- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In deze huidige walgelijke fysieke staat waarin ik verkeer op het moment zou alles ook maar in de buurt van kwalificatie-niveau al mooi zijn, sadly enough
Jammer om te lezen man! Ik hoop echt voor je dat je kan kwalificeren, ik vertrouw in je!Nee In deze huidige walgelijke fysieke staat waarin ik verkeer op het moment zou alles ook maar in de buurt van kwalificatie-niveau al mooi zijn, sadly enough
creatief ;')
+1 whats up?
````Na een hoop spelen met mn voeding lijkt het op wat overtraining door te lang te weinig kcal en zware trainingen.
Ja, wat is er aan de hand Leo?
Je gaat mij nu niet toch in de steek laten met NK?
Anders maar opgeven voor wedstrijd in september.
Dan kun je ook nog kwalificeren voor NK.
Jammer om te lezen man! Ik hoop echt voor je dat je kan kwalificeren, ik vertrouw in je!
Het was gaaf om je gister in actie te zien, veel succes met de herkansingskwalificatie in september!
Heb je al een plan?
Misschien zou niet 2 uur voordat de squat begint al aan het opwarmen zijn wel helpen om wat krachten te sparen... Als je wat meer warming up nodig hebt dan anderen, prima. Maar 2 uur voor de start is wel erg gortig.
Het was wel leuk om je te ontmoeten en ik hoop in ieder geval dat het in september gaat lukken. Moet kunnen; zo ver zit je er niet vandaan.
Het was gaaf om je gister in actie te zien, veel succes met de herkansingskwalificatie in september!
Heb je al een plan?
Misschien zou niet 2 uur voordat de squat begint al aan het opwarmen zijn wel helpen om wat krachten te sparen... Als je wat meer warming up nodig hebt dan anderen, prima. Maar 2 uur voor de start is wel erg gortig.
Het was wel leuk om je te ontmoeten en ik hoop in ieder geval dat het in september gaat lukken. Moet kunnen; zo ver zit je er niet vandaan.
oja en hier kan hij je gelijk die mobiliteitsoefeningen doorsturen.
Jacob, waar zijn die epische filmpjes? Komt team cancer zaterdag naar Baarn?
Ja klopt maar hij werd later alsnog teruggeroepen omdat zijn glutes maximus een nanometer van de bank af kwamBranden wel twee witte lampjes bij je tweede beurt bench?? Jammer dat ik te laat was om je lifts te zien, misschien in september!
---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ---------- amen! Beginning of a new eraIk ben gebleven tot het einde om te genieten van alle lifts en toen naar huis gegaan. Dit was mijn eerste wedstrijd en heb echt een ongelovelijk vette dag gehad. Powerlifting is echt mijn passie en sinds de wedstrijd vind ik het nog 10x gruwelijker. Heel veel lol gehad, een hoop support van mensen die mee waren of als verrassing kwamen opdagen (broertje en zusje), aantal lifters weer gesproken die ik kende en een hoop nieuwe lifters leren kennen. Sfeer was episch en ik kan niet wachten tot de volgende wedstrijd op 4 september.
Branden wel twee witte lampjes bij je tweede beurt bench??
Jammer dat ik te laat was om je lifts te zien, misschien in september!