Fitness Seller

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb je ook een voorbeeld van je maaltijden op een dag? Ik neem aan dat je ook gewoon 2-4 meals per dag eet? Hoe zien deze eruit? Ik zou het liefst een trainingsdag en een rustdag willen zien als het niet teveel moeite is.

@ Little Daddy: Dat denk ik ook ja;)
@ Jesaja: Ben ik ook erg benieuwd naar! Heb op internet gekeken naar voorbeeldschema's maar heb niets kunnen vinden. Hier op het forum is er ook iemand geweest die een intermittent fasting logje had bijgehouden maar die zat wel heel erg laag in kcal...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
heb hem in excel staan en als ik hem hier naar toe kopieer word ie helemaal misvormt:p

Ik eet idd 3-4 maaltijden per dag(3200kcal trainingsdag, 2500 rustdag), waarvan ook gwn bij me ouders. Het principe van leangains is helemaal niet zo moeilijk. Er is ook een aangepast trainingsschema waar ik me nu aan houd. Moeilijkste vind ik het vasten van 16 uur, als je gewend bent zoals normaal om de 2-3 uur (achteraf gezien is dat ook bs maargoed).

Met leangains kan je ook bulken, hoe dat precies zit weet ik niet zal waarschijnlijk gewoon hoger in kcal zitten op trainingsdagen en op onderhoud op rustdagen.

Wel weet ik dat het een betere methode is dan om de 2-3 uur eten, wat wss ook gewoon een marketingtruc is voor het aanschaffen van supps.

Wil je wel ff mailen als je ff in een pb je mail zet.;)

Is het niet moeilijk om zoveel kcal te eten terwijl je vast? (dat je veel moet eten in zo weinig uren)

Zo ervaar ik dat niet in ieder geval. Moet juist opletten dat ik niet teveel eet...
Maar ik zal op dit soort vragen niet in gaan verder. Zijn niet aan mij gericht neem ik aan en bovendien is dit mijn topic niet :)

Is het niet moeilijk om zoveel kcal te eten terwijl je vast? (dat je veel moet eten in zo weinig uren)

Nee ik hou van eten dus dat is geen probleem:p

Zo ervaar ik dat niet in ieder geval. Moet juist opletten dat ik niet teveel eet...
Maar ik zal op dit soort vragen niet in gaan verder. Zijn niet aan mij gericht neem ik aan en bovendien is dit mijn topic niet :)

stuur je als ik terug kom mijn schema, net ff powernap moet nu trainen:p

Training 8-04-2011

Seated MP (ging niet zo heel lekker, linkerschouder kop had ik een soort van steek)

• 4x40
  • 6x60
  • 6x80
  • 7x70
  • 6x70
  • 3x85 (pr)

Squat

• 6x60
  • 5x100
  • 5x140
  • 1x160
  • 4x170 of 180 (pr) (5e rep proberen, kon het niet meer..liet hem onder over me hoofd, op het rek vallen, BAM!)
  • 5x140
  • 5x140

Legg press

• 8x230
  • 8x230

Legg extensions

• 12x100
  • 10x100

Hyperextensions

• 10x+20kg
  • 10x+20kg

Buikspieren, had nog wat dips gedaan, pushdown, triceps werk dus.

Laatst bewerkt:
Super training man, zieke squat:) BAM en daar lag de barbell, haha

cheers

Mooi reps en gewichten:)
Hoe ging het voor je gevoel:o
Was het zwaar of ging het weer wat beter:p

Mooie avatar!

Sterke squat en mp man!

wat zijn je stats nu man?

ps echt zieke kracht voor je leeftijd :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven