Sinds woensdag avond fuuuucking ziek. Hoofdpijn, duizelig, misselijk, keelpijn en gewoon een algeheel walgelijk lamlendig gevoel. Krijg amper eten weg.
Donderdag begon het pas goed rond het opstaan. Hele nacht wakker gelegen, badend in het zweet en rillend van de kou. Een paar uur na het opstaan terug naar bed gegaan omdat op de bank liggen zelfs te inspannend was en ik dikke hoofdpijn kreeg met mijn ogen open. Wekker elke 1-2 uur gezet zodat ik genoeg kon eten voor vrijdag en alles met veels teveel tegenzin weg moeten stampen.
Donderdag nacht weer de hele nacht wakker, heet/koud en in een grote plas met zweet. Rond 13:00 besloten om er maar uit te gaan en te eten. Mezelf toen naar de gym gesleurd.
Dag 4 (Vrijdag): zware squat + zware deadlift
Squats:
2 x 3 x 50 kg
2 x 3 x 75 kg
2 x 3 x 100 kg
2 x 115 kg
1 x 125 kg
1 x 135 kg
1 x 145 kg
3 x 4 x 155 kg
1 x 5 x 155 kg
Tussen de sets een beetje op de grond gelegen met mn ogen dicht omdat anders de hoofdpijn/misselijkheid te erg werd. Targets wel gewoon gehaald en was technisch beter dan vorige week.
Deadlifts:
Hier begon ik pas echt goed naar de klote te raken. Naast de kwalen van hiervoor, ook niet meer een paar procent energie. Gewoon als een zoutzak op de bank tot het tijd was voor mijn set.
2 x 2 x 70 kg
2 x 2 x 100 kg
1 x 130 kg
1 x 150 kg
1 x 167,5 kg
1 x 177,5 kg
1 x 187,5 kg snel
8 x 170 kg Helemaal vernietigd
5 x 155 kg Licht
Targets wel gehaald, maar helemaal kapot gegaan.
Squats paused backoff:
10 x 90 kg Kut uiteraard, maar technisch goed.
Squats high rep volume backoff:
10 x 70 kg
10 x 70 kg
20 x 60 kg INSANE kut. Bijna over mn nek en een hartpomp tot de sterren.
Stiff legged deadlifts:
12 x 80 kg
12 x 80 kg
Hyper extensions:
7 x BW + 10 kg
Lekker veel volume op de assistance. Hierna een deep tissue massage gehad van de Chinamans van ruim een uur. Hams, rug en traps/nek. Verder een klein beetje gestretched en naar de sauna gegaan.
Na dit alles nog goed gegeten en wederom redelijk kut/niet geslapen. Hele zaterdag een beetje eten in bed/recoveren op de bank. Vroeg naar bed en een sem-decent nacht gehad, 13 uur gelegen waarvan zeker dit de helft geslapen. Daarna de volgende training: