Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@waterpoloer, volgens mij ben je vergeten te reageren op mn post![]()
waterpolo boy stel je niet zo aan joh, laat men toch gewoon kritiek hebben. Ik zie niet wat het probleem daarvan is. En als het in je log gebeurt dan kan jij er misschien nog wat van leren.
@Waterpoloer, volgens mij ben je vergeten te reageren op mn post![]()
hou me liever bezig met me trainingen & schema's.Kritiek vind ik niet erg, juist goed want ik wil weten of er verbeter punten zijn. Maar mij iets aanpraten wat niet zo is gaat mij te ver.
Dan vecht het maar ergens anders uit als er mensen zijn die het denken beter te weten. Maar ik heb daar totaal geen trek inhou me liever bezig met me trainingen & schema's.
Deadlift bij LB
---------- Post added do 9 jun 2011 at 19:51 ----------
Vind het btw een beetje een bagger schema kijk is naar de schema's van andere leden. Ook geen hamstrings..
Nee is een prima schema voor mij, vroeg ook niet om reacties er op maar toch bedankt
Veel compound oefeningen en vooral ook leuke oefeningen, ook niet onbelangrijk
Hamstrings doe ik afwisselend met extensions, dus seated leg curls
Morgen eens squaten till I pukemisschien maxen, misschien ook veel 20 reppers. Benen hebben verandering nodig
![]()

Een schema kan voor de een bagger zijn, en voor de ander super werken. Deze oefeningen slaan bij mij aan, terwijl een ander denkt wtf wat een schema.
wrm zeg je gewoon niks? laat hem lekke rdoen wat hij wilt mij een zorg en jouw.Pff, je begrijpt het echt niet zo te zien. En dan zeg je tegen ons alsof wij tegen een muur praten.
Nergens, maar een log is om kennis op te doen en mensen te helpen. Geven we keer kritiek of opmerkingen en dan sluit je hem meteen, beetje triest of niet?
Waarom moet ik niks zeggen? Het is hier niet het nationale billenlik forum met alleen maar berichtjes sterke bench. Als istimewa en ik keer kritiek op iets hebben sluit die hem meteen zonder de discussie aan te gaan.wrm zeg je gewoon niks? laat hem lekke rdoen wat hij wilt mij een zorg en jouw.
btw leuke bench!!
Nergens, maar een log is om kennis op te doen en mensen te helpen. Geven we keer kritiek of opmerkingen en dan sluit je hem meteen, beetje triest of niet?
Vervolgens geeft iemand commentaar, en dan zeg je heel arrogant wil geen reacties maar vervolgens pas je hem wel aan naar zijn commentaar. Post het dan ook niet. Als wij geen kritiek mogen geven op jouw post begin dan ook geen log.
---------- Post added za 11 jun 2011 at 22:56 ----------
Waarom moet ik niks zeggen? Het is hier niet het nationale billenlik forum met alleen maar berichtjes sterke bench. Als istimewa en ik keer kritiek op iets hebben sluit die hem meteen zonder de discussie aan te gaan.
Deels wel ja, maar ik probeer bij de logs die ik volg toch dingen te kunnen leren of tips te kunnen geven. En als iemand dat niet waardeert gaat ie ze log dicht. Wel erg makkelijk :')dat is het juist wel, een billenlik forum.
Noem een log waar wel afvies word gegeven dan? overal hoor je ''oh goed gedaan blabla'' als ''motivatie''.
gratis zuipen 
pffffffffffffff net pas wakker, was rond 5.30 thuis
vanavond hardstyle feest tot 5
Wat een slecht weekend, volgende week maar ff nix.![]()

aspen, manhattan, bloopers, plaza en vast nog wel een paar andere
Tja, zon beetje hele korenmarktaspen, manhattan, bloopers, plaza en vast nog wel een paar andere
![]()