SBB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus dat gaat wel goed.Doel 1 is blijven trainen, doel 2 is kracht, doel 3 is massa, in volgorde van belangrijkheid. Ik ben ooit, in 2000(!), 88kg geweest (zie openingspost), maar daar zat toen ook wel wat vet bij, en eten viel me toen steeds zwaarder. Achteraf gezien had ik toen misschien een tijdje moeten cutten, maar daar wist ik toen nog niets van.Wil je veel aankomen in massa of wil je meer kracht?
Goed idee! Dat ga ik zeker doen.Wat je misch kan doen om hip drive aan te leren is heel vaak op een dag squats zonder stang te doen en dan omhoog te proberen te komen vanuit je heupen (niet over je quads nadenken). Quads doen dan nog wel nog steeds mee maar dan voel je de beweging echt uit je heupen komen, dan kan je hem vanzelf combineren met je quads als je echt gaat squatten. Helpt sowieso om je techniek te perfectioneren, mijne is er echt op voorruit gegaan nadat ik voor vrijwel elke omhoog gaande beweging squat beweging / hip drive gebruikte.
Welkom! Veertigers FTW!Kootje zei:Ik ga je ook een beetje in de gaten houden, leuk om te zien dat iedereen z`n eigen vorm en draai geeft aan het stronglift programma.
Ook zie ik dezelfde dingetjes tegenkomen waar ik ook wel eens last van heb. Bv de rugribspieren (of het woord bestaat weet ik niet maar ik wist precies waar je wat voelde) en de pogingen tot het doen van een low bar squat.
Ik ga jouw log ook volgen.