XXL Nutrition

Log Arturiano, Bulking

• Topic Starter Topic Starter
Marina ik zal het tot vrijdag aankijken en dan mijn besluit nemen en naar 2800-3000 gaan

Maar ik heb 1 probleem ik probeer nu niet meer via myfitnesspal maar echt een voedingschema te maken en er is 1 probleem:
ik kom op 42 gram vet ik wil 60 gram en ik heb nog 240 kcal over, echt die 240 is puur vet op eiwitten en kh zit ik goed,
wat kan ik bijvoegen dat alleen vet bevat , geen olijfolie a.u.b. heb het al 2x in me schema :D

Ik zou eerder wat hoger nog in vetten gaan zitten. Je bent aan het bulken.. zou op ca 75 gram gaan zitten. Maar goed... das mijn idee erbij.
Gooi lijnzaadolie/pindakaas oid in je shake(s).
Nootjes/pinda's.
Neem volle zuivel ipv mager.
Lekker stuk pure chocolade.
Genoeg opties dus

Daarom maak ik altijd voeding schema's. Ik weet dan per maaltijd wat ik aan eiwit en Carbs binnen moet krijgen. Kan ik altijd per maaltijd bepalen hoeveel k nodig heb van producten.

Aha zuivel gebruik ik nu halfvolle
Ik denk dat ik het doe met nootjes of pindakaas!! Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Ja wel handiger JayB , ik gebruikte altijd gewoon myfitnesspal, maar begin dat beetje irritant te vinden als ik qua hoeveelheden teweinig uitkom, dus wil nu liever gewoon met voedingschema bezig gaan :D

Aha zuivel gebruik ik nu halfvolle
Ik denk dat ik het doe met nootjes of pindakaas!! Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Ja wel handiger JayB , ik gebruikte altijd gewoon myfitnesspal, maar begin dat beetje irritant te vinden als ik qua hoeveelheden teweinig uitkom, dus wil nu liever gewoon met voedingschema bezig gaan :D

Is sws handiger naar mijn mening. Mr dat ben ik ;)

foto's van armen
Bicep en triceps,
ze beginnen al te groeien :D

20131223_105050.jpg

20131222_170045.jpg

Progressie deze 3 maanden bulk !!

Before:
buikomvang : 75 cm
armen: 30.5/31 cm
vet: 8.7%

Nu:
buikomvang : 77 cm
armen : 34 cm
vet : geen idee ( Abs zijn wel groter en zichtbaarder geworden)

Foto's komen straks van mijn huidige stats..

tijdje trainingen niet gelogt maar dit zijn weer 2 trainingen

UB:
bankdrukken:
12 x 30 kg
12 x 40 kg
8 x 55 kg
8 x 57 kg
7 x 60 kg ( PR met reps, zonder spot dit keer :D)

Chin ups :
2 x 8 x bodyweight
3 x 6 x 2.5 kg + bodyweight

Incline dumbbell press:
3 x 8 x 22 kg

Dumbbell row:
12 x 22 kg
10 x 25 kg
10 x 25 kg

side raises:
3 x 8 x 8 kg

Close grip benchpress:
8 x 50 kg
8 x 50 kg
7 x 55 kg

Hammer curls:
3 x 8 x 14 kg

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

LB:

squat:
12 x 40 kg
12 x 50 kg
8 x 75 kg
8 x 80 kg
7 x 85 kg ( PR)

Romanian deadlift:
8 x 80 kg
8 x 80 kg
7 x 85 kg

Leg press:
12 x 130 kg
10 x 140 kg
8 x 160 kg

leg curl:
12 x 45 kg
10 x 45 kg
8 x 50 kg

saeted calf:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
10 x 35 kg

Barbbell rollout kon niet dus : side bends
1 x 15 x 24 kg
2 x 15 x 26 kg

Probeer eens een paar trainingen van benen hogere herhalingen te maken. Ik doe dat sinds kort ook en kan dagen niet meer lopen. De presses 15-20reps, probeer altijd 20 te halen zelf en bij legextension doe k 30reps. Pfff benen staan nu nog vol van de pomp van gisteren....... Just try it and see dor yourself if interested.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

foto's van armen
Bicep en triceps,
ze beginnen al te groeien :D

Gaaaaaaaaainzzzzz brotha. Je haalt mij bijna in met bankdrukken hahaha. Heb zoon zwakke chest.....

haha ik heb alles zwak maar het komt al goed, :D vet maakt me ook niet meer echt uit,, beetje gegained op me buik maar dat cut ik er later af, nu echt tevreden over hoe het nu gaat :P

Iedereen zegt ook al dat ik breder ben geworden haha :D

Mooizo. Geen anorexia/boulimia praktijken meer hiero. Op naar de 70kg

Damn jij bent sterk geworden! Zit je aan de anabolen fzo? Straks haal je me nog in :eek:

Haha thanks!! gaat lekker nu :D
Max tot nu toe wat ik heb geprobeerd is :
3 x 70 kg benchpress
8 x 85 kg squat
8 x 85 kg Romanian deadlift
7 x 40 kg military press/overhead press:

Hopen dat ik deze zomer de 70 kg heb behaald :D

Zelfde doel hierzo hoop de 70 kg aantetikken voor zomer , zit nu op 60...maar is ook al 6 kg gegainds sind ik begonnen ben :)

Waarom hebben jullie zo'n moeite met aankomen :(

Aha ook lekker bezig JIMM!!
Kevinson ik heb echt helemaal geen problemen met aankomen hoor :P ik doe het liever zelf gewoon rustig aan, als ik wil ben ik volgend week 75 kg :D

Hahaha, ik ben afgelopen tijd geblesseerd geraakt aan m'n rug, daarna weer 2weken een beetje getraind....meteen een week ziek, kotsen spetter alles erop en eraan. BAM 3-4 kg lichter..... Nu weer lkkr rond de 80

Nja wat moeite is eh :P kan met gemak nog meer eten maar dan wordt het alleen maar vet ;) en aankomen gaat prima zoon 6kg a 3/4 maanden denk , begon gewoon met extreem laag gewicht...

Stats nu :
armen 34 cm
vet% = 10.1%
buik = 76/77 cm
gewicht: 64 kg

Stats voor bulk:
armen 30.5 cm
vet% = 8.6 %
buik = 74/75 cm
gewicht 57 kg

IK ben zeer tevreden ben 7 kg aangekomen met 1,5% vet stijging , ik weet niet of dat goed is maar ik ben tevreden, Me buikspieren zijn nu groter en zelfs beter zichtbaar.. Buik gaat nu normaal niet meer zo bollig aan onderkant en helemaal naar binnen aan de bovenkant.

Terug
Naar boven