle feest tot 5:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven