Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig idee hoeveel kcal je dan verbrand?
Doe je die knees to elbow als je op je rug ligt of als je de vorm van plank aanneemt?
ik had 2 containers. Die uit elkaar gezet zodat ik erop kon leunen.
En dan gewoon knieen tot borst gedaan, had even geen andere mogelijkheid maar het was ieder geval killing.
Geen idee hoeveel kcal ik verbrand heb, zal volgende keer eens een hartslagmeter omdoen.
Ik zit ook aan te denken om soort van crossfit rondjes te gaan als cardio maar dan gewoon met roeien.
Respect voor cardiosessie man.. Ik zou het niet kunnen
Het liefst ga ik gewoon HIIT sprinten maar dan heb ik na 1 week alweer kapotte schenen.
---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 21:50 ----------
Thnx, moet me er toch maar tot aanzetten. Wil nog 1-2% eraf in 6-8weken.
Hoe denk je over cardio voor het ontbijt dan? 1-2% moet toch haalbaar zijn lijkt me
heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken.volgens mij is het wel effectief. Heb het zelf nog nooit geprobeerd.
Ik ga het eerst zo proberen met 1-2 HIIT sessies en als het echt niet lukt dan eens ochtendcardio proberen. Ben beetje lui om vroeger op te gaan staan haha.
We zullen zienheb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken.
Beste vorm van cardio voor zowel vetverlies als spier/krachtbehoud (mooiste zou dan zijn op fiets/wingate).Dat fasted cardio beter is voor vetverlies is een mythe. Sterker nog, het zou slechtere resultaten kunnen geven. Daarnaast heeft het ook nog eens een negatief effect voor de mensen die kracht/hypertrofie belangrijk vinden te hebben (i.e. als je graag spier wilt behouden). Gewoon eten dus, dat is het beste.
HIIT is idd goeie keusBeste vorm van cardio voor zowel vetverlies als spier/krachtbehoud (mooiste zou dan zijn op fiets/wingate).
Goed dat je zelf een deload neemt als het nodig is verstandige keuze.