loastres
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wegens (her)examens stop ik de trainingen.
training hervat 1 september. dan gaat er keihard gebulkt worden

Ne bruggeling dan nog. Ma vent toch, waar trainde dan wel? de Pyramid fzo![]()

nee, die gym is veel te focking klein.
ik ben zelf van oostende. dus train ik daar![]()
Jepla, tijd om weer te knallen!
Welk schema ga je nu hanteren?
zal nog altijd een split zijn met iets meer core werk (wegens lage-rug klachten).
principe : elke set tot failure behalve opwarming
deze week zal ik de spiergroepen nog wat door elkaar schudden, maar vanaf volgende week is het serious bussiness !

Slecht plan..
Je gaat echt niet sneller groeien op die halve herhaling die je extra probeert te maken, je gaat er wel minder snel van herstellen, wat een negatieve invloed heeft op je volgende training, zelfs op je volgende sets.
Op internet vind je wel wat artikels die tot failure trainen achterhalen,
je doet ermee wat je wilt.
Succes met de trainingen nog![]()
Betwijfel sterk of pro natural bodybuilders tot failure trainen.
Natuurlijk de andere pro bodybuilders, die spuiten, vreten als een boerengezin van 5 personen, die hun dag eruit ziet als: trainen, vreten, slapen, trainen, vreten, slapen, ... En bijgevolg veel sneller herstellen dan normaal, zullen idd wel met failure trainen.
Al denk ik dat dit eerder in de weken vlak voor een wedstrijd is, en tijdens het normale trainingsjaar dit niet doen. Ik kan mij niet inbeelden dat ze op borstdag hele tijd tot failure gaan, zodat ze de dag erna of 2 dagen erna op schouderdag, hun schouders minder optimaal kunnen trainen.
Natuurlijk al de schema's van pro bodybuilders die je in de magazines en op bepaalde sites terugvind, zijn de hardcore schema's die ze gebruiken vlak voor een wedstrijd, meestal nog wat aangepast door de auteur om ze nog 'bruter' te doen lijken.
Ik train zelf al van mijn 15-16 jaar, en op dieje leeftijd is het niet moeilijk om gwn keihard door te trainen, veel setjes, keilang in de sportschool blijven, 5-6 dagen in de week te gaan, elke set tot failure gaan. Ben zelf ook begonnen met een mentaliteit van: hoe harder ik train, hoe meer resultaten. En veel mensen, zeker jonge kerels kunnen hun er echt aan toe zetten om superzwaar te trainen.
Nu de raad dat ik in de loop der jaren heb gehad en ook hetgene ik zelf heb ondervonden en geleerd is: "Less is more"
Het doel van een log bijhouden is feedback krijgen van andere mensen,
het is aan jou om te kiezen welke feedback nuttig is voor jou.
Veel succes en train op de manier die jij het beste en leukste vind.
wel ikzelf heb het meeste resultaat gekregen van tot failure te gaan,
een pluspunt daarbij is dat je hierdoor karakter kweekt, tot failure gaan is een uitdaging voor je geest, niet van je spieren, en zelf voel ik me er goed bij als ik weet dat ik alles uit een training haal.
doe ik dat niet, dan ben ik niet tevreden, en dan zijn de resultaten ook niet wat ze moeten zijn.
maar toch bedankt voor je input en ik zal het wel eens overwegen om een setje minder tot failure te gaan.
.