Wel

.. your token has expired. Heb ik net zo'n tekst ingeklopt.
Hehe ja zuur is dat
Iig, zelden iemand zo beeldend zien beschrijven hoe verrot hij zich voelt na depletietrainigen/dagen en ik heb toch wel tientallen UD2.0 logs gevolgd. Sterker nog zelfs ooit gedaan.. gelukkig nog in de tijd dat depletie me makkelijk afging, dwz. met 2 vingers in de neus 12-15hh kon doen, ongeacht de lengte ervan.
Zou tegenwoordig wel anders piepen, itt toen kom ik amper nog ooit boven 10hh of zelfs boven 6hh. 't Draait allemaal om adaptatie.
Zit zelf ook bijna altijd low-medium rep. 1-3 reps trainen is veel leuker dan 10+
Hoe dan ook: gefeliciteerd dat je het ondanks alles zo goed uithoudt.
Thnx
Het is ook een gruwelijk schema/dieet en uitsluitend geschikt voor mensen bij wie een normaal dieet niet meer zo goed werkt (laag vet%) of die liever in korte tijd heel erg veel lijden, als het resultaat maar goed is.. en dat is vrijwel universeel het geval, ook al zou je qua vet% te hoog zitten bij de start.
Ik begon rond een % of 15 en dat schijnt volgens lyle gewoon prima te zijn. Daarnaast heb ik gewoon ronduit k*tresultaten met de meer reguliere cutschema's.
Denk trouwens dat bij een te hoog vet% de trainingen makkelijker zijn, maar dat het KH-laden veel minder effectief is.. hoe lager je vet% des te insuline-gevoeliger en des te meer KH je naar binnen kan werken.
Maar man , man ... kotste van jouw schema... dextrose & brinta.. kan je niks smakelijkers bedenken? Moet eten ook al lijden zijn.. er is zoveeeeel meer te bedenken!
Die 2 dextrose shakes na de tension workout op donderdag worden gewoon zo aangeraden. Hij heeft er lang over nagedacht (het hele ud2), dus ik volg het liever eerst zo, voordat ik aan het begin van mn poging al begin te improviseren. Maar het is inderdaad heel smerig.
De brinta is gewoon puur praktisch. Drink ik binnen 20-30 seconden weg en kost me geen moeite. Het is voor mij gewoon smakeloos en de voordelen wegen tegen de nadelen op. Soms maak ik voor mn carb up wel een grote pasta/rijst maaltijd die ik over de dag verspreid opeet.